Конспект роботи в центрах навчальної діяльності для 1 класу на тему "Яка роль роботів у нашому житті?"

Про матеріал

Конспект роботи в цертрах навчальної діяльності створений для учнів 1 класу. Даний вид роботи зацікавить учнів, вмотивує їх до роботи в групах. Такий урок можна провести в кінці тематичного тижня "Роботи в нашому житті".

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект роботи в центрах

навчальної діяльності для 1 класу

на тему «Яка роль роботів у нашому житті?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема.    «Яка роль роботів у нашому житті?».

 

Хід роботи.

Діти стають у коло. Співають англійську пісню How are you I'm fine».

 

  • Діти, які ви молодці. Я пишаюся вами. А сьогодні на вас чекає виставка роботів та книжок про них, динамічна перерва, робота в центрах навчальної діяльності. Під час якої ви дізнаєтеся багато нового і цікавого про роботів, продемонструєте свої знань, уміння рахувати, станете справжніми конструкторами та акторами. У центрі  «Дивослово» ви зможете відтворити слова та творчо попрацювати текстом, консультантом  у цій групі буду я;
  • У центрі «Математичний кмітливчик ви будете мати можливість попрацювати з паличками Кюїзенера. З вами працюватиме Оксана Олександрівна.
  • У вас буде нагода поспілкуватися англійською мовою у центрі «Dreams English», де з вами працюватиме вчитель англійської мови  Марина Вікторівна ;
  • У центрі «Леголенд» ви спробуєте створити власного робота;
  • А у центрі «Аніместудія» ви спробуєте себе у ролі актора і озвучите мультфільм. А допоможе вам у цьому учитель музичного мистецтва Наталя Леонідівна.

   На початку дня ви  обрали центр, у якому будете працювати. На роботу в центрі ви маєте 10 хвилин. Сигналом закінчення роботи є музична заставка.

   А зараз давайте пригадаємо правила роботи в групах.

Правила роботи в групах (за фотографіями)

  1.   Перед початком  обрати лідера.
  2.   Уважно читати завдання.
  3.   Працювати так, щоб не заважати іншим.
  4.   Вислуховувати думку кожного члена.
  5.   Дотримуватися відведеного часу.
  6.   Презентувати роботу має кожен член групи.
  7.   Дотримуватися правил піднятої руки.
  • Отже, запрошую до роботи і бажаю  успіху.

- Групи підготувалися. Яка група бажає першою презентувати свою роботу?

- До презентації запрошуємо центр»Дивослово».

Завдання для роботи в центрах

«Дивослово»

У цьому центрі учні працюють з лепбуком, що містить у собі такі завдання:

1. Вставити пропущені букви у слова (пропущені букви на прищепках)

Слова для завдання

 

Ман     п      лят     р

 

Т     хн    к

 

П     м     г     тор

2. Скласти слова зі складів:

  • Ро-бот
  • Кі-борг
  • Ав-то-мат
  • Ан-дро-їд

«Математичні кмітливчики»

Учні працюють з паличками Кюізенера.

1. Обчисли вирази.

3 + 4 = □             6 + 1= □

2 + 1 = □             3 + 3 = □

2. Встав пропущені знаки і числа.

7 □ 6  на 

7 □ 5  на 

7 □ 4  на 

7 □ 3  на 

3. Відшукай помилки в роботі Незнайка. Що він поплутав? Виправ помилки.

        Сторінка 53.

        Завдання 7.

        4. Відтворити робота за зразком.

 

«Леголенд»

       З конструктора створити власного робота, дати йому назву та розповісти про його користь.

«Аніместудія»

        Разом з вчителем мистецтва озвучити мультфільм.

Презентація роботи в центрах навчальної діяльності

«Дивослово»

Учень 1:

Наша група працювала у центрі «Дивослово». Ми вирішили, що презентувати роботу будемо всі разом.

Учень 2:

Ми вставили букви, що позначають голосні звуки і отримали слова: маніпулятор, техніка, помагатор, розумна машина.

Учень 3:

 Зі складів утворили слова: робот, кіборг, андроїд, автомат.

Учень 4:

Ми вставили малюнки і прочитали фантастичне оповідання про Смакороба, який допомагав готувати сніданок.

  •    Молодці, ваша група чудово попрацювала. Давайте подякуємо групі за роботу. (діти плескають)
  • Скажіть, будь ласка, що спільного у словах, що утворили діти?
  • Пропоную визначити кількість приголосних у слові техніка
  • Прочитати слова у яких 2 склади (робот, кіборг)
  • До презентації запрошуємо центр «Математичні кмітливчики».

«Математичні кмітливчики»

Учень 1:

Наша група працювала у центрі «Математичні кмітливчики». Ми вирішили, що презентувати роботу будемо всі разом.

Учень 2:

Завдання у центрі ми виконували за допомогою паличок Кюїзенера.

Ми визначили, що7 більше, ніж 6 на 1

7 більше, ніж 5 на 2

7 більше, ніж 4 на 3

7 більше, ніж 3 на 4

Учень 3:

    За допомогою паличок перевірили як Незнайко виконав вирази і знайшли помилки …..

А ось який робот у нас вийшов.

- Дякую вам. Дуже гарна робота. Давайте подякуємо групі.

- Увага на екран.

- Скажіть, будь ласка, скільки одиничок ви бачите?

- Скільки двійок?

- А скільки трійок?

- Молодці. Чудові відповіді.

- До презентації запрошуємо центр «Леголенд».

«Леголенд»

Наша група працювала у центрі конструювання. Ми вирішили, що презентувати роботу будемо всі разом.

Ось які роботи у нас вийшли.

Учениця 1:

    Я зробила робота на колесах, який кожного дня буде відвозити мене до школи, і забирати.

Учениця 2:

    Я зробила робота – няньку, який буде допомагати мені няньчити мою молодшу сестричку.

- Молодці, дівчатка! Прекрасна робота. Ви створили дуже гарних і корисних роботів.

- До презентації запрошуємо центр «Magic English».

«Magic English»

 

 

 

 

 

Молодці? ви чудово попрацювали, продемонстрували свої знання, проявили свою творчість та винахідливість. Я дякую вам за співпрацю.

  • А тепер скажіть мені, що вас найбільше зацікавило під час роботи в центрах?

Відповіді учнів.

  • Дякую за ваші відповіді.

Фінальна пісня

- Запрошую вас на динамічну перерву.

doc
Додано
20 січня 2018
Переглядів
1240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку