Теми і завдання для дистанційного навчання з фізичної культури під час карантина.
Дистанційні завдання для учнів 5-9 класів з фізичної культури
вчитель: Шейко Т.М.
Клас |
Тема |
Завдання |
5 |
Гімнастика. Теоретичні знання: - безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою; - особиста гігієна учня; - користь і значення фізичних вправ на організм людини; - ранкова зарядка та її вплив на організм людини; - правильне харчування учня; - режим дня учня; -розвиток сили, гнучкості, витривалості. Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!
|
1. Стрибки на скакалці. 2.Присідання на обох ногах. 3. Вправи для розвитку м`яз черевного пресу, сили. 4.Вправи на розслаблення. 5. Питання: «Як вести здоровий спосіб життя?» , «Чим допомагають фізичні вправи для розвитку організму дитини?», «За яким номером викликається швидка допомога?»
|
6-а 6-б |
Гімнастика. Теоретичні знання: - безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою; -покращення самопочуття; - гігієна тіла і правила проведення процедур загартовування; - ранкова зарядка та її вплив на організм людини; - правильне харчування учня; - режим дня учня; -розвиток сили, гнучкості, витривалості, швидкості. Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!
|
1.Вправи для розвитку координації з м’ячем: в. п.-стійка ноги нарізно, руки в сторони, м’яч у правій руці. 1-2-нахил вперед, руки вгору, прогнутись, перекласти м’яч у ліву руку (видих); 3-4- в. п. м’яч у лівій руці (вдих). Вправу виконати в повільному темпі 8-10 разів. 2.Кистьова та пальчикова гімнастика: протиставлення одного пальця кисті іншим. 3.Стискання пальцями кисті малого м’яча. 4.Питання: «Які вправи з м’ячем для координації рухів?» «Які вправи виконуються для розслаблення м’язів рук?», «Що таке гнучкість?»
|
7 |
Гімнастика. Теоретичні знання: - безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою; - правила поведінки при перших ознаках захворювання; -значення активного відпочинку (фізкультхвилинок, розваг та ігор на свіжому повітрі) для зміцнення здоров’я та поліпшення навчання; -розвиток сили; гнучкості; витривалості. Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!
|
1.Ритмопластичні вправи: ходьба в темпі музики або пісні. Поперемінний крок. Приставний крок. 2.Положення рук: уперед, у сторони, на пояс, за голову, перед грудьми, до плечей. 3.Імітаційні вправи: імітація рухів плавця, квітки що розпускається. 4.Питання: «Які імітаційні вправи ви знаєте (перелік)?», «Для чого потрібно загартування?», «Яку шкоду приносить паління?»
|
8-а 8-б |
Гімнастика. Теоретичні знання: - безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою; -шкідливі звички та їх згубний вплив на організм людини; -режим дня учнів як складова підтримки високого рівня здоров’я і навчання; -виховання толерантності й культури поведінки; -розвиток сили, швидкості, витривалості, рівноваги та координації рухів. Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!
|
1.Рівновага на одній нозі, зігнувши другу вперед з різним положенням рук. 2.Вправи на розслаблення: вібрації та струси руками, ногами у в. п. сидячи, стоячи, лежачи. 3.Напівприсід з розслабленим і опущеним уперед тулубом. 4.Питання: «Що треба знати при розтягненнях та ушибах?», «Якими засобами можна розвивати силу?», «Яку шкоду організму приносять шкідливі звички?»
|
9-а |
Гімнастика. Теоретичні знання: - безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою; -особиста гігієна юнаків та дівчат; -вплив занять фізичними вправами на основні функції і системи організму; -заходи попередження інфекційних захворювань; -раціональність і режим харчування; -негативний вплив шкідливих звичок на розумову та фізичну працездатність; -розвиток сили, гнучкості, швидкості, витривалості. Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!
|
1. Вправи на рівновагу: рівновага на одній нозі з торканням підлоги однією рукою (поперемінно).Ходьба з переступанням через предмети (наприклад м’яч, дошка). 2.Статична вправа «планка» 3 підходи по 60 секунд. 3.Присідання 2-3 підходи по 25 раз. 4.Питання: «Який негативний вплив на організм при зловживанні шкідливими звичками?», «Що таке витривалість?», «На що орієнтована фізична культура: на вдосконалення фізичних та психічних якостей людини або на поліпшення витривалості, швидкості, сили і гнучкості?»
|
9-б |
Легкоатлетичні вправи. Теоретичні знання: - безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою; -особиста гігієна учня; -значення занять для поліпшення стану здоров’я; -формування правильної постави і дихання; -правила і методика загартовування; -розвиток гнучкості, спритності, сили. Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!
|
1.Ходьба з високим підніманням стегна. 2.Ходьбана носках у «коридорі» шириною 20 см. 3.Різновиди ходьби (у напівприсяді, на пятах, у повному присяді). 4.Питання: «Які різновиди ходьби ви знаєте?», «Назвіть 2-3 рухливі ігри?» |