Додатки 1(до плану на серпень) - молодша група.

Про матеріал
Загадка про книгу для дітей. Правила користування книгою. Конспекти. Казки про фарби.
Перегляд файлу

Додатки 1.

Загадка про книгу для дітей

1.Всім про все вона розкаже

І малюночки покаже.                                                                                                     

Усіх розуму навчить,

Хоч сама завжди мовчить.

(Книга)

2.Дуже я потрібна всім:

І великим, і малим.

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу.

3. Язика не має, а розуму навчає.

4. Відкрити свої таємниці

Будь-кому готова.

При цьому не скаже,

Друзі, вам ні слова!

 

Правила користування книгою

1. Носи книги в папці або обгорнутими папером.

2. Удома відведи їм визначене місце на книжковій полиці.

3. Читай книги за чистим столом із чистими руками

4. Перегортай сторінки книги за правий верхній куток.

5. Щоб не загубити місце в книзі, де ти закінчив читати, вклади закладку.

6. Не перегинай книгу під час читання.

7. Якщо книга порвалась – обов’язково підклей її.

 

Казка «СВІТЛОФОР»

    

Жили були дід та баба. Жили вони в глухому-глухому лісі, де не було доріг і зовсім нічого не було. І ось якось ввечері сиділи вони за столом, пили молоко, їли мед з паляницями та балакали про свого улюбленого онука, якого звали   Зелений  колір.

     А в цей час Зелений колір ішов через ліс, перебирався через болото, перепливав глибокі річки. Йшов Зелений колір у велике місто робити добрі справи. Довгою чи короткою була дорога, але Зелений колір подолав всі перешкоди. Якось вранці дібрався він до міста та здивувався. Яке все довкола величезне, а він такий маленький і беззахисний. І тоді він зрозумів, що сам не зможе робити добро і допомагати людям, треба покликати друзів. Разом вони зможуть все.

     Зателефонував він своїм друзям Червоному та Жовтому кольорам. Зібрались друзі разом і почали думати, що ж такого доброго вони зможуть зробити. А люди, які проходили  поряд з ними підказали, що разом вони можуть навести лад на дорозі та назвали трьох друзів світлофор.

                                                      

 

                                             

 

 

 

 

Конспект розваги для дітей з батьками

«МИ ЗДОРОВ'Ю СКАЖЕМО «ТАК!»

Мета: Закріпити знання і уявлення про здоровий спосіб життя і позитивний вплив занять фізичними вправами для здоров'я людини.

Завдання:

Розвиток спортивних якостей - спритності, сміливості, сили, гнучкості. Розвиток витривалості. Зміцнення здоров'я дітей.

Методичні прийоми: ігрова ситуація, бесіда-діалог, розглядання картинок «Вгадай вид спорту».

                                           Хід розваги

            Діти в спортивній формі стають півколом обличчям до батьків

Вихователь. Доброго дня! Сказавши «доброго дня», ми бажаємо один одному міцного здоров'я.

Наш свято зібрало друзів:

Батьків і їхніх дітей,

Доброзичливих гостей

З усіх країв і областей.

Посмішки вам дарувати не лінь?

Так посміхайтеся кожен день!

Здоровий сміх корисний,

Він врятує від усіх хвороб.

 

Наше свято сьогодні пройде під девізом: Ми здоров'ю скажемо «Так!»

Вихователь. Наші дітки займаються фізкультурою, загартовуються, після обіду сплять, протягом дня багато гуляють на свіжому повітрі.

Гра «Як живеш?» вихователь задає питання дітям, вони відповідають і виконують імітаційні рухи (вихователь допомагає).

 

Вихователь.. Як живеш?

Діти. Ось так! (Піднімають великий палець вгору).

Вихователь. Як пливеш?

Діти. Ось так! (Імітують плавальні рухи).

Вихователь. Як біжиш?

Діти. Ось так! (Виконують біг на місці).

Вихователь. Вдалину дивишся?

Діти. Ось так! (Приставляють руку до чола).

Вихователь. Чекаєш обід?

Діти. Ось так! (Підпирає щоку рукою).

Вихователь. Махаєш слідом?

Діти. Ось так! (Махають рукою).

Вихователь. Вранці спиш?

Діти. Ось так! (Закривають очі, руки складають під щоку).

Вихователь.А дзуськи?

Діти. Ось так! (надувають щоки і плескають руками за ним).

