Ротаційна модель ,,Щоденні 5 ''- це методична система, яка навчає учнів працювати самостійно, робити власний вибір, висловлювати думки щодо певного питання чи проблеми, аналізувати та приймати рішення.
Діяльнісний підхід :ротаційна модель ,,Щоденні 5’’Підготувала Сіменик Тетяна вчитель початкових класів. Здвижівської гімназії № 14
Номер слайду 2
Класна кімната
Номер слайду 3
Наш дружній клас
Номер слайду 4
Щодня ,під час уроків чи групи продовженого дня. Мета:формувати і розвивати навички читання та письма .5-20 хвилин.
Номер слайду 5
Читання для себе. Самостійно обираю книгу (текст) для читання. Читаю впродовж визначеного часу. Я розумію все ,що читаю. Я обираю зручне місце і відразу працюю. Я розглядаю книгу . Я можу переказати прочитане. Я можу поділитися власними враженнями від прочитаного.
Номер слайду 6
Читання для когось. Ми гарно і дружно працюємо разом . Ми одразу починаємо працювати . Наші очі дивляться в книгу. Ми читаємо по черзі (абзац чи сторінку ). Під час читання ми залишаємося на одному місці. Ми контролюємо свій голос під час читання. Ми допомагаємо один одному зрозуміти прочитане.
Номер слайду 7
Слухання. Учитель:готує матеріал для слухання (сюжетні твори ,аудіозаписи );готує завдання для роботи над усвідомленням почутого;готує матеріали для роботи після слухання. Я слухаю ,щоб отримати інформацію. Я можу дізнатися багато цікавого . Я можу навчитися артистичності .
Номер слайду 8
Письмо для себе. Я обираю тему . Під час роботи залишаюсь на одному місці. Я одразу починаю працювати. Я застосовую нові слова ,вивчені правила і різноманітні жанри. Я працюю весь відведений час. Я прибираю всі матеріали на місце.
Номер слайду 9
Робота зі словами Учитель :добирає слова та тексти для роботи ;добирає матеріали і завдання ;готує словники ;розміщує слова на стіні слів . Дитина Я вивчаю свою рідну українську мову . Я правильно використовую слова в різних ситуаціях. Я практикуюсь у написанні слів .