розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних
частин цілого; [3 МАО 4.2]
розуміє поняття чисельник і знаменник дробу; [3 МАО 4.1]
читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1; [3
МАО 4.2]
Каліграфічна хвилинка. Вам потрібно прописати число: це кількість цеглинок у башточці 3-х учнів мінус 2. А який сьогодні день? Що таке толерантність? Будьте толерантними один до одного.
Номер слайду 5
Повторення знаків відношень.+ - * :
Номер слайду 6
М.д. Знайдіть добуток, застосувавши переставний закон множення, 5*5*2 Отримане число зменшіть на 30 Отримане число зменшіть у 10 разів. Отримане число збільшіть на 48
Номер слайду 7
50, 20, 2, 50 Які з цих чисел ми можемо поділити на 10?
Номер слайду 8
Гості…Як поділити?Демонстрація. Отже, поділилина частини
Номер слайду 9
Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач.
Номер слайду 10
№ 428 усно. Отже, щоб знайти частину від числа, треба...
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
№ 430, 431, 433 усно. Отже, число, яке стоїть над рискою, це - ч...під рискою - зн…Знаменник означає, на скільки частин поділили ціле, чисельник - скільки частин взяли
Номер слайду 16
Колективна робота № 434 Читання умови й запитання. Якісний та кількісний аналіз. Чи можемо одразу дати відповідь на питання задачі?Що нам невідомо? Як дізнатися?Отже, перша дія…Тепер можемо дати відповідь на питання задачі? Якою дією дізнаємося?Запис розв’язку. На дошці запишіть вираз до задачі.
Номер слайду 17
Робота в групах. Для приготування фруктового салату купили: 6 ківі, 4 апельсини й 10 бананів.⅕ фруктів взяли для приготування салату. Скільки фруктів залишилося?
Номер слайду 18
Отже, знаменник вказує на скільки частин поділили ціле число, чисельник - скільки частин взяли. Щоб знайти частину від числа, треба, ціле поділити на кількість частин.