Вихователь. А тепер ми починаємо наші змагання, в яких також братимуть участь ваші батьки.

 

Перший конкурс «Розминка».  Діти називають прислів'я та приказки про здоров'я. Якщо діти не можуть, допомагають батьки.

Здоров'я за гроші не купиш

- Чистота - запорука здоров'я

- У здоровому тілі - здоровий дух.

- Бережіть здоров'я змолоду.

- Рух - це життя.

- Хворий - лікуйся, а здоровий - бережися.

- Швидкого і спритного хвороба не наздожене.

Вихователь. Пропоную вам наступний конкурс, а називається він: «Батько - вихователь». Зараз ми попросимо наших чудових пап виступити в якості вихователів. Подивимося, як вони з цим впораються.

       Конкурс складається з трьох етапів:«Ранкова побудка» - папі необхідно розбудити соню-дитини. А це, погодьтеся, не просто. Ласкою чи пісенькою, смішним чи розповіддю, угодами чи іншими методами тато намагається підняти дитину.

     «Зарядка» - тато власним прикладом захоплює дитину спортивними заняттями, показує п'ять вправ за вибором.

      «Одягни дитину в садочок» - надіти штанці і зав'язати на шию хустку.

           Конкурс «Збери аптечку» Дівчинки збирають в аптечку тільки потрібні речі (кілька разів).

Вихователь. А зараз ми проведемо жартівливий конкурс. Пропоную нашим татам на якийсь час перетворитися на кенгуру, а нашим дітям - у маленьких дитинчат, які знаходяться в сумці кенгуру.

Конкурс «Кенгуру»( діти перебувають у пап на грудях, обхопивши шию руками, а тулуб ногами, ваше завдання добігти до орієнтиру, і назад).

Вихователь. Щоб залишатися здоровим, потрібно правильно харчуватися! Гра на увагу «ТАК і НІ».

Дуже швидко відповідайте,

Але, дивіться не позіхайте!

Якщо «так» - в долоні плесни,

Якщо «ні» - ногою топні,

Тільки підлога не провалили.

Все зрозуміло? Раз, два, три!

 

Каші - смачна їжа. Це нам корисно? (так)

Цибуля зелена є завжди вам корисно, діти? (так)

В калюжі брудна вода, її корисно пити? (немає)

Щі - відмінна їжа, щі корисні дітям? (так)

Мухоморний суп завжди є корисно дітям? (немає)

Фрукти - просто краса! Це нам корисно? (так)

Брудних ягід іноді корисно з'їсти, дітки? (немає)

Овочів зростає гряда, овочі корисні? (так)

Сік, компоти на обід пити корисно дітям? (так)

З'їсти великий мішок цукерок - це шкідливо, діти? (так)

Лише корисна їжа на столі у нас завжди! А раз корисна їжа - будемо ми здорові? (так)

Вихователь. У нас в області дуже нестійка погода, тому ми з вами завжди повинні бути готові до будь-яких її змін.

Конкурс «Не промокни»

Вихователь. Дорослий одягає калоші (зроблені з пластикової пляшки), відкриває парасольку і йде до орієнтиру, обходячи калюжі (купини), де його чекає дитина і переносить дитини до старту

Вихователь. Отже, наступний конкурс!

Конкурс «Горда чапля» На одній стороні стоять дорослі, навпаки діти. Діти переступають через перешкоди з мішечком на голові, передають його батькам. Батьки повторюють те ж саме, поки не поміняються місцями.

Вихователь. А у нас останній конкурс «Вгадай вид спорту!» ви повинні по картинках назвати вид спорту.

 

Вихователь. Для того щоб бути здоровим, треба не лінуватися: займатися фізкультурою, робити вранці зарядку, загартовуватися, грати в рухливі ігри на свіжому повітрі, бігати, плавати, кататися на ковзанах і лижах, грати в хокей і футбол - загалом, вести здоровий спосіб життя!

Вихователь. Гарно ми повеселилися,

Дуже міцно подружилися,

Пограли, поскакали,

Всі навколо стали друзями.

Дружіть зі спортом

І нудьга вам буде тоді дарма.

А свято наш ми завершуємо

Здоров'я, успіхів і щастя бажаємо!

