Дивовижні пригоди в Африці

Про матеріал
Тема: Дивовижні пригоди в Африці. Мета: Уточнити елементарні уявлення дітей про материк Африка , його кліматичні особливості , про тварин Африки: особливості їх зовнішнього вигляду і звичок, залежно від середовища проживання. Формувати уявлення про травоїдних (жираф, зебра, носоріг, слон) і хижих тварин (лев, гепард. Збагачувати словниковий запас дітей, вчити складати описові розповіді про тварин , самостійно висловлювати власну думку , активізувати словниковий запас словами «джунглі» та «оазис». Розвивати вміння спілкуватися під час дискусії; вирішувати проблемні ситуації пояснюючи свій вибір. Розвивати логічне й образне мислення, увагу, пам'ять, уяву , спостережливість , дрібну моторику пальців рук . Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи, інтерес до екзотичного світу та любов до рідного краю.
Перегляд файлу

Заняття-квест (старша група)

Тема: Дивовижні пригоди в Африці.

Мета: Уточнити елементарні уявлення дітей про материк  Африка , його кліматичні особливості  ,  про тварин Африки: особливості їх зовнішнього вигляду і звичок,  залежно від середовища проживання. Формувати уявлення про травоїдних (жираф, зебра, носоріг, слон) і хижих тварин (лев, гепард.     Збагачувати словниковий запас дітей, вчити складати описові розповіді про тварин ,  самостійно висловлювати власну думку , активізувати   словниковий запас словами «джунглі» та «оазис».  Розвивати вміння спілкуватися під час дискусії; вирішувати проблемні ситуації пояснюючи свій вибір.  Розвивати логічне й образне мислення, увагу, пам'ять, уяву , спостережливість , дрібну моторику пальців рук . Виховувати любов і дбайливе ставлення до природи,  інтерес до екзотичного світу та любов до рідного краю.

Матеріал: кульки для розвитку дрібної моторики рук ,мультимедійна  дошка із зображенням оазису ,джунглів, різних африканських тварин , м’які іграшки (мавпочки ,папуги) ,скриня ,прозорі ємкості з піском ,записи різних звуків  (шум дощу ,водоспад ,спів пташок ,крики тварин ), гелеві кульки ,фрукти.

Хід заняття

1.Привітання

Добрий день Вам добрі люди,

Хай добро Вам всюди буде,

Не на день і не на рік

А на довгий ,довгий вік!

2. Діти стають в коло .

-Діти, сьогодні я прийшла в дитячий садок, зайшла в групу, і як завжди, уважно все роздивилась навкруги. І раптом я побачила, що у нас в ігровому куточку захована якась чудова річ.

Давайте відкриємо її .Це карта скарбів. А чи любите ви подорожувати і шукати скарби ? Сьогодні ми полетим до Африки. Як ви думаєте, на чому ми можемо здійснити подорож. (відповіді дітей). 

Я вам пропоную полетіти  на повітряній кулі.

3.Психогімнастика

Діти сідають на повітряну кулю.

Діточки мої маленькі,

Діточки мої гарненькі,

Нумо очі закриваймо

І до Африки рушаймо,

Будем подорожувати ,

Щоб скарби нам відшукати.

(Діти відпускають повітряну кулю з рук).

4.Розповідь вихователя про Африку.

-Діти, ми з вами опинилися в Африці .Це такий великий материк , який знаходиться далеко від нашого краю,  на ньму завжди дуже тепло .Наша подорож буде цікавою та захоплючою .В Африці є багато скарбів і ми будемоїхшукати за допомогою нашоїкарти з підказками .Перша підказка  :знайдіть велику квітку кольору…

І

Колір цей яскравий дуже.

Колір серця,колір ружі,

Колір яблук у садку,

Колір маків на луку,

Колір шляпки в мухомора,

Колір вуст і помідора.(червоний)

 

5.На екрані з’являється зявляється зображення джунглів.

-Ми з вами потрапили в ліс. Можливо ви знаєте як називається ліс у Африці? Такий ліс називають джунглі. Давайте разом повторимо  - джунглі.

 В джунглях дуже тепло та волого ,там ніколи не буває снігу, росте безліч рослин та мешкає багато тварин та  комах.

6.Дидактична гра  «Розкажи про тварину ,яка мешкає в Африці»

(Діти описують реченнями тварину, яка зображена на мультимедійній дошці: зовнішній вигляд, де живе, що їсть.)

Молодці! Перше завдання ви ,виконали . За це ви отримуєте частину ключа до скрині зі скарбами. А тепер наступна  підказка до завдання :

ІІ

Колір цей усім знайомий!

 Він у соняха в короні,

 Він у сонця в промінцях,

 

У ромашках всередині,

 На доріжках із піску

І у бджолах у медку,

 Промовте! Що за колір  ?(жовтий)

 

7. д-на гра «Розпізнай звук»

(Діти лягають на килимок  слухають різні звуки і повинні їх розпізнати : водоспад ,шум дощу, лісу, крики тварин .) . діти, а давайте відтворимо звук водопаду, вітру, дощу  за допомогою музичних та шумових інструментів

 (Діти відтворюють шум водоспаду , дощу ,шум вітру).

Молодці !Ви спішно виконали завдання за це отримуєте Другу частину ключа

ІІІ.

Наступна підказка кольору квітки :

Ти зустрінеш його в травці,

 Він у парку є на лавці,

  Він у паростках пшениці

І в оченятах ,що у киці,

 Є також є  у світлофорі

І у водоростях в морі.

 Здогадались вже напевне, Що за колір то?(зелений)

 

9.Діти я бачу на дереві сидить якась пташка .

Загадка

Як веселка кольоровий,

Має здібності до мови ,

Слово птаху тим скажи,

Він  його повторить в мить .(Папуга)

10.Мовленнєва вправа «Навчи папугу говорити»

Уга –уга -уга – сидить на дереві папуга,

Узі –узі –узі –дам пшона папузі,

Уги –уги –уги –прилетіли папуги,

Угу –угу –угу –я люблю папугу.

8.Бесіда – роздум «Якби в Африці випав сніг»

Якби в Африці випав сніг то:

  • Тваринам було б холодно;
  • Не співали б птахи;
  • Померзли б дерева ,фрукти;

Настала б зима ,Новий Рік.

 

Молодці! Ще одна частина ключа в нас!

 

ІV

Наступне завдання:

Колір цей-в волошках в полі,

У дощу на парасолі,

 Він в очах у немовляти,

У криниці біля хати,

У річках,що ген течуть,

У хмаринках,що пливуть.

Капотить,белькоче,квітне…

 Що за колір то?

11.Діти ви знаєте що в Африці ніколи не буває снігу там завжди тепло .Але в Африці навіть серед пустелі є мальовничі місця з водоспадами ,деревами ,квітами –це оазис. Повторимо разом оазис.

Саме такий оазис ми відшукали .

12. Гра «Знайди рибку»

Погляньте ,які чудові їжачки ми знайшли в нашому оазисі .

  • Яких вони кольорів?
  • Які за формою?
  • Вони великі чи маленькі?

Їжачки люблять коли ними граються.

13.Творча гра «Морські їжачки»

V

Ой,а хто це сидить під пальмою?

Цедівчинка –африканка (Елля) .Давайте познайомимся з нею. Вона розмовля єанглійською мовою. Еллясумує і хочещоб ми з нею потанцювали .

14.Динамічна пауза «Потанцюймо з дівчинкою».

Ми розвеселилиЕллю і вона хоче нас пригостити фруктами.

15.Гра «Впізнай фрукт за смаком».

Дітиіззакритимиочимакуштуютьфрукти і описуютьйого.

Ваше останнєзавданнязнайтискринюзі скарбами.

 

 

16.Діти знаходятьскриню з скарбами і відкриваютьключем.

Діти,мивідшукалискарбитепер час повертатися на Україну,боце наша рідна земля .Хтосьрозкажевірш про Україну?

1.В світі є дивовижні місця

Та наймиліша мені Україна моя

Україну я дуже люблю

І кращого краю я не знайду.

2.Ми дуже любим рідний край

І любим Україну

Її лани зелений гай

В саду – рясну калин .

3.Україна- це літо й зима

Україна – це осінь й весна

Україна – це спів соловя

Україна – це мама моя.

4.Я малесенька дитина

Я люблю свою країну

І коли доросла стану

Теж любить не перестану.

Діти сідають на повітряну кулю і повертаються додому.

17.Підсумкова бесіда .

-Що сподобалось?

-Що запамятали?

 

docx
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
872
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку