Для того ,щоб фізкультура була в радість,а не в тягар

Про матеріал
Уважаемые коллеги!В этой своей работе я хочу поделиться с вами своими некоторыми рекомендациями,чтобы физкультура была в радость,а не в тягость.У меня спортзал (8м на 5м),обычная классная комната.Хочется что бы уроки были качественными,хорошими,продуктивными,интересными,познавательными.Я на своих уроках использую цветной скотч.И очень люблю нестандартное оборудование.У меня ничего не пропадает,любой сломанный инвентарь или порванный мяч может пригодиться для чего нибудь
Перегляд файлу

Для того, щоб фізкультура була в радість, а не у тягар:

  1. Розмітити волейбольну пощадку (для піонербола)
  2. Розмітити баскетбольну площадку
  3. Показати пунктирною лінією вірний підхід у стрибках у висоту.
  4. Якщо нема волейбольної стрічки, можна використовувати звичайну резинку, для ефективності її можна обгорнути різнокольоровим скетчем.
  5. Роблячи розмітки користуйтеся кольоровим скетчем.
  6. Якщо нема планки для стрибків у висоту користуйтеся резинкою.
  7. Між двома лавками можна натягнути резинку та гратися з 2-3 дітьми на кожній площадці у перестрілку, міняючи положення гри, (перекидання м’яча двома руками зверху, перекачування м’яча знизу)

 Кожна пара грає 30сек. :

  1. Малі діти більш бояться стрибати через лавку, можна використовувати резинку.
  2. Зберіть 30-35 шт. порожніх 0,5л. склянок, залийте водою. Використовуйте як гантелі.

10.Зламані обручи, використовуйте як ворота, можна зробити різної широчини та довжини, дуже гарна річ для естафет, для проходження полоси перешкод.

  1. Використовуйте непотрібні м’ячі, зробить невеликий надріз, на напхайте його тирсою і сполучиться гарний  метбол.
  2. Діти дуже люблять малювати, проведіть шкільний конкурс малюнків на теми: «Здоровий образ життя», «Я + фізкультура + спорт = здоров’я», «Олімпійські ігри», «Гордість Українського спорту» тощо.
  3. Використовуйте між предметні  зв'язки.
  4.   Проведіть опит у класах, «Хто з дітей займається спортом?», «Хто з дітей гуляє у дворі після уроків, граючи у рухомі ірги?». Результат може оказатися жалібним.
  5.   Роздивиться лист здоров’я, непотрібно дітей зі слабким здоров’ям не пускати на уроки, просто обмежити навантаження. (Можливо я помиляюсь, але завжди цього дотримаюсь)

16.Згадайте ігри свого дитинства, ознайомте їх з дітьми.

  1.   Будь-який урок можна провести як гру.
  2.   Не відбивайте охоту у дітей займатися фізкультурою, своїми монотонними уроками, діти не уроках фізкультури повинні ходити з задоволенням, а не шукати причину за якою він не хоче іти.
  3.   Схвалюйте частіше своїх дітей, навіть якщо в них не виходить.
  4.    Під час відпочинку, загадуйте загадки, або розповідайте о спорті, спортсменах, змаганнях тощо.
  5.    Наприкінці уроку дайте гру на увагу «Ніс, підлога, стеля», гра на відчуття часу (ЗО, 60сек.) «Капітани»
  6.    Додержуйтесь правила «Фізкультура лікує, а не калічить», як у прямому, так і у переносному значенні.
docx
Додано
12 травня 2019
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку