Мета: формувати обчислювальні навички додавання й віднімання з переходом через розряд у межах 20.
Дидактична задача: актуалізувати знання складу чисел першого десятка, уміння доповнювати або зменшувати числа до 10, знаходити суму трьох доданків зручним способом; учити замінювати число сумою зручних доданків; перенести спосіб додавання й віднімання чисел частинами для чисел першої п'ятірки в межах 10 на випадки додавання й віднімання чисел з переходом через десяток у межах 20; формувати вміння додавати й віднімати числа першої п'ятірки з переходом через десяток у межах 20, вміння розв'язувати задачі.
24 |
||
|
||
|
|
|
|
ЗГАДАЕМО?
За допомогою якот арифметичноТ дй' знаходять менше число? невщомий доданок?
Як знайти невщомий доданок?
За допомогою якот арифметичнот дит знаходять бильше число? невидоме зменшуване?
ЯЮ ДОДАНКИ СЛВД УЗЯТИ В ДУЖКИ?
6+4+8=
9+5+1=
8+3+2=
5+6+5=
ЧИСЛА ДО 10.
14 |
13 - |
ПЮручник: с 25 /V24