Діяльність класного керівника спрямована на дотримання прав і свобод дитини

Про матеріал
ХХІ століття з його глобалізацією у всіх життєвих сферах, у тому числі й освітній, ще раз наголосило й чітко визначило, що потрібна інша школа. Шлях до нової школи пролягає через любов. Завдання ж нової школи – утвердити духовність і любов як ідеологію. Маємо сформувати лідера нової формації, готувати людину, здатну до сприйняття й творення змін, здатну мислити неординарно, конструктивно, креативно, ухвалювати нестандартні рішення, брати відповідальність на себе.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діяльність класного керівника, спрямована на дотримання прав та свобод дитини, прописаних у Конвенції ООН про права дитини. Люботинська гімназія №1 Люботинської міської ради Харкеівської області Матеріали підготувала класний керівник 7-Б класу СВІТЛАНА Олійник 2014

Номер слайду 2

Класний керівник у визначенні змісту роботи керується Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про позашкільну освіту", "Про професійно-технічну освіту", іншими законодавчими і нормативно-правовими актами України, а також цим Положенням про класного керівника

Номер слайду 3

Дитинство – період життя людини, коли формуються найважливіші функції організму, активно здійснюється засвоєння моральних норм, знань і цінностей, що дозволяє малюку почуватися повноцінним членом суспільства.

Номер слайду 4

Ці права закріплені Загальною Декларацією прав людини, що прийнята Генеральною Асамблеєю ООН 10.12.1948 р. Кожна дитина, як і будь-яка інша людина, має рівні людські права. Права дитини закріплені Конвенцією про права дитини, проголошені Генеральною Асамблеєю ООН 20.02.1989 р. Усі люди на Землі мають рівні права та свободи

Номер слайду 5

Діагностична Організаторська Виховна Координаційна Стимулююча Функції класного керівника у системі виховання учнів

Номер слайду 6

Модель росту класного колективу

Номер слайду 7

В сучасній системі освіти особливе значення надається цілеспрямованому процесу виховання, пріоритетним завданням якого є розвиток особистості дитини, врахування її інтересів і потреб, формування високого рівня самостійності та рефлексії. Реалізація цього складного процесу є головним обов’язком класного керівника, який повинен бути високопрофесійним фахівцем у сфері виховання. Моя діяльність

Номер слайду 8

Професійні риси творчого класного керівника Кредо, за яким працює Особисті риси, притаманні творчому класному керівнику Портрет сучасного класного керівника

Номер слайду 9

Крім навчальної діяльності класного керівника і виховних заходів, що диктуються правилами поведінки в освітньому закладі, педагог повинен докладати зусиль і для всебічного розвитку своїх підопічних. Застосовую НАПРЯМКИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ Навчання не словом, а справою Проведення роботи не для здобувачів освіти, а разом з ними Спрямування діяльності не на клас в цілому, а на особистість

Номер слайду 10

«Всі ми діти твої, Україно! Любов у нас до Батьківщини Іде із серця глибини. Ми – патріоти України, Її ми дочки і сини. Н.Красоткіна Завдання: формування  національної свідомості і відповідальності за долю України; виховання любові до рідної землі, її історії, відновлення і збереження історичної пам’яті; виховання громадянського обов’язку перед країною, суспільством; виховання бережливого ставлення до національного багатства країни, мови, культури, традицій. виховання поваги до Конституції, законів України, державних символів;

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Права дитини в Україні Україна ратифікувала Конвенцію ООН про права дитини в перший же рік своєї незалежності.

Номер слайду 13

Захисти себе Конвенція ООН про права дитини – це твої права. Ти можеш не думати про них. Ти можеш не використовувати їх щодня. Втім, ти маєш знати, що вони існують і вони невід’ємні від інших прав, гарантованих тобі державою.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Спробуймо класифікувати права: Всі діти мають право на життя Всі діти мають право на піклування і турботу Всі діти рівні у своїх правах

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Права «піклуйтеся-про-мене» Ти маєш право на достатнє та здорове харчування; Ти маєш право на освіту; Ти маєш право на медичну допомогу; Ти маєш право на розваги Права «не знущайтеся наді мною» Ти маєш право на захист від економічної експлуатації та примусової праці; Ти маєш право на захист від будь-якої роботи, яка може бути небезпечною для твого здоров’я; Ти маєш право не бути жертвою війни; Ти маєш право на захист від сексуальної експлуатації

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Ми юні таланти, Ми - хвиля нова. Ми творимо щастя І робим дива. Танцюєм, співаєм - Нам досить терпіння, Бо повне наснаги Нове покоління.

Номер слайду 20

Права  «я маю власну думку» Ти маєш право виражати свої погляди Ти маєш право сповідувати свою власну релігію Ти маєш право об'єднуватися з іншими Ти маєш право на інформацію Права «спеціальних потреб»:  Життя деяких дітей є важчим, ніж у їхніх однолітків. Тому такі діти потребують спеціальної уваги і піклування Діти-інваліди Діти, позбавлені батьківського піклування Діти-біженці Діти у конфлікті з законом

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Захист від насильства Діти мають право на захист від усіх форм фізичного, психологічного, сексуального насильства та експлуатації як в сім’ї, так і поза нею. Держава має вживати всіх заходів для запобігання насильства щодо дитини. Дитина має право на необхідну підтримку і допомогу

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Міжнародне гуманітарне право (МГП) - це галузь міжнародного публічного права, яка застосовується під час збройних конфліктів з метою обмеження засобів та методів ведення воєнних дій.

Номер слайду 25

Стаття 38. Діти і війна Під час воєнних дій діти мають особливе право на захист і турботу. Діти, молодші 15-ти років, не можуть брати безпосередню участь у воєнних діях. Стаття 39. Дитина-жертва Дитина, яка стала жертвою будь-яких видів експлуатації, зловживань, катувань та недбалого ставлення, має право на повноцінну допомогу, необхідну для фізичного, психологічного відновлення та соціальної реінтеграції дитини.

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Захистимо нашу країну - захистимо наших дітей

Номер слайду 28

Необхідно, щоб кожна людина проявляла свою громадянську активність, Була відповідальною, тоді права людини стануть реальністю, а не мрією!