Організація вивчення предметів освітньої галузі “Суспільствознавство” в умовах дистанційного навчання під час карантину. З досвіду роботи. Мельник О. Д., вчителя історії, правознавства та громадянської освіти. Василівського ліцею
Номер слайду 2
Дистанційне навчання: проблеми впровадження
Номер слайду 3
Дистанційне навчання. ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ: Соціальна мережа вайбер. Для обміну інформацією: конспекти занять, завдання, рекомендації, виконані роботи. (Асинхронний режим)Онлайн-платформа Zoom: відеоконференції. (Синхронний режим. Згідно розкладу)Телефонний зв’язок: індивідуальні консультації. (Асинхронний режим)Сайт закладу. Електронні щоденники. (Асинхронний режим)
Номер слайду 4
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ДИСТАНЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯСкладові елементи. Засіб комунікаціїНавчальне призначення. Конспект заняття (опорний конспект теми, параграф для опрацювання, завдання для опрацювання на занятті, домашнє завдання)Вайбер-група. Рекомендації для вивчення теми. Може скористатися учень, який не був присутній на онлайн-занятті (відеоконференції)Відеоконференція (спілкування за темою заняття, демонстрація відео, презентації, групове консультування)Онлайн-платформа Zoom. Спілкування учасників освітнього процесу в синхронному режимі онлайнІндивідуальні консультаціїВайбер (особисті повідомлення), телефонний зв’язок Спілкування учасників освітнього процесу в асинхронному режиміПеревірка та коригування виконаних завдань. Вайбер (особисті повідомлення), телефонний зв’язок Корекція вивченого. Оцінювання навчальних досягнень