ДОБІРКА ВАРІАНТІВ ІГРОВИХ МЕТОДИК ФАХОВОЇ СПРЯМОВАНОСТІ

Про матеріал
Підібрані та розроблені автором ігрові методики, завдання для самоконтролю і самостійного опрацювання для учнів допоможуть майстрам виробничого навчання ПТНЗ та вчителям трудового навчання шкіл значно оптимізувати процес навчання
Перегляд файлу

ДОБІРКА ВАРІАНТІВ ІГРОВИХ МЕТОДИК ФАХОВОЇ СПРЯМОВАНОСТІ

Агентство моделей

Готуючись до гри, серед учнів розподіляють відповідні ролі: коментатора, манекенниць, інспектора з охорони праці, майстрів-кравців, працівників конструкторсько-модельного бюро. Кожна група отримує завдання: 

  •        коментатор готує мультимедійні презентації, дає коментарі до них та показів моделей, що відбуваються, готує інформацію про модні тренди;
  •        манекенниці підбирають колекцію модного одягу та демонструють його;
  •        інспектор з охорони праці слідкує за дотриманням правил безпеки праці та вирішує проблемні ситуації, які виникають при недотриманні правил безпеки праці;
  •        майстри-кравці пошивають вироби;
  •        працівники конструкторсько-модельного бюро проводять засідання, на яких розглядають колекції одягу, аналізують конструктивні особливості моделей, тканину, що використовується; беручи до уваги сучасні напрямки моди й аналізуючи якість виготовленого одягу, визначають переваги та недоліки колекції.

 

Проявіть кмітливість

Учасникам гри пропонується певна життєва ситуація, згідно з якою людина потрапила в халепу й розірвала одяг. Необхідно придумати можливі варіанти реконструкції одягу. Перемагає той, чий варіант найбільш практичний.

 

Засідання художньої ради

Гру проводять у старших класах з метою систематизації та узагальнення знань з конструювання та моделювання одягу. Учасники гри («члени художньої ради») розглядають колекцію моделей, аналізують їх переваги та недоліки й обирають найкращі, обґрунтовуючи свій вибір.

 

Конструктор

Учні отримують конверт з різними деталями виробу. Потрібно сконструювати естетичний, зручний у використанні виріб, намагаючись гармонійно поєднати деталі одна з одною.

 

Розклади послідовно

Учні отримують пакет, у якому на окремих аркушах відображений зміст операцій з обробки виробів. Треба розмістити їх у правильній послідовності, наприклад, розташувати операції з виготовлення сукні. Використовувати цю гру можна перед практичним заняттям з виготовлення швейних виробів, щоб проаналізувати можливі варіанти пошиття або ж після виготовлення виробу – з метою повторення основних операцій.

Можливі різні варіанти цієї гри:

  • знайди помилку – учасники шукають помилку в послідовності розташування операцій з виготовлення окремого виробу;
  • щоб закінчити послідовність обробки виробу, допиши рядки, яких не вистачає.

 

Збери тему

Учасникам пропонується список слів, з якого треба вибрати терміни, що утворюють групи за зазначеними ознаками (обладнання для ВТО; терміни ручних, машинних, прасувальних робіт; шви). Цю гру можна використовувати для учнів І курсу.

 

Аукціон

Гру проводять під час повторення термінології ручних, машинних або прасувальних робіт. Учням необхідно за визначений час записати якомога більше відповідних термінів.

 

Склади характеристику

Використовують картки з розрахунку: на одного учасника – п’ять карток. Якщо грає 5 учнів, то карток потрібно мати 5х5=25 шт. На них розміщена інформація, з допомогою якої учасники складають «характеристику» моделі, машинного шва тощо.

П’ять карток на тему «Конструювання та моделювання одягу»

1. Сукня (назва виробу).

2. Трапеція (силует).

3. Малюнок сукні (наводиться малюнок).

4. Повсякденний одяг (призначення).

5. Малюнок моделі-аналогу (наводиться малюнок моделі-аналогу).

П’ять карток на тему “Машинні шви”.

1. Зшивний (назва шва).

2. Для з’єднання деталей (призначення).

3.      (графічне зображення). 

4. Строчка проходить на відстані 1 см від краю (параметри).

5. Зразок виконання (наводиться зразок шва).

Картки перемішують та роздають по п’ять штук. Учасники гри по черзі передають один одному по одній непотрібній карточці, намагаючись зібрати всі картки, що складають «характеристику» моделі, машинного шва тощо. Гру проводять після вивчення теми для закріплення матеріалу.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Діхтяр Жанна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 грудня 2019
Переглядів
492
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку