Конспект роботи в цертрах навчальної діяльності створений для учнів 1 класу. Даний вид роботи зацікавить учнів, вмотивує їх до роботи в групах. Такий урок можна провести в кінці тематичного тижня "Роботи в нашому житті".
Конспект роботи в центрах
навчальної діяльності для 1 класу
на тему «Яка роль роботів у нашому житті?»
Тема. «Яка роль роботів у нашому житті?».
Хід роботи.
Діти стають у коло. Співають англійську пісню “How are you I'm fine».
На початку дня ви обрали центр, у якому будете працювати. На роботу в центрі ви маєте 10 хвилин. Сигналом закінчення роботи є музична заставка.
А зараз давайте пригадаємо правила роботи в групах.
Правила роботи в групах (за фотографіями)
- Групи підготувалися. Яка група бажає першою презентувати свою роботу?
- До презентації запрошуємо центр»Дивослово».
Завдання для роботи в центрах
«Дивослово»
У цьому центрі учні працюють з лепбуком, що містить у собі такі завдання:
1. Вставити пропущені букви у слова (пропущені букви на прищепках)
Слова для завдання
Ман п лят р
Т хн к
П м г тор
2. Скласти слова зі складів:
«Математичні кмітливчики»
Учні працюють з паличками Кюізенера.
1. Обчисли вирази.
3 + 4 = □ 6 + 1= □
2 + 1 = □ 3 + 3 = □
2. Встав пропущені знаки і числа.
7 □ 6 на □
7 □ 5 на □
7 □ 4 на □
7 □ 3 на □
3. Відшукай помилки в роботі Незнайка. Що він поплутав? Виправ помилки.
Сторінка 53.
Завдання 7.
4. Відтворити робота за зразком.
«Леголенд»
З конструктора створити власного робота, дати йому назву та розповісти про його користь.
«Аніместудія»
Разом з вчителем мистецтва озвучити мультфільм.
Презентація роботи в центрах навчальної діяльності
«Дивослово»
Учень 1:
Наша група працювала у центрі «Дивослово». Ми вирішили, що презентувати роботу будемо всі разом.
Учень 2:
Ми вставили букви, що позначають голосні звуки і отримали слова: маніпулятор, техніка, помагатор, розумна машина.
Учень 3:
Зі складів утворили слова: робот, кіборг, андроїд, автомат.
Учень 4:
Ми вставили малюнки і прочитали фантастичне оповідання про Смакороба, який допомагав готувати сніданок.
«Математичні кмітливчики»
Учень 1:
Наша група працювала у центрі «Математичні кмітливчики». Ми вирішили, що презентувати роботу будемо всі разом.
Учень 2:
Завдання у центрі ми виконували за допомогою паличок Кюїзенера.
Ми визначили, що7 більше, ніж 6 на 1
7 більше, ніж 5 на 2
7 більше, ніж 4 на 3
7 більше, ніж 3 на 4
Учень 3:
За допомогою паличок перевірили як Незнайко виконав вирази і знайшли помилки …..
А ось який робот у нас вийшов.
- Дякую вам. Дуже гарна робота. Давайте подякуємо групі.
- Увага на екран.
- Скажіть, будь ласка, скільки одиничок ви бачите?
- Скільки двійок?
- А скільки трійок?
- Молодці. Чудові відповіді.
- До презентації запрошуємо центр «Леголенд».
«Леголенд»
Наша група працювала у центрі конструювання. Ми вирішили, що презентувати роботу будемо всі разом.
Ось які роботи у нас вийшли.
Учениця 1:
Я зробила робота на колесах, який кожного дня буде відвозити мене до школи, і забирати.
Учениця 2:
Я зробила робота – няньку, який буде допомагати мені няньчити мою молодшу сестричку.
- Молодці, дівчатка! Прекрасна робота. Ви створили дуже гарних і корисних роботів.
- До презентації запрошуємо центр «Magic English».
«Magic English»
Молодці? ви чудово попрацювали, продемонстрували свої знання, проявили свою творчість та винахідливість. Я дякую вам за співпрацю.
Відповіді учнів.
Фінальна пісня
- Запрошую вас на динамічну перерву.