 

Тема: « Щоб Корона Віруса не знати , треба про  мило і воду не забувати»

 

 Мета:  Продовжувати спонукати дітей до ведення здорового способу життя. Виховувати звичку, мити руки з милом перед їдою, у міру забруднення, після користування туалетом, уміння встановлювати послідовність дій Довести до свідомості дітей важливість дотримання гігієнічних процедур.  Удосконалювати діалогічну мову: учити брати участь у бесіді, зрозуміло для слухачів відповідати на питання.  Підвести дітей до поняття: "Чистота - запорука здоров'я".

                                                        Хід заняття:

Усі хвороби у малят,

Від мікробів, говорять.

Щоб міцне здоров’я  мати

Треба про  мило і воду не забувати !

- Щодня удома і в дитячому саду, приходячи з прогулянки і після туалету, після ігор і перед їдою вам говорять одно і те ж : "Не забудь помити руки! " Хто ЗНАЄ навіщо треба постійно мити руки? Вони ж і так чисті! (Відповіді дітей)

Перегляд ІКТ «Чому треба МИТИ РУКИ для дітей»

https://www.youtube.com/watch?v=yf96kWUiS7I&ab_channel=MultiZnaikaTVMultiZnaikaTV

- Правильно, дітки . На руках, як і на усіх навколишніх предметах, міститься безліч мікробів, які, потрапляючи з їжею в рот, які можуть викликати дуже сильні захворювання.  Давайте зараз подивимося на наші ручки (повернувши їх долоньками у верх. Діти, ви бачите там мікроби (Відповідь дитини) Мікроби дуже маленькі і їх не можна побачити без спеціальних збільшувальних приладів, їх можна розгледіти тільки під мікроскопом. Мікроби живуть скрізь - в повітрі, у воді, на руках, продуктах, шерсті, тваринах, іграшках і інших предметах. А що нам допоможе позбавитися від цих мікробів? Відгадайте!

Як купатися ідеш

І мене також береш.

Я гладеньке й запашне,

Ти намилюєш мене.

Всі мікроби змило

Я – корисне…

(Мило)

- Дійсно, усі мікроби бояться мила з водою. Вода і мило - справжні друзі. Вони допомагають знищити мікроби.

- А що ще потрібно для миття?

Я – маленька полотнинка, випрана дбайливо.

Не серветка, не хустинка, знаю своє діло.

Я до щічок, до голівки притулюсь ласкаво,

Я вберу усі краплинки з тіла після ванни.

Я не гість – хазяїн в домі, І лежати я не звик

Вам ім’я моє відомо, пригадайте я …

(Рушник)

- До нас сьогодні хоче завітати Котик-рятівник з Планети Миття Рук.

Фізхвилинка «Котик-рятівник з Планети Миття Рук»

https://www.youtube.com/watch?v=UAGY9i90W-U&ab_channel=UNICEFUkraine

- Давайте згадаємо і розкажемо Котику-рятівнику правила правильного миття рук.

1.Намочіть  руки під  проточною водою

2.Намильте руки шматочком твердого мила або використайте рідке мило. Не забудьте покласти тверде мило на решітку, щоб воно висохло до наступного миття

3.Ретельно потріть руки одна об одну: гарно промасажуйте з піною долоні, пальці, нігті, зовнішню поверхню кистей

4.Тріть від 10 до 15 секунд – стільки часу потрібно, щоб змити мікробів

5.Гарно змийте піну та витріть руки чистим рушником.

 

-Дітки, давайте ми прямо зараз дамо Котику-рятівнику з Планети Миття Рук урочисту обіцянку, про те, що завжди дружитимемо з милом і водицей.

 

1.Щоб у бруднулю і нечепуру

 Мені не перетворитися,

Обіцяю щодня

чисто-чисто митися.

2. Обіцяю я дружити з милом і мочалкою.

3. А ще, двічі в добу

Обіцяю чистити зубки

4. Обіцяю усім кругом

Бути слухняним малюком.

Ходити чистим і охайним,

 Дуже, дуже акуратним .

- Котик-рятівник вже повертається на свою планету, давайте на згадку про нас ми подаруємо мило.

 

 

Номери телефонів служб порятунку.

Універсальний номер служби порятунку

     Щоб не вчити безліч номерів, досить запам'ятати 112 - єдиний номер для звернення в службу порятунку в Україні, аналог 911 в США. Так, диспетчер проконсультує, як діяти в конкретній ситуації і при необхідності - викличе потрібну бригаду.

      Однак таке перемикання на профільний підрозділ - може зайняти додатковий час. Тому, якщо «час іде на хвилини» - краще набрати єдиний номер необхідної служби або її підрозділ у Вашому районі (можна дізнатися за номером довідкової 109).

 

Номер пожежної служби

    Телефон пожежної служби - 101. Повідомте оператору своє ім'я, прізвище та адресу події, коротко поясніть проблему. Бажано ще оцінити і рівень небезпеки, адже в будинку, де горить приміщення, є і газ. За номером 101 також можна зателефонувати і в разі небезпеки самогубства, наприклад, потерпілий хоче зістрибнути з даху будівлі, а також нападу диких тварин.

 

Телефон поліції в Україні

    Виклик поліції (раніше - міліції) можна зробити за номером 102. Диспетчер запросить Ваші дані, потрібно чітко і зрозуміло пояснити, де саме сталася подія, якщо це аварія - повідомити номер траси і приблизний її кілометр, де сталася дорожньо-транспортна пригода.

      Патруль поліції прийде в разі великого переліку подій: від хуліганства до ДТП. Якщо ж патрульна не приїхала або прибула дуже пізно - це порушення і Ви можете поскаржитися в службу контролю за поліцією Вашого міста або за номером (044) 287-82-82. Гаряча лінія працює щоденно з 08:00 до 20:00.

 

Телефонний номер швидкої в Україні

     Викликати швидку в Україні можна за номером 103 з мобільного або стаціонарного телефону. Повідомте оператору адресу, за якою знаходиться хворий або потерпілий і опишіть симптоми, ситуацію і приблизний вік. Це допоможе диспетчеру визначити, чи достатньо буде усної консультації по телефону або варто відправити машину швидкої допомоги. Так, якщо у Вас або близьких висока температура, оператор перемкне на лікаря, який підкаже, як її збити і визначить, чи потрібна госпіталізація.

 

Як викликати швидку допомогу, поліцію і пожежну з мобільного?

Ви може набрати за цими ж номерами при екстрених ситуаціях і з мобільного. Виклик буде зроблений навіть, якщо на телефоні немає коштів. При цьому абоненти Київстару також можуть скористатися номером (096) 561-39-77 або відправити СМС на 10003.

 

 

Заняття – гра  по малюванню «Повітряні кульки»

    Мета : розвивати самостійність, уяву, дрібну моторику рук, познайомити з прийомом малювання м'ятим папером; виховувати охайність.

      Обладнання: альбомні листи; різнобарвна гуаш в мисочках; пензлика; надуті повітряні кульки на кожну дитину.

      Попередня робота: Розгляд повітряної кулі; ігри з повітряними кулями.

                                             Хід заняття

     (У вихователя в руках надута повітряна куля)

Вихователь: Діти, що у мене в руках? Давайте подивимося, якого вона кольору, розміру. А для чого потрібен повітряна кулька?

(Відповіді дітей)

      Пальчикова гімнастика «Кулька» (Кінчики пальців обох рук притиснути один до одного, а долоні розвести в сторони. Вийде «кулька»)

Кульку надуваю

в небо випускаю

Вихователь: Давайте сьогодні вирушимо з вами в подорож на повітряних кульках. Тільки треба триматися міцно за ниточку.

(Діти відправляються в подорож по групі)

      Психогімнастика «Повітряна куля».

    Вихователь: Уявіть, що ми з вами летимо на величезній повітряній кулі. Іноді куля буде підніматися високо в небо (вдих), а іноді буде опускатися вниз (видих). Високо в небі ми побачимо зірки, і щоб їх дістати, ми будемо піднімати руки вгору. А внизу на землі ми побачимо квіти, і що б їх помацати, ми будемо опускати руки вниз. Вдих - руки повільно піднімаємо вгору. Видих – повільно опускаємо вниз.

Вихователь: Вам сподобалася наша подорож? Давайте тепер намалюємо повітряну кулю, на якій ми літали. Для цього візьміть шматок паперу, зімніть його так, щоб у вас вийшла паперова грудочка (вихователь супроводжує свої слова діями), потім виберіть гуаш вподобаного вам кольору, занурте в неї паперову грудочку, а потім прикладіть ії до свого листу паперу. У вас вийшла повітряна кулька, залишилося тільки домалювати ії ниточку пензликом.

