5 березня о 18:00Вебінар: Дизайн продуктивного уроку біології

Дистанційний урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “Додаємо і віднімаємо, застосовуючи прийом округлення » . (ст. 71 )

Про матеріал
Дистанційний урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “Додаємо і віднімаємо, застосовуючи прийом округлення » . (ст. 71 ) .Мета: актуалізувати вміння замінювати число близьким круглим й визначати, на скільки це число збільшилося, розуміння залежності результату арифметичних дій додавання або віднімання від зміни одного з компонентів; перенести відомий спосіб міркування – округлення на випадки додавання й віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Мій настрій Ранок у 2 – А

Номер слайду 3

ЩОДЕННІ НОВИНИДистанційний урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “Додаємо і віднімаємо, застосовуючи прийом округлення » . (ст. 71 )Рада я вас всіх вітатиІ урок наш розпочати.

Номер слайду 4

18 січня 28 39 Утворити нові числа Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 5

Математичний диктант18 січня 28 39 Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 6

Машини забавлянки

Номер слайду 7

45276938 12 -

Номер слайду 8

Перевірка РОБОТИ8, 7, 10, 5,6, 3, 9, 4. Назвати найбільше. Підкреслити найменше.

Номер слайду 9

86 —> 90 25 —> 30  (25 —> 20)  79 — >  80  48 — >  50 СТОРІНКА 71. Завдання 2. Знайди  найближче кругле число.

Номер слайду 10

Завдання 3.

Номер слайду 11

Завдання 3.35 + 10 = 45   Додавання способом округлення:35 + 8 = 35 + (10 – 2) = = 35 + 10 – 2 = 45 – 2 = **

Номер слайду 12

33 – 6 = 33 – (10 – 4) = =33 – 10 + 4 = 23 + 4 = **33 - 10 = 23    Віднімання способом округлення:

Номер слайду 13

24 + 7 = 24 + (10 – 3) = = 24 + 10 – 3= * 24 + 10 = *

Номер слайду 14

73 – 9 = 73 – (10 – 1) = =73 – 10 + 1 == 63 + 1 = **73 – 10 = 63

Номер слайду 15

Гімнастика для очей,

Номер слайду 16

Завдання 4.

Номер слайду 17

Завдання 4 5 + 9 = 5 + (10 – 1) = = 5 + 10 – 1 = 15 – 1 = 14 Що змінилося ? 45 + 9 = 45 + (10 – 1) = = 45 + 10 – 1 = 55 – 1 = 54

Номер слайду 18

12 – 7 = 12 – (10 – 3) ==12 – 10 + 3 = 2 + 3 = 572 – 7 = 72 – (10 – 3) = =72 – 10 + 3 = 62 + 3 = 65

Номер слайду 19

25 + 8 = 25 + (10 – 2) = 25 + 10 – 2 = 35 – 2 = **Завдання 5.  Прийом округлення.44 – 7 = 44 – (10 – 3) = =44 – 10 + 3 = 34 + 3 = **

Номер слайду 20

 Складена задача на різницеве порівняння числа і суми. Водійка Марго за день витратила 41 л бензину, а водій Павло — 47 л. Їхній колега Сергій витратив 89 л бензину. На скільки більше пального витратив Сергій, ніж Марго і Павло разом?Завдання 6. 

Номер слайду 21

Задача Марго — 41 л. Павло — 47 л— ?Сергій — 89 л, на ? більше ?

Номер слайду 22

Вираз :   89 – (41 + 47)= * План розв’язування1) Скільки всього бензину витратили Марго й Павло разом?2) На скільки більше пального витратив Сергій, ніж Марго і Павло разом?Розв’язання

Номер слайду 23

Розв’язання1) 41 + 47 = 88 (л) – всього бензину витратили Марго й Павло разом2) 89 – 88 = 1 (л) – на стільки більше пального витратив Сергій, ніж Марго і Павло разом. Відповідь: на 1 літру більше пального витратив Сергій, ніж Марго і Павло разом. 

Номер слайду 24

Музична перерва

Номер слайду 25

Самостійна робота Перевірка36 + 6 = 36 + 10 – 4=46 –4=42

Номер слайду 26

45 + 9 = 45 + 10 – 1 = 55 – 1 = 5464 – 8 = 64 – 10 + 2 = 54 + 2 = 5671 – 9 = 71 – 10 + 1 = 61 + 1 = 62

Номер слайду 27

Завдання 7. Самостійна робота Перевірка

Номер слайду 28

Завдання 7.   Порядок дій46 – (5 + 7) + 8 = 421) 5 + 7 = 5 + 5 + 2 = 122) 46 – 12 = 343) 34 + 8 = 34 + 10 – 2 = 42

Номер слайду 29

60 – (12 – 7) + 22 = 771) 12 – 7 = 12 – 2 – 5 = 52) 60 – 5 = 60 – 10 + 5 = 553) 55 + 22 = 77

Номер слайду 30

(40 – 7) + (8 + 3) = 441) 40 – 7 = 40 – 10 + 3 = 332) 8 + 3 = 113) 33 + 11 = 44

Номер слайду 31

Збіг наш урок, як коротка мить. Дуже швидко час біжить. Ще попереду у нас багато кроків І цікавих, і важких уроків. Так намагайтесь вправно все вивча­ти. Пам'ятайте: учня скарб — знання!

Номер слайду 32

Домашнє завдання Зошит «Працюю самостійно»: с. 2 - 3.

Номер слайду 33

Дистанційний урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “Додаємо і віднімаємо, застосовуючи прийом округлення » . (ст. 71 )Мета: актуалізувати вміння замінювати число близьким круглим й визначати, на скільки це число збільшилося, розуміння залежності результату арифметичних дій додавання або віднімання від зміни одного з компонентів; перенести відомий спосіб міркування – округлення на випадки додавання й віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд;

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 січня
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку