до підручника «Математика» для 5 класу (автор Світлана Скворцова), створеного відповідно до модельної навчальної програми «Математика. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти
(автори Скворцова С. О., Тарасенкова Н. А.),175 годин на рік, 5 годин на тиждень
5 клас, математика
до підручника «Математика» для 5 класу (автор Світлана Скворцова), створеного відповідно до модельної навчальної програми «Математика. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти
(автори Скворцова С. О., Тарасенкова Н. А.),175 годин на рік, 5 годин на тиждень
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дата Уроку Приміт |
|
1.Узагальнення та систематизація вивченого в початковій школі. 10 год |
|
|
Нумерація чисел у межах мільйона. |
|
|
Систематизація знань про арифметичні дії. Узагальнення прийомів обчислень |
|
|
Розв’язування задач із взаємопов’язаними величинами |
|
|
Ділення з остачею. Письмові прийоми обчислення |
|
|
Числові та буквені вирази. Рівняння. Нерівності |
|
|
Розв’язування задач на спільну роботу і на одночасний рух двох тіл |
|
|
Розв’язування задач на одночасний рух двох тіл в різних напрямках і в одному напрямку |
|
|
Геометричні фігури та величини |
|
|
Систематизація знань про дроби |
|
|
Контрольна робота №1 |
|
|
2. Натуральні числа 54 год |
|
|
Натуральні числа .Предмети та одиниці лічби. Нумерація чисел у межах трильйона |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Пряма, промінь..Відрізок. Вимірювання відрізків |
|
|
Позначення чисел на координатному промені |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Шкала |
|
|
Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності |
|
|
Округлення натуральних чисел |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Діаграма |
|
|
Узагальнення і повторення вивченого |
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Арифметичні дії додавання і віднімання, множення і ділення. |
|
|
Виконання арифметичних дій на підставі нумерації чисел. Множення та ділення на розрядну одиницю. |
|
|
Усні та письмові прийоми додавання і віднімання |
|
|
Розв’язування задач |
|
|
Усні прийоми множення і ділення |
|
|
Основна властивість частки |
|
|
Ділення з остачею |
|
|
Ділення з остачею |
|
|
Письмові прийоми множення і ділення |
|
|
Арифметичні дії з іменованими числами |
|
|
Буквені вирази. Формули |
|
|
Задачі, які містять однакову величину |
|
|
Узагальнення і повторення вивченого |
|
|
Контрольна робота № 3 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Переставний і сполучний закони множення |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Задачі на подвійне зведення до одиниці |
|
|
Розподільний закон множення відносно додавання/віднімання. Розкриття дужок |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Задачі на спільну роботу |
|
|
Винесення спільного множника за дужки |
|
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
Порядок дій у виразах |
|
|
Порядок дій у виразах |
|
|
Контрольна робота №4 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Рівняння. Корінь (розв’язок) рівняння |
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
Розв’язування задач алгебраїчним методом |
|
|
Розв’язування задач алгебраїчним методом |
|
|
Розв’язування задач алгебраїчним методом |
|
|
Розв’язування задач алгебраїчним методом |
|
|
Степінь числа. Квадрат і куб числа |
|
|
Порядок виконання дій у виразах, що містять квадрат і куб числа |
|
|
Задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках і в одному напрямку |
|
|
Задачі на рух двох тіл у різних напрямках і в одному напрямку |
|
|
Задачі на рух навздогін |
|
|
Задачі на рух за течією та проти течії річки |
|
|
Розв’язування задач на рух за течією та проти течії річки |
|
|
Узагальнення і повторення вивченого |
|
|
Контрольна робота № 5 |
|
|
3 Геометричні фігури і величини 17 год |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Площина. Точка. Доповняльні промені. Кут, елементи кута. Розгорнутий кут |
|
|
Вимірювання кутів .Рівні кути. Порівняння кутів. Властивість вимірювання кутів. Класифікація кутів за їх градусною мірою |
|
|
Побудова кутів |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Трикутник та його елементи. Периметр трикутника Нерівність трикутника. Класифікація трикутників за сторонами |
|
|
Властивість кутів трикутника. Види трикутників за кутами |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Поняття площі. Одиниці вимірювання площі та співвідношення між ними.Площа прямокутника і квадрата |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Прямокутний паралелепіпед; куб; піраміда. . |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Об’єм просторової фігури. Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Узагальнення і повторення вивченого |
|
|
Контрольна робота № 6 |
|
Звичайні дроби 17 год |
||
|
Узагальнення знань про дроби. Запис дробів. Порівняння дробів. |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
Рівні дроби . Основна властивість дробу. |
|
|
Простіші задачі на дроби: знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
|
|
Порівняння дробів із числом 1 |
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
Правильні та неправильні дроби |
|
|
Виділення цілої частини з неправильного дробу |
|
|
Запис мішаного числа у вигляді неправильного дробу |
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
Порівняння мішаних чисел |
|
|
Позначення дробів на координатному промені |
|
|
Узагальнення і повторення вивченого |
|
|
Контрольна робота № 7 |
|
Десяткові дроби 32 год |
||
Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання, віднімання десяткових дробів |
||
|
Аналіз контрольної роботи. Десятковий дріб |
|
|
Читання і запис десяткових дробів |
|
|
Позначення десяткових дробів на координатному промені |
|
|
Порівняння десяткових дробів |
|
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
Округлення десяткових дробів |
|
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|
Узагальнення і повторення вивченого |
|
|
Контрольна робота № 8 |
|
Множення і ділення десяткових дробів |
||
|
Аналіз контрольної роботи. Множення десяткового дробу на натуральне число |
|
|
Множення десяткового дробу на десятковий дріб |
|
|
Множення розрядні одиниці 10, 100, 1000… та 0,1; 0,01; 0,001… |
|
|
Знаходження десяткового дробу від числа |
|
|
Переставна і сполучна властивості множення |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Ділення десяткового дробу та натурального числа на натуральне число |
|
|
Ділення десяткового дробу та натурального числа на десятковий дріб |
|
|
Ділення на розрядні одиниці 10, 100, 1000… та 0,1; 0,01; 0,001… |
|
|
Знаходження числа за величиною його десяткового дробу |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Розв’язування задач |
|
|
Розв’язування задач |
|
|
Узагальнення і повторення вивченого |
|
|
Контрольна робота № 9 |
|
Середнє арифметичне. Відсотки 18 год |
||
|
Аналіз контрольної роботи. Середнє арифметичне кількох чисел |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
Розв’язування задач на знаходження середнього арифметичного кількох чисел |
|
|
Розв’язування задач на знаходження середньої величини , середньої довжини та середньої маси |
|
|
Розв’язування задач на знаходження середньої швидкості |
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження середньої швидкості та обернені до них задачі |
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження середньої врожайності |
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження середньої ціни та обернені до них задачі |
|
|
Відсотки |
|
|
Розв’язування задач |
|
|
Знаходження відсотка від числа та числа за величиною його відсотка |
|
|
Розв’язування задач |
|
|
Розв’язування задач |
|
|
Розв’язування задач |
|
|
Масштаб |
|
|
Розв’язування задач |
|
|
Узагальнення і повторення вивченого |
|
|
Контрольна робота № 10 |
|
Повторення 20 год |
||
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
Узагальнення і систематизація знань про числа |
|
|
Узагальнення і систематизація знань про арифметичні дії |
|
|
Узагальнення і систематизація усних та письмових прийомів додавання й віднімання |
|
|
Узагальнення і систематизація усних та письмових прийомів множення й ділення |
|
|
Узагальнення і систематизація алгебраїчного матеріалу |
|
|
Узагальнення і систематизація алгебраїчного матеріалу |
|
|
Узагальнення і систематизація знань про середнє арифметичне кількох чисел |
|
|
Узагальнення і систематизація способів розв’язування задач, що містять однакову/сталу величину |
|
|
Узагальнення способів розв’язування задач |
|
|
Узагальнення способів розв’язування задач на спільну роботу |
|
|
Узагальнення і систематизація способів розв’язування задач на рух |
|
|
Узагальнення і систематизація способів розв’язування задач на процеси |
|
|
Повторення розв’язування ускладнених задач на рух |
|
|
Узагальнення знань про відсотки |
|
|
Розв’язування задачна відсотки |
|
|
Систематизація знань про геометричні фігури та геометричні величини |
|
|
Систематизація знань про геометричні величини |
|
|
Систематизація знань про величини та одиниці їх вимірювання |
|
|
Контрольна робота № 11 |
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
Розв’язування К - задач |
|