Дистанційне навчання в період карантину

Про матеріал

Теми і завдання для дистанційного навчання з фізичної культури під час карантина.

Перегляд файлу

Дистанційні завдання для учнів 5-9 класів з фізичної культури

вчитель: Шейко Т.М.

Клас

Тема

Завдання

5

Гімнастика. Теоретичні знання:

- безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою;

- особиста гігієна учня;

- користь і значення фізичних вправ на організм людини;

- ранкова зарядка та її вплив на організм людини;

- правильне харчування учня;

- режим дня учня;

-розвиток сили, гнучкості, витривалості.

Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!

 

 

1. Стрибки на скакалці.       2.Присідання на обох ногах.

3. Вправи для розвитку м`яз черевного пресу, сили.

4.Вправи на розслаблення.

5. Питання: «Як вести здоровий спосіб життя?» , «Чим допомагають фізичні вправи для розвитку організму дитини?», «За яким номером викликається швидка допомога?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-а

6-б

Гімнастика. Теоретичні знання:

- безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою;

-покращення самопочуття;

- гігієна тіла і правила проведення процедур загартовування;

- ранкова зарядка та її вплив на організм людини;

- правильне харчування учня;

- режим дня учня;

-розвиток сили, гнучкості, витривалості, швидкості.

Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!

 

 

1.Вправи для розвитку координації з м’ячем: в. п.-стійка ноги нарізно, руки в сторони, м’яч у правій руці. 1-2-нахил вперед, руки вгору, прогнутись, перекласти м’яч у ліву руку (видих); 3-4- в. п. м’яч у лівій руці (вдих). Вправу виконати в повільному темпі 8-10 разів.

2.Кистьова та пальчикова гімнастика: протиставлення одного пальця кисті іншим.

3.Стискання пальцями кисті малого м’яча.

4.Питання: «Які вправи з м’ячем для координації рухів?»

«Які вправи виконуються для розслаблення м’язів рук?», «Що таке гнучкість?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Гімнастика. Теоретичні знання:

- безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою;

- правила поведінки при перших ознаках захворювання;

-значення активного відпочинку (фізкультхвилинок, розваг та ігор на свіжому повітрі) для зміцнення здоров’я та поліпшення навчання;

-розвиток сили; гнучкості; витривалості.

 Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!

 

 

1.Ритмопластичні вправи: ходьба в темпі музики або пісні. Поперемінний крок. Приставний крок.

2.Положення рук: уперед, у сторони, на пояс, за голову, перед грудьми, до плечей.

3.Імітаційні вправи: імітація рухів плавця, квітки що розпускається.

4.Питання: «Які імітаційні вправи ви знаєте (перелік)?»,

«Для чого потрібно загартування?», «Яку шкоду приносить паління?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8-а

8-б

Гімнастика. Теоретичні знання:

- безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою;

-шкідливі звички та їх згубний вплив на організм людини;

-режим дня учнів як складова підтримки високого рівня здоров’я і навчання;

-виховання толерантності й культури поведінки;

-розвиток сили, швидкості, витривалості, рівноваги та координації рухів.

Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!

 

 

1.Рівновага на одній нозі, зігнувши другу вперед з різним положенням рук.

2.Вправи на розслаблення: вібрації та струси руками, ногами у в. п. сидячи, стоячи, лежачи.

3.Напівприсід з розслабленим і опущеним уперед тулубом.

4.Питання: «Що треба знати при розтягненнях та ушибах?»,

«Якими засобами можна розвивати силу?», «Яку шкоду організму приносять шкідливі звички?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9-а

Гімнастика. Теоретичні знання:

- безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою;

-особиста гігієна юнаків та дівчат;

-вплив занять фізичними вправами на основні функції і системи організму;

-заходи попередження інфекційних захворювань;

-раціональність і режим харчування;

-негативний вплив шкідливих звичок на розумову та фізичну працездатність;

-розвиток сили, гнучкості, швидкості, витривалості.

Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!

 

1. Вправи на рівновагу: рівновага на одній нозі з торканням підлоги однією рукою (поперемінно).Ходьба з переступанням через предмети (наприклад м’яч, дошка).

2.Статична вправа «планка» 3 підходи по 60 секунд.

3.Присідання 2-3 підходи по 25 раз.

4.Питання: «Який негативний вплив на організм при зловживанні шкідливими звичками?»,

«Що таке витривалість?»,

«На що орієнтована фізична культура: на вдосконалення фізичних та психічних якостей людини або на поліпшення витривалості, швидкості, сили і гнучкості?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9-б

Легкоатлетичні вправи. Теоретичні знання:

- безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою;

-особиста гігієна учня;

-значення занять для поліпшення стану здоров’я;

-формування правильної постави і дихання;

-правила і методика загартовування;

-розвиток гнучкості, спритності, сили.

Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!

 

 

1.Ходьба з високим підніманням стегна.

2.Ходьбана носках у «коридорі» шириною 20 см.

3.Різновиди ходьби (у напівприсяді, на пятах, у повному присяді).

4.Питання: «Які різновиди ходьби ви знаєте?», «Назвіть 2-3 рухливі ігри?»

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
8117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку