Добірка матеріалів для організації дистанційного навчання під час карантину для учнів 3 класу за Оновленою програмою.

Про матеріал
Розробка містить посилання на відео фрагменти уроків, для самостійного опрацювання дитиною. Дібрані матеріали відповідають віковим особливостям учнів, які розроблені відповідно до програмних вимог.
Перегляд файлу

Математика

Урок 1.Тема: множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число.

https://www.youtube.com/watch?v=eXIOppjt3zI – множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число.

Завдання: с. 121 № 764,765

Урок 2. Тема: Множення виду 24*3

https://www.youtube.com/watch?v=vPd6XGReFZE  - множення виду 24*3

Завдання :  С.122  № 775, 776

Урок 3-4. Тема: Послідовне ділення числа на добуток.

https://www.youtube.com/watch?v=gxfUAc0IrSY

Завдання: с.125 № 795,796

Українська мова

Урок 1-2. Тема: Дієслово як частина мови.

https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA – Дієслово як частина мови.

Завдання: С. 158 вправа 391; с.160 вправа 394.

Урок 3 -4. Тема: Дієслово як частина мови. Закріплення

https://www.youtube.com/watch?v=Eu37ZHuPoZg

Завдання: с.162 вправа 400; с.163 вправа 403

Літературне читання

Урок 1. Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості.

https://www.youtube.com/watch?v=lexRKecd0rM

Завдання: С.130 – 133 читати, відповідати на питання

Урок 2. Тема: Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості.

https://www.youtube.com/watch?v=NtWmSMtlmPM – творчість Тараса Шевченка для дітей. Аудіокнига.

Завдання: С.134 – 136 читати.

Урок 3. Тема: Тарас Шевченко: пейзажна лірика.

https://www.youtube.com/watch?v=_SnyWpRdFyE

Завдання: с.137- 138 читати виразно вірш.

Урок 4. Тема: В. Сухомлинський «Сонце заходить».

https://www.youtube.com/watch?v=L-567t_GUCc

Завдання: с. 138 -139 читати, виконати завдання для самоперевірки с. 140

Природознавство

Урок 1. Тема: Що таке ланцюг живлення?

https://www.youtube.com/watch?v=QH9j9dI04cU – Що таке ланцюг живлення?

Завдання: с.128 -129 читати.

Урок 2. Тема: Як охороняти зникаючі рослини?

https://www.youtube.com/watch?v=vwI26zdDqz0 – Як охороняти зникаючі рослини?

Завдання: с. 130 – 132 читати, відповідати на питання.

Виконані завдання надіслати на Viber № 380 665-355-110

docx
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку