Дитсадок — веселий дім.

Про матеріал
Програмовий зміст: удосконалювати навички складати розповіді з власного досвіду (за допомогою вихователя); формувати уміння висловлювати своє ставлення до дитячого садка; розвивати мовленнєву компетентність; формувати уміння складати прості та поширені речення; виховувати уважність, турботливе ставлення одне до одного, вміння по-різному виявляти свої добрі почуття; вчити працювати в групах.
Перегляд файлу

Тема: Дитсадок — веселий дім.

Програмовий зміст: удосконалювати навички  складати розповіді з власного досвіду (за допомогою  вихователя);  формувати  уміння висловлювати своє ставлення  до дитячого садка; розвивати  мовленнєву компетентність; формувати уміння складати прості та поширені речення; виховувати уважність, турботливе ставлення  одне до одного,  вміння  по-різному виявляти  свої добрі почуття; вчити працювати  в групах.

Словник: збагачувати  словник  дітей прислів’ями; стимулювати  вживання порівнянь.

Матеріал: вірш М. Познанської «Здрастуй, хлопчику маленький!»; лялька (хлопчик); «чарівний клубочок»; фотокартки із зображення облич дітей із різним настроєм;  сюжетні і предметні картинки для гри «Як вчинити?»

Хід заняття

1. Організаційний момент (Діти звертають увагу на новенького хлопчика Тарасика  (лялька).)

Вихователь читає вірш:

Здрастуй, хлопчику маленький!

Йди в кімнату, ручку дай.

Хоч у нас ти і новенький, не соромсь, за стіл сідай.

Будеш снідати із нами: ось оладки, осьде чай.

Плачеш? Хочеться до мами? Ой не треба, не скучай!

В нас ведмедик є і м’ячик, коник он стоїть в кутку.

Подивись, ніхто не плаче у дитячому садку.

Вихователь пропонує  дітям познайомитися з хлопчиком.

2. Дидактична гра «Давайте познайомимось». Мета: розвивати мовленнєву компетентність.

Діти стоять у колі. Вихователь передає дітям «чарівний клубочок» і говорить:

Вихователь: 

«Мене звуть Юлія Василівна. Я дуже люблю усіх своїх діточок. Ми разом граємося,  навчаємося, спілкуємося».

Діти: 

Мене звуть Даринка. Я люблю доглядати за кімнатними рослинами.

Мене звуть Роман.  Я завжди захищаю молодших.

Я — Анна. Мені подобається навчатися.

Вихователь.

Нас усіх з’єднав чарівний  клубочок у красивий віночок.

3. Вправа «На що схожий дитячий садок».

Давайте спробуємо пояснити вислів «Діти у садочку, як квіти у віночку». (Варіанти відповідей дітей.)

- Чому дітей порівнюють із квітами?

- Із чим порівнюється дитячий садок?

- Із чим ще можна порівняти  садочок? (Із вуликом, у якому багато бджілок; з огірочком, бо в ньому багато маленьких зернят.)

Так, діти, садочок схожий і на віночок,  і на огірочок, і на вулик, бо в ньому і добре, і затишно, і всі турбуються одне про одного.

4. Складання розповідей про дитячий садок.

Нашому новенькому хлопчикові дуже сподобалися всі діти, він більше не плаче і хоче, щоб ви йому розповіли про свій дитячий садочок: як він називається, що є у дитячому садку, хто відвідує дитсадок, хто у ньому працює, чим займаються діти протягом дня, що вам найбільше подобається у садочку, чи любите ви свій дитсадочок і за що. (Діти складають розповіді.)

5. Дидактична вправа «Ніколи не сумуй» (робота в групах)

У нашому садочку багато дітей і вони нам подарували свої фотокартки. Але вирази облич дітей дуже різні. (Діти розглядають фотознімки із зображенням сумного, здивованого, веселого, засмученого облич.)

- Назвіть настрій дітей? Чому у дітей такий настрій?

Дітям пропонують подумати про те, що може здивувати, засмутити, потішити людину. Потім вони добирають до фотографій  відповідні схематичні зображення і придумують, як втішити ображеного, відповісти на запитання здивованого, порадіти разом з усміхненим.

Фізкультхвилинка

Раз! Два! Час вставати — будемо відпочивати.

Три! Чотири! присідаймо, швидко втому проганяймо.

П’ять! Шість! Всі засміялись, разом всі понахилялись.

Сім! Вісім! Час настав повернутися до справ.

Дев’ять! Десять! Будем грати, «Як вчинити» — визначати!

6. Дидактична гра «Як вчинити?» (Робота в парах.)

Кожна пара бере собі одну картинку, а потім добирає до неї предметну картинку, яка відповідає змісту сюжетної, попередньо  про це домовившись.

Сюжетні картинки з таким зображенням: усі саджають квіти, дерева, а одна дитина стоїть без роботи; діти збирають врожай, а одна дівчина набрала так багато фруктів, що не може утримати їх у руках; двоє їдять щось смачне, а третій — ні; діти граються, але в однієї дитини немає іграшок; дитина плаче; дитина намагається перейти вулицю на червоне світло.

Коли картинки підібрані, діти, що сидять за одним столом, перевіряють одне у одного правильність виконання завдання, обговорюють, чому вони обрали саме цю картинку.

7. Підсумок заняття.

Тарасикові дуже сподобалося у дитячому садочку, і він вирішив, що буде кожного дня відвідувати нашу групу.

- А що вам найбільше сподобалося сьогодні?

- Чого ви навчилися?

 

doc
Додав(-ла)
Будько Юлія
Додано
16 грудня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку