ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 01.10. 2020 рік (Четвер)

Про матеріал
1 урок «ЯДС» (МАО) Тема. «Розв’язуємо прості рівняння. Складаємо рівняння за вимогою». 2 урок ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО Тема. «Осіння берізка. Малюємо фарбами». 3 урок «ЯДС» (ТЕО) Тема. «Рибки в акваріумі».
Перегляд файлу

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        01.10. 2020 рік (Четвер)

Розклад уроків 3-І класу-групи

ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ

Четвер

УВАГА!!!

Дистанційне навчання

з 08:00 до 17:30

Обговорення досягнень дитини

з 18:00 до 19:00

 

1.

Фіз-ра

2.

«ЯДС» (МАО)

3.

Англійська мова

4.

Обр.мистецтво

5.

«ЯДС» (ТЕО)

ДРУГА ПОЛОВИНА ДНЯ

12.30-13.00  Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі

13.00-13.30  Обід/Прогулянка на свіжому повітрі

13.30-14.00  Рухливі ігри на свіжому повітрі /Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі

14.00-14.30  Відпочинок  (Слухання музики/Перегляд мультфільмів, відео/Читання творів художньої літератури)

14.30-15.00 Самопідготовка (мовно-літературна галузь)/«Читайлик» (Оповідки для маленької дитинки. Створення коміксів. Перегляд навчальних відео)

15.00-15.30  Рухливі ігри на свіжому повітрі/Спортивна година (естафети)

15.30-16.00  Самопідготовка (математична галузь)/Дидактичні ігри логіко-математичного спрямування. Дослідницька робота

16.00-16.30  Прогулянка на свіжому повітрі/Рухливі ігри

16.30-17.00  Розвиток дрібної моторики  (LEGO/пазли/3D конструктор)/Розвиток уваги (дидактичні та розвивальні ігри)

17.00-17.30  Спортивна година (естафети) /Рухливі ігри на свіжому повітрі

 

Привіт, мій маленький друже.

Пригадай правила під час КАРАНТИНУ!!!

1 урок ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Фиксики - Зарядка с фиксиками - Делаем зарядку дома вместе (30 хвилин)

Приношу вибачення за російськомовну трансляцію

https://www.youtube.com/watch?v=gAh-LdkiZpY

2 урок «ЯДС» (МАО)

Тема. «Розв’язуємо прості рівняння. Складаємо рівняння за вимогою»

Друкований зошит, с.19.

№ 74 (І і ІІ варіанти), 75 – виконай в друкованому зошиті.

Вивчи правила знаходження невідомих компонентів для розв’язування рівнянь

у друкованому зошиті, с.19, завдання 75:

  1. Щоб знайти І множник, потрібно добуток … поділити на ІІ множник … .
  2. Щоб знайти дільник, потрібно ділене … поділити на частку … .
  3. Щоб знайти І доданок, потрібно від суми … відняти ІІ доданок … .
  4. Щоб знайти зменшуване, потрібно до різниці … додати від’ємник … .

№ 76– виконай в робочому зошиті.

Задача 76 (зош., с.19)

Скористайся інструкцією!

  1. Прочитай текст задачі.
  2. Які числа відомі?
  3. Що означає кожне число?
  4. Що в задачі невідомо?
  5. Які ключові слова потрібно записати в короткому записі?
  1. Запиши короткий запис.
  2. Розв’яжи задачу.
  3. Запиши повну відповідь.

 

 

У 3 норах, по 5 бабаків - ? б.

У 6 норах, по 6 бабаків - ? б.

За об’єднувальною дужкою постав зелений знак питання бабаків? б.

План розв’язання:

  1. Скільки бабаків влаштувалося у трьох норах?
  2. Скільки бабаків влаштувалося у шести норах?
  3. Скільки всього бабаків зимуватимуть у цих норах?

Відпочинь. Руханка. Іван Дорн (перейди за посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=aj6hpSf2arg

C:\Users\User\Desktop\САМООЦІНЮВАННЯ.jpg

Друкований зошит, с.20.

№ 77 (І і ІІ варіанти) – виконай в друкованому зошиті;

№ 78, 79– виконай в робочому зошиті.

 

Рівняння 77 (зош., с.20)

  • Прочитай тексти складання рівнянь.
  • У зелені хмаринки одягни невідомі компоненти.
  • Запиши рівняння у робочий зошит, невідомі компоненти запиши зеленою ручкою (4 ‧ а = 16;).
  • Розв’яжи одержані рівняння. Користуйся правилами.

Вивчи правила знаходження невідомих компонентів для розв’язування рівнянь

у друкованому зошиті, с.20, завдання 78:

  1. Щоб знайти ІІ множник, потрібно добуток … поділити на І множник … .
  2. Щоб знайти зменшуване, потрібно до різниці … додати від’ємник … .
  3. Щоб знайти дільник, потрібно ділене … поділити на частку … .
  4. Щоб І доданок, потрібно від суми … відняти другий доданок … .

Задача 79 (зош., с.20)

Скористайся інструкцією!

  1. Прочитай текст задачі.
  2. Які числа відомі?
  3. Що означає кожне число?
  4. Що в задачі невідомо?
  5. Які ключові слова потрібно записати в короткому записі?
  1. Запиши короткий запис.
  2. Розв’яжи задачу.
  3. Запиши повну відповідь.

 

 

У І норі – 18 тв. і 9 тв - ? тв.

У ІІ норі – 16 тв. і 15 тв. - ? тв.

За об’єднувальною дужкою постав зелений знак питання тваринок? тв.

План розв’язання:

  1. Скільки тваринок сховалося у першій норі?
  2. Скільки бабаків сховалося у другій норі?
  3. Скільки всього тваринок сховалися в цих норах?

C:\Users\User\Desktop\САМООЦІНЮВАННЯ.jpg

Відпочинь. Фізкультура/руханка з Олею Поляковою (перейди за посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=V6KIaA2YMYo

3 урок АНГЛІЙСЬКА МОВА

Завдання у Вайбері

Фиксики - Фикси-Зарядка с Файером (1) (9 хвилин)

https://www.youtube.com/watch?v=AvkKKUSaRbA

  1. урок ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Тема. «Осіння берізка. Малюємо фарбами».

Зроби фотозвіт виконаної роботи. Завантаж у вайбер.

Поетапне виконання роботи

 

 Рисуем белую березку       Рисуем белую березку

  Рисуем белую березку       Рисуем белую березку

  Рисуем белую березку    Рисуем белую березку

 Рисуем белую березку           Рисуем белую березку

Фиксики - Фикси-зарядка с Ноликом (3) (10 хвилин)

https://www.youtube.com/watch?v=h8d8zXQATRg

5 урок «ЯДС» (ТЕО)

Тема. «Рибки в акваріумі»

                          Інструкція:

  1. Виріж коло із паперу синього кольору.
  2. Наклей на основу із картону (формат А-4).
  3. Днище акваріума змасти клеєм ПВА, насип гречки та гороху.
  4. Із пластиліну зроби водорості.
  5. Засели свої рибки до акваріуму (які ти виготовив/ла у вівторок, 29 вересня. Якщо не виготовив/ла, скористайся відео та виконай). Для кріплення рибок користуйся клеєм ПВА.
  6. Зроби фотозвіт виконаної роботи.
  7. Світлини завантаж у вайбер.

Виготовлення рибки в техніці оригамі

https://www.youtube.com/watch?v=G-Nwl6oEuLU

Объемная поделка с рыбками

 

Уважно читай завдання.

Спочатку думай, а потім виконуй.

Я впевнена, у тебе все вийде.

Бажаю успіхів!

docx
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку