До участі у Всеукраїнськьому юннатівському природоохоронному русі «Зелена естафета» на тему « Мій рідний край, моя Земля».

Про матеріал
Представлена презентація з досвіду роботи до участі у Всеукраїнськьому юннатівському природоохоронному русі «Зелена естафета» на тему « Мій рідний край, моя Земля».
Перегляд файлу

 

 

Керівник проекту:

Пантелей Г.Г.

Вчитель хімії та біології

Опорного закладу Нижньосірогозький ліцей

Нижньосірогозької селищної ради

Херсонської області    

 

  • Рік народження – 1958.
  • Освіта – вища.
  • Спеціальність за дипломом –вчитель хімії та біології.
  • Педагогічний стаж – 43 роки.
  • Місце роботи –Опорний заклад Нижньосірогозький ліцей
  • За фахом – учитель біології, хімії, основ здоров»я
  • Кваліфікаційна категорія –  “Спеціаліст вищої категорії”.
  • Звання – “Учитель-методист”.

 

            Девіз роботи Пантелей Г.Г.:

“Прагніть того, щоб ваші слова і справи були провідними зірками         В.Сухомлинський

Головні  ідеї   роботи вчителя:

1. Впровадження у   навчально-виховний  процес   важливий аспект досвіду

«Формування екологічної компетентності школярів у час глобальних змін довкілля».

 

2.  Робота  з  обдарованою молоддю з напрямку екологічного виховання

3. формування особистості, яка здатна свідомо, активно, творчо впливати на навколишній світ;

4.формування в учнів умінь і навичок ініціативи, самостійності, віри у свої сили;

5. Пропагувати  досвід   на  сторінках  освітянської  преси,  в  електронному  варіанті на порталі   , сайтах « На Урок» «ОЗ Нижньосірогозький ліцей».

 Мета проекту: -сприяння виробленню активної життєвої позиції, прагненню до здійснення громадянських дій;

-здійснення еколого-просвітницької роботи;

-залучення  до практичної діяльності всіх небайдужих громадян  з розв'язання проблем навколишнього середовища місцевого значення;

-розвиток дослідницьких та практичних умінь учнів, навичок роботи з додатковою літературою, комп’ютером, пошуком інформації в мережі Інтернет;

-виховання екологічного світогляду, почуття причетності до проблем свого села і планети в цілому, дбайливе, свідоме ставлення до природи, розуміння того, що людина є її частиною, залежить від неї.

Прикладом є активна природохоронна робота здобувачів освіти у Всеукраїнськьому юннатівському природоохоронному русі «Зелена естафета»  на тему « Мій рідний край, моя  Земля».

Завдання роботи:

-дослідити шляхи покращення екологічного стану  регіону, де проживають юні природолюби через збільшення кількості зелених насаджень в приміщенні, на подвір»ї;

-виробити рекомендації з використанням хімічних та біологічних методів по догляду за рослинами та їх вирощування та  шляхи очищення повітря території рідного краю.

     Діти  вміло виконують етапи практичних дій, спостерігають за результатами роботи,  захищають проектні роботи, демонструють на власному прикладі практичні дії для  покращення довкілля рідного краю,проявляють турботу про рідний край, висловлюють та реалізують  власні ідеї щодо відповідального ставленням до природи, активізують природоохоронну діяльність, приймаючи участь у Всеукраїнських та всесвітніх конкурсах та акціях.

 

Формують мотиви відповідального ставлення до природи, прагнення глибше пізнати її, примножувати її багатства;

  

Досліджуючі  природні екосистеми рідного краю

в ході екскурсій у природу «Спостереження за видовою різноманітністю рослин юні дослідники створюють навчальний проекти «Екологічні проблеми селища»,дослідницькі  проекти «Забруднення навколишнього середовища, його вплив на організм. Виявляють чинники забруднення довкілля..наслідки впливу факторів середовища на організм людини»

C:\Users\пк\Desktop\Анютка\2022-2023\Конспекти Основи здоровя 2\День здоровя\Домашнє завдання по створенню міні-проекту  Цілюще значення води в житті людини 7 Б кл. хімія.jpg

 ÐÐ° изображении может находиться: 3 человека, люди улыбаются, люди сидят, экран, стол, гостиная, ребенок и в помещении E:\Конкурс Дослідники довкілля  6-7 кл\-PAXP-deijE.gif E:\Конкурс Дослідники довкілля  6-7 кл\-PAXP-deijE.gif  

Природоохоронна діяльність по участі у конкурсі

 « Мій рідний край-моя Земля»: 

 

 

  • Діти залучають родини до участі у екологічних акціях; 
  • захищають екопроекти про проведену природоохоронну діяльність, дослідження; презентують власні малюнки, плакати, листівки; конкурс екологічних казок, віршів;;
  • Створюють комп’ютерні  презентації  знань „Жива  природа»;
  • Є активними учасниками екологічного практикуму ,,Досліди! Спрогнозуй!”;
  • Вправи  „Посади  Сад  Вдячності”;
  • При  створенні  проблемної  ситуації
  •  Важлива пропаганда екологічних знань серед населення мікрорайону; складання звернень до жителів міста;  виступи на класних годинах;  випуск «Екологічного вісника»  екологічної газети, випуск буклетів на екологічні тематики
  • Важливе значення має виконання  вправи „Майбутнє  планети  Земля”;
  • Аналізу  домашнього завдання ,.Моя мрія-це краса і чистота навколо”;

       Наявним прикладом є екологічний проєкт «Надай друге життя», метою якого є ознайомити учнів із поняттям «сортування сміття», навчити розрізняти сміття за матеріалом, з якого воно виготовлене; розвивати пам’ять, увагу, уяву, дрібну моторику пальців; виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища, активного громадянина, готового до боротьби за чистоту природи.  Особливість проєкту: залучення батьків до створення кінцевого результату проєкту.

Мотивують до захисту довкілля дослідження на теми «Якісні властивості питної води», вправа «Займи позицію» – «Вода – це добре чи погано?», інтерактивна гра  «Я краплинка — ти краплинка».

Діти презентують проєкти «Добра справа для природи», «Збережи природу – почни з себе!» Це дозволяєь допомогти учням усвідомити себе як частину навколишнього світу; формувати уявлення про те, що всьому живому на планеті потрібна допомога; розвивати вміння аналізувати, висувати гіпотези і робити висновки; виховувати дбайливе ставлення до природних багатств планети.   

 Вчитель  біології  Пантелей Г.Г.  є автором проведення форумів творчих ідей « Цілющі скарби рідної землі» , які розміщені на сайтах « На Урок», у фахових журналах.

Вміння  виховувати в душах дітей любов до рідного краю, рідної землі, любити природу рідного краю, примножувати його багатство , створювати власними руками красу своєї домівки-це мистецтво!

   

                            Нижні Сірогози

2023

              Опорний заклад  Нижньосірогозький ліцей

C:\Users\пк\Desktop\фото для закладу\Я люблю свою роботу Пантелей Г.Г..jpg

До участі у Всеукраїнськьому юннатівському природоохоронному русі «Зелена естафета»  на тему

 « Мій рідний край, моя  Земля».

Формування екологічної компетентності школярів у час глобальних змін

              

З    досвіду роботи

вчителя хімії та біології

Пантелей Г.Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З досвіду роботи

вчителя біології Пантелей Г.Г.

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, Виховна робота
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку