Дистанційне навчання під час карантину (власний досвід)

Про матеріал
Вітаю, колеги. Я працюю в ЗОШ № 29 м. Маріуполя і вже 5 років створюю курси з дистанційного навчання по предмету ТЕХНОЛОГІЇ 5 - 11 класи. Хочу поділитися з вами своїм досвідом - можливо комусь це стане у пригоді. Бажаю всім успіхів!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дистанційна робота під час карантину. Вчитель ЗОШ № 29м. Маріуполь. Сухно Олеся Михайлівна

Номер слайду 2

Пропоную вас ознайомитись з деякими положеннями про дистанційне навчання, про які ви, можливо, не маєте уявлення.

Номер слайду 3

Положення про дистанційне навчання МОН УКРАЇНИ НАКАЗ від 25.04.2013 № 466 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2013 р. за № 703/23235 І. Загальні положенння.1.1. Це Положення визначає основні засади організації та запровадження дистанційного навчання.1.2. Під дистанційним навчанням розуміється індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій…1.6. У цьому Положенні терміни і поняття вживаються у таких значеннях:-асинхронний режим - взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою у часі, застосовуючи при цьому електронну пошту, форум, соціальні мережі тощо;-синхронний режим - взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники одночасно перебувають у веб-середовищі дистанційного навчання (чат, аудіо-, відеоконференції, соціальні мережі тощо)…ІІ. Реалізація дистанційного навчання.2.1. Дистанційне навчання реалізовується шляхом:застосування дистанційної форми як окремої форми навчання;використання технологій дистанційного навчання для забезпечення навчання в різних формах…

Номер слайду 4

ІІІ. Особливості організації навчального процесу за дистанційною формою навчання.3.1. Навчальний процес за дистанційною формою навчання здійснюється у таких формах: самостійна робота; навчальні заняття; практична підготовка (у ВНЗ); професійно-практична підготовка (у ПТНЗ); контрольні заходи.{Пункт 3.1 розділу ІІІ із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 761 від 14.07.2015}3.2. Основними видами навчальних занять за дистанційною формою навчання є: лекція, семінар, урок, практичні заняття, лабораторні заняття, консультації та інші.{Пункт 3.2 розділу ІІІ із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 761 від 14.07.2015}3.3. Лекція, консультація, семінар, урок проводяться зі студентами (учнями, слухачами) дистанційно у синхронному або асинхронному режимі відповідно до навчального плану.{Пункт 3.3 розділу ІІІ із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 761 від 14.07.2015}3.4. Отримання навчальних матеріалів, спілкування між суб’єктами дистанційного навчання під час навчальних занять, що проводяться дистанційно, забезпечується передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації у синхронному або асинхронному режимі.

Номер слайду 5

3.5. Практичне заняття, яке передбачає виконання практичних (контрольних) робіт, відбувається дистанційно в асинхронному режимі. Окремі практичні завдання можуть виконуватись у синхронному режимі, що визначається робочою програмою навчальної дисципліни.3.6. Лабораторне заняття проводиться очно у спеціально обладнаних навчальних лабораторіях або дистанційно з використанням відповідних віртуальних тренажерів і лабораторій.3.7. До інших видів навчальних занять при здійсненні навчального процесу можуть відноситись ділові ігри, виконання проектів у групах тощо. Ці види навчальних занять можуть проводитись очно або дистанційно у синхронному або асинхронному режимі, що визначається робочою програмою навчальної дисципліни.3.8. Практична підготовка студентів (учнів, слухачів), які навчаються за дистанційною формою навчання, проводиться за окремо затвердженою навчальним закладом програмою.3.9. Контрольні заходи з навчальної дисципліни (предмета) при здійсненні підготовки фахівців за дистанційною формою навчання у ЗНЗ, ПТНЗ, ВНЗ, ЗПО включають проміжний (тематичний, модульний), підсумковий та інші визначені ЗНЗ, ПТНЗ, ВНЗ, ЗПО контролі знань, умінь та навичок, набутих студентом, учнем (вихованцем), слухачем у процесі навчання. Усі контрольні заходи у ЗНЗ, ПТНЗ, ВНЗ, ЗПО можуть здійснюватись відповідно до рішення навчального закладу дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема відеоконференц-зв’язку за умови забезпечення аутентифікації того, хто навчається, або очно.

Номер слайду 6

ІV. Особливості організації навчального (навчально-виховного) процесу з використанням технологій дистанційного навчання:4.2. Технології дистанційного навчання можуть використовуватись ЗНЗ при проведенні занять через мережу Інтернет під час карантину…

Номер слайду 7

Мої курси не поділяються на групи хлопців і дівчат. Під час карантину учні продовжують займатися роботою над проектами, що є основою нашої діяльності. Я працюю в навчальному закладі, у якому нема майстерень і для проведення уроків на протязі робочого тижня пересуваюсь з одного кабінету в інший. Свою діяльність на протязі року я планую, виходячи з цих обставин. Проекти обираю такі, щоб працювати над ними зручно було і учням, і мені…

Номер слайду 8

З чого скаладаються мої курси? Покажу на прикладі 9-го класу. По – перше: - привітання учням;- мої координати;- веб- посилання на підручники;- пояснення, як працювати на платформі.

Номер слайду 9

В мене не має можливості виготовляти захисні маски машинним способом. Але в умовах карантину адміністрація школи запропонувала розмістити на сторінці мастер-клас з пошиву маски, що я і зробила (у веб-посиланні). Їх в інтернеті зараз дуже багато – я обрала найпростіший, з можливістю використання ручних швів…

Номер слайду 10

У ІІ семестрі ми з учнями почали працювати над проектом «Нове життя старим речам». На попередніх уроках ми вже обговорювали і доцільність цієї теми, і можливості її втілення (які об*єкти діяльності можно використати), і різноманіття конструкційних матеріалів, які можна для неї використати, і банк ідей тощо… Під час карантину ічні працюють над виготовленням нескладного виробу і оформляють проектну документацію. На 5 тижнів карантину (поки що) я розписала подальшу роботу над проектами, тільки в спрощеному варіанті , щоб не перевантажувати дітей.

Номер слайду 11

УРОК… ДАТА… - щоб учні і батьки орієнтувалися у сроках виконання завдань. Провели актуалізацію знань: пригадали єтапи проектування і виконали вправи у Learning. Apps.org (это первое, что пришло в голову выложить в срочном порядке)

Номер слайду 12

https://learningapps.org/display?v=ponc2b01319

Номер слайду 13

https://learningapps.org/display?v=ppny3zgsn19

Номер слайду 14

Далі пригадали методи проектування і нескладне практичне завдання. Завдання 2.1 і 5.1 оцінюються. Учні закріпляють файли з відповідями на платформу і мають змогу побачити свої оцінки в електронному журналі.

Номер слайду 15

Далі учні три тижні працюють над проектами. Працюємо з учнями в основному в асинхронному режимі, що дозволяеться положенням про дистанційне навчання. Звичайно за необхідністю надаю консультації .

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Якщо карантин буде подовжено, я запропоную роботу за темою «Технологія побутової діяльності та самообслуговування». Бажаю всім колегам успіху!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Davlietshyna Svitlana
    Дякую за можливiсть розширити своi знання))Успхiв !!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
4717
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку