Дидактичний матеріал до уроків читання
2 класі
Твори – добавлянки
На уроках читання та розвитку зв’язного мовлення дітям можна запропонувати познайомитися з літературними творами у більш цікавій формі. Одночасно проводиться робота над удосконаленням словникового запасу молодших школярів та розвивається вміння влучного вживання у повсякденному житті.
Скажи людині: "Доброго дня!"
Лісовою стежинкою ідуть . Довкола тиша, тільки чути, як десь далеко вистукує та
дзюркотить у лісовій гущавині.
Аж тут син побачив, що назустріч їм іде .
- Тату, куди йде? - питає .
- Зустрічати або проводжати, - каже й усміхається. - Ось як ми зустрінемося з , ти й скажеш: "Доброго
дня, !"
- Навіщо ж казати ці слова? - дивується . - Ми ж її не знаємо.
-А ось зустрінемось, скажемо ці слова, тоді й побачиш, навіщо.
Ось і .
- Доброго дня, ! - каже .
- Доброго дня, - каже .
- Доброго вам здоров'я, - відповідає і усміхається.
І побачив: усе довкола змінилось. засяяло яскравіше. Верховіттям пробіг
легенький вітерець, і заграло, затремтіло. У заспівали –
раніше їх і не чути було.
На душі в стало легко.
- Чому це воно так? - питається .
- Бо ми побажали людині доброго дня.
(Василь Сухомлинський)
Брилик
Бігав
І знайшов .
Причепив до колючок
І відніс додому
Не собі сплете –
з діброви.
Хай не мокне і росте
Отакий здоровий!
(Леся Мовчун)
У слона болить нога
У болить нога.
сьогодні шкутильга:
Гостював у нього,
Наступив йому на .
(Грицько Бойко)
Білочка
- Де ти , , живеш?
Що ти , , гризеш?
У , у соснячку,
Я гризу ,
І , і .
(Галина Демченко)