(Діти виконують)

      Вихователь: Подивіться, які гарні і різнокольорові кульки у вас вийшли.

      Вправа на релаксацію.

Сьогодні ми – повітряні кульки.

Надуваємо кульки, вдих через ніс.

Надулися пальчики рук, повільне ворушіння пальцями рук.

Випустили повітря. Розслаблення.

Надулися ручки - повільні помахи руками, невелика напруга

Випустили повітря. Розслаблення.

Надулися пальчики ніг - повільне ворушіння пальцями ніг

Випустили повітря. Розслаблення.

Надулися ніжки - повільне піднімання ніг, невелика напруга

Випустили повітря. Розслаблення.

Ми - повітряні кулі,

Ми катаємося з гори. Перекочування на спині вліво – вправо.

Ми - повітряні кулі,

Ми катаємося з гори. Перекочування на животі вліво – вправо.

Сильно-сильно надулися повітряні кульки - загальне напруження.

Випустили повітря. Загальне розслаблення.

Надулися трохи кульки і покотилися.

 

 

 

 

 

 

 

 

Казки про фарби

Акварель

Я - прозора фарба. Така прозора, що крізь мене видно папір. Наносять мене на папір тонким шаром. Якщо потрібний світліше колір, то мене розбавляють водою. Якщо треба виправити місця, що не вийшли, то барвистий шар змивають водою. Коли я висихаю, колір малюнка змінюється трохи.

 

Гуаш

Я - непрозора фарба. Якщо потрібно висвітлення кольору, то додаються білила. Папір крізь мене не повинен просвічувати. Якщо треба виправити місце, що не вийшло, то пишуть зверху барвистого шару. Коли я висихаю, то малюнок яснішає значно.

 

Як Олівчик зустрівся з Пензликом

     У країні маленьких Художників гуляв Олівець. На одному з аркушиків паперу зустрів Пензлик. Він голосно плакав.

- Чому плачеш і не малюєш?

  - Як я можу малювати. Мене сильно терли об папір, довго тримали у воді.

Я   викривився, моя зачіска зіпсувалася.

   Олівець-чарівник допоміг Пензлику, виправив його зачіску. Пензлик засіяв. - З такою зачіскою я допоможу Малюкові намалювати найдивовижніші малюнки!

  Потім з’явився Художник. Він дав поради для діточок:

- Малюк, щоб Пензлик ніколи не плакав і зачіска його не псувалася, запам'ятай маленькі правила поводження з Пензликом:

- Змочи Пензлик у воді. Набери фарбу на Пензлик. Накладати мазки на папір слід, тримаючи лікоть на столі і притримуючи інший аркуш паперу.

 - Не тримай довго пензлик у воді, інакше він викривиться. Проводь Пензликом по паперу легко, не  натискаючи. Не три Пензликом об папір.

 

 

 

Змішування фарб

    У деякому царстві, в деякій державі живуть фарби. Ходять вони один до одного у гості.

- Якою будеш фарбою?

- Жовтою.

- А я червона. А чому ти жовта фарба?

- Тому що курчата жовтого кольору. І лимони, і банани. І сонечко жовте буває.

- А я червона фарба, тому що яблука і помідори червоні. І кульки повітряні червоними бувають. Приходь до мене у гості, жовта фарба.

 Коли жовта фарба приходить у гості до червоної фарби, пригощають вони один одного помаранчевими морквинами і помаранчевими апельсинами.

Жовтий колір + синій колір = зелений.

- Я жовта фарба.

- А я синя фарба.

 - Я жовта, тому що пісочок жовтий. І метелики жовті бувають.

- А я синя, тому що море синіше і хмари грізні такого кольору.

 - Ось пісочок (жовта фарба), а ось вода (синя фарба). Поллємо пісочок водою. Виросла травичка (зеленого кольору).

Червоний + синій = фіолетовий (приносять у гості фарби фіалки).

Червоний + зелений = коричневий (пригощають фарби один одного шоколадом).

Фарби діляться на холодні і теплі. Таке ділення умовне. Синя, блакитна, фіолетові фарби вважаються холодними. Червона, жовта, помаранчева фарби домовилися вважати теплими. Додаючи різні фарби до одного і того ж кольору можна добитися тепліших і прохолодних відтінків.

                                        

docx
Додано
1 серпня 2022
Переглядів
322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку