6 клас ЗАГАЛЬНА ГЕОГРАФІЯ
підручник ПестушкоВ.Ю Географія // К-«Генеза» 2014
РОЗДІЛ 2. Земля на плані і карті (продовження)
|
|||||
Перед виконанням письмових завдань у зошиті пишеться число і тема , номер завдання. Завдання пишеться розбірливо, акуратно, фотографується чітко ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК З ВЧИТЕЛЕМ!Фото або документи відсилаються вчителю у вайбері (не в групу а на номер) або на пошту larisayena@ukr.net до 15.00 Опрацювати параграф означає прочитати текст параграфа, вивчити визначення , відповісти усно на питання в кінці параграфа «Перевірте себе» ,виконати письмові завдання вказані в перевірці знань «Чи вмію») |
|||||
№ |
Тема |
дата |
Д\з |
||
14 |
Географічні карти, їх елементи. Легенда карти. Масштаб карт. Географічні атласи. Практичне значення карт. |
02.11 |
Можна скористатися : Географічні карти та їх елементиhttps://www.youtube.com/watch?v=aHo_5dt-Gvg Д.з Опрацювати§14, прочитати §15, перемалювати і вивчити схему Виконати письмово завд.7,8 стор58, завд7,8 стор. 62 |
||
15 |
Тема 5. Географічні координати. Градусна сітка на глобусі й географічній карті. Поняття про географічні координати – широту (південна, північна) |
06.11 |
Опрацювати §16, письмово стор. 65 завд. 7, дослідження на стор 67. §17 стор 65, 66 Визначення географічної широти https://www.youtube.com/watch?v=dAxrqhlj6KA , Можна прослухати матеріал https://www.youtube.com/watch?v=VQ5QuvkMS-Y , переглянути у вигляді презентації https://www.youtube.com/watch?v=MGpO1fAU0QI |
||
16 |
Поняття про географічні координати – довготу (західна і східна). |
09.11 |
Опрацювати §17 стор 66-67 Визначення географічної довготи https://www.youtube.com/watch?v=0pyaYa042mM |
||
17 |
Правила відліку географічної широти і довготи. Географічні координати свого населеного пункту.(
|
13.11 |
Опрацювати §18 письмово стор. 65 завд. 7,8 Виписати координати с Бахмутське 48°39′37″ пн. ш. 38°05′59″ сх. д. м. Соледар 48°41′49″ пн. ш. 38°04′17″ сх. Презентація на тему: "Алгоритм визначення географічних координат" https://www.youtube.com/watch?v=lKEgkop1ni4
|
||
18 |
Практична робота 2підсумкова. Визначення географічних координат за географічною картою. |
16.11 |
Виконати завдання розміщені у придбаних друкованих практичних зошитах, у разі їх відсутності у робочих зошитах завдання на стор. 69-70 підручника, Розглянути тести на стор .71,72 Обов’язково повторити матеріал за відео https://www.youtube.com/watch?v=pUyk43qEqVw |
||
19 |
Контрольна робота за розділом 2 Земля на плані і карті ( форма буде повідомленна вчителем додатково) |
20.11 |
Розглянути тести на стор .71,72, зверніть увагу на питання вкінці практичного зошита,
|
||
Тематична 2 |
|||||
РОЗДІЛ 3. Оболонки Землі Тема 1. Літосфера
|
|||||
20 |
Внутрішня будова Землі. Будова літосфери, її властивості. |
23.11 |
Опрацювати §19(стор.73-75) , письмово завд. 7 стор.76, з пластиліну створити модель внутрішньої будови землі. Допоможе відео урок https://www.youtube.com/watch?v=I2YqdQ56XeQ , відео https://www.youtube.com/watch?v=09THNOGTtLw , аудіо запис параграфу https://www.youtube.com/watch?v=D3_PJZv0sj8 |
||
21 |
Літосферні плити, наслідки їх переміщення. Внутрішні процеси, що зумовлюють зміни в земній корі та на поверхні земної кулі |
27.11 |
Опрацювати §20,21 виконати «моє дослідження « стор 78, сфотографувати результат, визначити на якій літосферній плиті ми живемо. Допоможе відео урок https://www.youtube.com/watch?v=IbwdBVYZkYQ , +Це цікаво як рухаються плити і ми разом з ними https://www.youtube.com/watch?v=b4R0es6_UnM .
|
||
22 |
Мінерали, гірські породи та корисні копалини, та їх значення у житті і діяльності людини |
30.11 |
Стор 75-76 консп |
||
23 |
Землетруси |
4.12 |
Страшні наслідки землетрусів https://www.youtube.com/watch?v=Zba_oQOGECM |
||
24 |
Вулкани |
|
https://www.youtube.com/playlist?list=PLZ2_hCwZ8nzmjDBThYVTQHCI9QTW_YRqK |
||