Шановні батьки, ми з вами починаємо важливу справу – організовуємо дистанційне навчання для наших діток. Перше, що ми маємо пам’ятати – найціннішим є фізичне та емоційне здоров’я дитини. Отож, налаштовуємося на позитив, і, якщо щось не виходить – важкий для дитини матеріал ми опрацюємо разом у школі. Тоді ж перевіримо виконані роботи.
Під час уроку ми встигаємо пограти у декілька ігор, зробити руханку, змінюємо види діяльності. Тому не забувайте про це і тоді, коли керуєте навчанням нашого юного учня. Важливо, щоб заняття відбувалися в першій половині дня, у звичний для навчання час.
Аудіододаток до підручника ви можете завантажити з сайту видавництва, перейшовши за адресою: https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ Вам потрібна буде програма, що відрити заархівовану папку (можете використати додаток, завантаживши його з Google Play)
Перегляд навчального відео є цікавою та корисною формою роботи, проте, якщо швидкість інтернету вам цього не дозволяє, не засмучуйтесь. Стосовно українського варіанту прочитання літер та слів – ми опрацюємо вимову у школі, також. І, звичайно, для наших маленьких розумників – наклейки за гарно виконані вправи
Чекатиму на ваші дзвінки для консультацій з понеділка по п’ятницю, з 9.00 до 14.00. Мій номер телефону – у класного керівника.
Удачі!
Заняття 1-2
Тема: Літери I, J, K, L.
Урок підручника: 6, сторінки 75-75
Перегляньте відео – пісеньку про літери:
https://www.youtube.com/watch?v=KThdffor42g або
https://www.youtube.com/watch?v=hq3yfQnllfQ
Увімкніть аудіодаток та прослухайте презентації літер: вправи 1-8.
Якщо такої можливості немає, озвучте:
вправи 1,2: Іi – літера називається «ай», читаємо «і» - «ігуене ізебел», слово – «ігуене».
Вправи 3,4: Jj – літера називається «джей», читаємо «дж» - «джегуа джек», слово – «джегуа».
Вправи 5,6: Kk – літера називається «кей», читаємо «к» - «кенгеру кітті», слова – «кенгеру», «кайт».
Вправи 7,8 : Ll – літера називається «ел», читаємо «л» - «лайен лоу», слова – «лайен», «ліз».
Виконайте посильні завдання уроку 6 у робочому зошиті. Пропишіть літери у зошиті-прописах.
Заняття 3.
Тема: З Днем народження! Підсумковий урок за темою.
Урок підручника: 8, сторінки 78-79
Пригадайте рахунок 1-10 (на форзаці підручника).
Подивіться мультик про День народження Тоні. Повторіть фрази за героями мультика. https://www.youtube.com/watch?v=HA81_Y2522k&list=PL0Sp2ExWrBx7wYR-VOeuVkisB_T7oU-Y1&index=8
Вправа 1. Увімкніть аудіододаток. Послухайте та повторіть.
Або ж: порахуйте свічки на іменинному торті та скажіть, скільки років діткам та який у кого подарунок:
Вправа 2. Назвіть літери та тваринок, з якими вони дружать. Забули? Погортайте попередні уроки у підручнику, знайдіть та спробуйте ще.
Вправа 3. Граємо у гру! Кидаємо кубика, рухаємо фішки та рахуємо англійською предмети на своєму полі.
Виконуємо посильні завдання уроку 8 у робочому зошиті.
Заняття 4. Увага! Нова тема!
Тема: Смачна їжа.
Урок підручника: 1, сторінки 80-81. Відео: https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4
Вправи 1-3 : аудіододаток.
Або ж: назвіть малюнки: juice – джюс, pizza - піца, pudding - пудинг, hot dog - хот дог. Скажіть, яку їжу ви любите: I like pizza. - Ай лайк піцца.
Виконайте посильні вправи уроку 1 у робочому зошиті.
Заняття 5.
Тема: Мій перекус у школі.
Вправи 1,3 – аудіододаток.
Або ж: назвіть продукти: 1 – bread - бред, 2 – а banana - е бенене, 3 – an apple – ен епл, 4 – а hamburger – е хамбеге, 4 – cheese - чіз, 5 – jam - джем, 6 – а sandwich – е сендвіч, 7 – butter – батте.
Скажіть, що мають поїсти діти на малюнку:
Vic has got an apple and a cheese sandwich.
Вік має яблуко та бутерброд з сиром.
Виконайте посильні вправи уроку 2 у робочому зошиті.