Тема тижня «Ігри»
Дослідницьке запитання: Які ігри бувають?
Вправа 1 «Встанови відповідність» (МОВ).
Очікувані результати учіння:
Матеріали для вправи: картки із видами ігор, фотографії дітей під час ігор.
Опис та завдання вправи: вчитель роздає кожній групі учнів набір карток із різними видами ігор, називаючи кожний вид гри, пояснює його значення. Потім вчитель роздає дітям набір фотографій, пояснюючи, що кожне фото треба розмістите у відповідне віконце.
Питання до вправи:
Дослідницьке запитання: Які ігри бувають?
Вправа 2 «З’єднай пазли» (МОВ).
Очікувані результати учіння:
Матеріали для вправи: розрізні картки.
Опис та завдання вправи: вчитель роздає дітям розрізані картки-пазли; учні складають пазли; називають зображення, які отримали; визначають, який спільний звук зустрічається в отриманих словах; записують букви і, и у квадратику; визначають зайвий малюнок.
Питання до вправи:
Дослідницьке запитання: Які ігри бувають?
Вправа 3 «Оціни поведінку під час ігор» (ГІО).
Очікувані результати учіння:
Матеріали для вправи: картка із ігровими ситуаціями, смайлики.
Опис та завдання вправи: вчитель роздає картки та смайлики; пропонує розглянути малюнки та проаналізувати ситуації; учні розподіляють смайлики з гарним та поганим настроєм в залежності від ситуацій на малюнках; учні із допомогою вчителя складають правила поведінки під час ігор.
Питання до вправи:
Правила поведінки під час ігор:
Дослідницьке запитання: Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?
Вправа 4 «Куб» (МОВ).
Очікувані результати учіння:
Матеріали для вправи: різнокольоровий кубик.
Опис та завдання вправи: діти стають у коло; вчитель пояснює яке питання має кожна грань; учні по черзі підкидають куб і в залежності від кольору, який їм випадає, дають відповідь на запитання.
Питання до вправи:
Дослідницьке запитання: Які ігри бувають?
Вправа 5 «Допоможи Незнайкові» (МАО).
Очікувані результати учіння:
Матеріали для вправи: картки, танграм.
Опис та завдання вправи: вчитель роздає учням картки із завданням; пропонує дітям допомогти Незнайкові – полічити зображені предмети та записати приклад, а потім розв’язати його на основі знань про склад чисел 2-6; отримані числа утворити з фігур танграму за зразком, який надає вчитель.
Питання до вправи:
Дослідницьке запитання: Які ігри бувають?
Вправа 6 «Більше-менше» (МАО).
Очікувані результати учіння:
Матеріали для вправи: картки, блоки LEGO двох кольорів.
Опис та завдання вправи: вчитель роздає учням картки із завданням та окремі фігури з цифрами; пропонує дітям знайти і поєднати однакові пусті фігури з фігурами, які мають цифри; потім пропонує порівняти отримані числа і записати знак >,<, = у чорний квадратик; далі вчитель пропонує перевірити себе та побудувати дві вежі різних кольорів з блоків LEGO згідно заданій кількості; правильну відповідь знаходимо, порівнявши висоту побудованих веж; серед зображених фігур вчитель пропонує знайти шестикутник.
Питання до вправи:
Дослідницьке запитання: Які ігри бувають?
Вправа 7 «Пальчиковий Твістер» (ТЕО).
Очікувані результати учіння:
Матеріали для вправи:різнокольоровий папір, ножиці, клей, заготовки для кубиків, монети.
Опис та завдання вправи: вчитель пропонує виготовити власноруч та погратися в настільну гру «Пальчиковий Твістер»; на зворотньому боці кольорового паперу малюємо кружечки за допомогою монети і вирізаємо їх ножицями (4 кольори по 6 кружечків); клеємо на аркуш в 4 ряди; вирізаємо та склеюємо 2 гральних кубики; після завершення роботи вчитель пропонує погратися у гру «Пальчиковий Твістер» у своїх групах; кожен гравець кидає 2 кубики однією рукою; комбінація, що випала, показує, який палець на кружечок якого кольору треба поставити; якщо випала долонька, то палець можна обрати будь-який; гравці кидають кубики та переставляють пальці по черзі; перемагають у грі ті учні, як протримаються у грі найдовше.
Питання до вправи:
1