Назвіть 3 будь-яких тварини…. Розкажіть чим вони живляться і де добувають корм…
Номер слайду 3
Харчуються рослинами. Мають міцні та плоскі зуби. Харчуються м’ясом. Мають маскувальне хутро, Гарний слух, нюх та зір. Швидко бігають та мають гострі кігтіХарчуються і рослинами, і м’ясом
Номер слайду 4
Поділіться на групи та за світлиною обговоріть, що допомагає полярній лисиці полювати на зайця, а зайцю — рятуватися від неї.
Номер слайду 5
Живлення – це забезпечення організму поживними речовинами. Завдяки живленню тварина росте й підтримує свою життєдіяльність. В організмі тварини корм переробляється. Речовини, з яких складається корм, перетворюються на речовини, потрібні організму. У більшості тварин такі перетворення відбуваються в органах травлення. У ротовій порожнині корм подрібнюється зубами та змочується слиною. У шлунку він розщеплюється, утворені в результаті розщеплення поживні речовини потрапляють у кишечник. У кишечнику поживні речовини всмоктуються в кров і розносяться по всьому організму.
Номер слайду 6
Для чого тварини дихають. В науці диханням називають явища, які відбуваються в клітинах організмів за участю кисню і поживних речовин, які транспортує кров від травної системи. В результаті дихання вивільняється енергія. Вона необхідна для росту, розмноження, руху й інших процесів життєдіяльності. Під час дихання тварин відбувається газообмін: в організм надходить кисень, а з організму виділяється вуглекислий газ.
Номер слайду 7
Наземні тварини отримують кисень з атмосферного повітря. Для забезпечення газообміну більшість тварин мають органи дихання. Кисень, що з повітрям надходить в носову порожнину коня, дихальними шляхами потрапляє в легені. Подібні органи дихання мають слон, кіт, собака, ведмідь, миша й інші тварини. Риби отримують кисень з води. Разом з водою він надходить через відкритий рот до зябер — органа дихання риби.
Номер слайду 8
Четвертий «Зайвий»
Номер слайду 9
{D113 A9 D2-9 D6 B-4929-AA2 D-F23 B5 EE8 CBE7}Проєктна робота. Досліджую улюблену тварину. Презентаційна робота на тему «Чим харчується та як дихає мій улюбленець»Поспостерігайте за своїм домашнім улюбленцем та поділіться з вчителем та іншими учнями інформацією про нього: як він харчується, як дихає, що полюбляє робити. Якщо у вас немає домашньої тваринки, оберіть будь-яку, яка вам подобається. Почитайте про неї чи подивіться в інтернеті відео. А потім розкажіть про неї. Роботу можна оформити у вигляді презентації, малюнку з основними фактами або виконайте роботу в зошиті.