2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Дистанційний урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Обчислюємо різними способами ». ( ст. 72 )

Про матеріал
Дистанційний урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Обчислюємо різними способами ». ( ст. 72 ) Мета: формувати обчислювальні навички, уміння розв’язувати задачі, формувати         вміння виконувати додавання та віднімання трьома способами: частинами,   округленням, на підставі правила додавання числа до суми або правила віднімання числа від    суми; удосконалювати вміння розв’язувати задачі та закріпити вміння обчислювати значення виразів за діями.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Мій настрій Ранок у 2 – А

Номер слайду 3

Клас готовий працювати ?Додавати й віднімати,Числа й вирази рівняти,Вчасно руку піднімати,Щоб складну задачу розв’язати. Працюймо завзято і дружно усі,Щоб всі молодцями були у кінці.

Номер слайду 4

ЩОДЕННІ НОВИНИДистанційний урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Обчислюємо різними способами ». ( ст. 72 )

Номер слайду 5

19 січня 45 67… Утворити нові числа Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 6

Математичний диктант18 січня 45 67 Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 7

Машини забавлянки

Номер слайду 8

4 +3617582240846396

Номер слайду 9

Перевірка РОБОТИ40, 21, 62, 26,44, 88, 67,100. Назвати найбільше. Підкреслити найменше.

Номер слайду 10

Завдання 1 . Додавання і відніман-ня  різними способами. Віднімання порозрядне з переходом через десяток.

Номер слайду 11

41 – 8 = (30 + 11) – 8 = =30 + (11 – 8) = =30 + 3 = 33 Додавання порозрядне з переходом через десяток

Номер слайду 12

Віднімання частинами.41 – 8 = 41 – (1 + 7) = (1 + 7)= 41 – 1 – 7 = 40 – 7 = 33

Номер слайду 13

Віднімання способом округлення.41 – 8 = 41 – (10 – 2)= =41 – 10 + 2 = =31 + 2 = 33

Номер слайду 14

Додавання порозрядне з переходом через десяток76 + 8 = (70 + 6) + 8 = =70 + (6 + 8) = =70 + 14 = 84

Номер слайду 15

Додавання частинами76 + 8 = 76 + (4 + 4) = =76 + 4 + 4 == 80 + 4 = 84

Номер слайду 16

Додавання способом округлення.76 + 8 = 76 + (10 – 2) ==76 + 10 – 2 = =86 – 2 = 84 

Номер слайду 17

86 + 8 = 86 + 10 – 2 = 96 – 2 = 9486 + 8 = 80 + (6 + 8) == 80 + 14 = 9486 + 8 = 86 + 4 + 4 == 90 + 4 = 94

Номер слайду 18

32 – 7 = 20 + (12 – 7) == 20 + 5 = 2532 – 7 = 32 – 10 + 3 = =22 + 3 = 2532 – 7 = 32 – 2 – 5 = =30 – 5 = 25

Номер слайду 19

44 + 9 = 40 + (4 + 9) = =10 + 13 = 5344 + 9 = 44 + 10 – 1= = 54 – 1 = 5344 + 9 = 44 + 6 + 3 = =50 + 3 = 53

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Завдання 2.67 – 8 = 67 – 10 + 2 = 57 + 5 = 5946 + 8 = 46 + 4 + 4 = 50 + 4 = 5481 – 3 = 81 – 1 – 2 = 80 – 2 = 7816 + 9 = 16 + 4 + 5 = 20 + 5 = 2554 + 7 = 54 + 6 + 1 = 60 + 1 = 6174 – 5 = 74 – 10 + 5 = 64 + 5 = 69

Номер слайду 22

65 – 8 = 50 + (15 – 8) = =50 + 7 = 5765 – 8 = 65 – 5 – 3 == 60 – 3 = 5765 – 8 = 65 – 10 + 2 == 55 + 2 = 57

Номер слайду 23

Завдання 3.  Спосіб розв’язування нерівностей у молодших класах.

Номер слайду 24

с + 8 > 35с + 8 > 35 – 8 + 8с + 8 > 27 + 8сума більша там, де більший доданокс > 27    (с = 28, 29, …)

Номер слайду 25

d – 9 < 28d – 9 < 28 + 9 – 9d – 9 < 37 – 9різниця менша там, де менше зменшуванеd < 37   (d = 1, 2, 3, …, 36)

Номер слайду 26

43 – b > 1043 – b > 43 – 43 + 1043 – b > 43 – 33різниця більша там, де менший від’ємникb < 33    (b = 1, 2, …, 32)

Номер слайду 27

Музична перерва

Номер слайду 28

9 – k < 120 < k < 9    (k = 0, 1, 2, …, 9)Завдання 4 . 

Номер слайду 29

Обмін інформацією

Номер слайду 30

Страус – найбільший птах у світі, вага його становить в середньому 140-250 фунтів (63,5-131,5 кг), а висота сягає 6-9 футів (1,8-2,7 метра).

Номер слайду 31

До 20-го століття дикі страуси населяли Африку, південно-західну Азію і Аравійський півострів. Сьогодні дикі страуси живуть лише у пустельних районах Африки.

Номер слайду 32

Страус – найбільший з птахів, що не вміє літати. Мускулатура грудях цієї птиці має слабку структуру, а крила нерозвинені. Страуси мають високий зріст з-за довгих ніг і шиї. Це дає їм можливість першими бачити небезпеку, але найчастіше птахи воліють рятуватися втечею.

Номер слайду 33

Задача Упродовж дня самка страуса сиділа на яйцях 8 годин. Кілька годин яйця грілися під сонцем. Уночі 12 годин на яйцях сидів самець страуса. На скільки більше часу на яйцях сиділи страуси, ніж їх гріло сонце?Завдання 4 .  Складена задача на різницеве порівняння.

Номер слайду 34

Задача. Всього — 24 год. Страуси — ?, 8 год і 12 год, - На ? Б. Сонце — ?Розв’язання1) 8 + 12 = 20 (год.) – всього годин  на яйцях сиділи страуси;2) 24 – 20 = 4 (год) – годин яйця гріло сонце;

Номер слайду 35

3) 20 – 4 = 16 (год) – на стільки більше часу на яйцях сиділи страуси, ніж їх гріло сонце. Відповідь: на 16 годин більше на яйцях сиділи страуси, ніж їх гріло сонце 

Номер слайду 36

План розв’язування1) Скільки всього годин на яйцях сиділи страуси?2) Скільки годин яйця гріло сонце?3) На скільки більше часу на яйцях сиділи страуси, ніж їх гріло сонце?Вираз: (8 + 12) – (24 – (8 + 12))

Номер слайду 37

У страусовому гнізді було 25 яєць. Першого дня вилупилось 9 пташенят, а другого — ще 8. Скільки залишилось яєць у страусовому гнізді?2)  Складена задача на віднімання суми від числа.

Номер слайду 38

Задача. Було — 25 яєць. Вилупилось пт.— ?, 9 яєць і 8 яєць. Залишилось — ?Вираз:   25 – (9 + 8)

Номер слайду 39

Розв’язання1) 9 + 8 = 17 (п.) – всього пташенят вилупилось;2) 25 – 17 = 8 (яєць) – яєць залишилось у страусовому гнізді.  План розв’язування1) Скільки всього пташенят вилупилось?2) Скільки залишилось яєць у страусовому гнізді?Відповідь: у страусовому гнізді залишилось 8 яєць. 

Номер слайду 40

Було — 25 яєць. Вилупилось І дня — 9 яєць. Вилупилось ІІ дня — 8 яєць. Залишилось — ?2 спосіб. Якщо взяти до уваги як у часі вилуплювались пташенята, тодіРозв’язання. Вираз:  (25 – 9) – 8=

Номер слайду 41

План розв’язування1) Скільки залишилось яєць після першого дня?2) Скільки залишилось яєць у страусовому гнізді? Розв’язання1) 25 – 9 = 16 (яєць) – яєць залишилось після першого дня;2) 16 – 8 = 8 (яєць) – яєць залишилось у страусовому гнізді.

Номер слайду 42

Відповідь: у страусовому гнізді залишилось 8 яєць 

Номер слайду 43

Одне страусове яйце важить стільки, скільки майже 32 курячі яйця. Скільки курячих яєць будуть важити стільки, скільки 2 страусові? ЗадачаІ страусове яйце — 32 курячі яйцяІІ страусове яйце — 32 курячі яйця. Всього — ?Завдання 5  Проста задача на знаходження суми.

Номер слайду 44

Розв’язання32 + 32 = 64 (яйця)Відповідь: як 2 страусові будуть важити 64 курячі яйця.   

Номер слайду 45

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯЗошит «Працюю самостійно № 2»: с. 4 - 5.

Номер слайду 46

Дистанційний урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Обчислюємо різними способами ». ( ст. 72 )  Мета: формувати обчислювальні навички, уміння розв’язувати задачі, формувати         вміння виконувати додавання та віднімання трьома способами: частинами,   округленням, на підставі правила додавання числа до суми або правила віднімання числа від    суми; удосконалювати вміння розв’язувати задачі та закріпити вміння обчислювати значення виразів за діями.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 січня
Переглядів
444
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку