Додаткові матеріали до вебінару О. Семко "Співпраця вчителя та його асистента в інклюзивному класі"

Про матеріал

Додаткові матеріали, надані лектором вебінару "Співпраця вчителя та його асистента в інклюзивному класі" О. Семко https://naurok.com.ua/webinar/spivpracya-vchitelya-ta-yogo-asistenta-v-inklyuzivnomu-klasi:

  • Оцiнка сильних сторiн та вподобань
  • Анкета зворотнього зв*язку
  • Оцiнка сильних сторiн (для батькiв)
  • Оцiнка навичок спiлкування


Перегляд файлу

Анкета зворотнього звязку «Школа - Дім»

 

Дата________________________     Імя дитини_______________________________

Частина «Дім» (заповнюють батьки/бабусі/дідусі)

Вечір минулого дня:

  • Заняття (дозвілля, учбова діяльність)___________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

  • Відвідані місця ______________________________________________________

______________________________________________________________________

  • Самопочуття ________________________________________________________

______________________________________________________________________

 

Ніч:

  • Тривалість сну_______________________________________________________
  • Якість сну___________________________________________________________

______________________________________________________________________

Ранок:

  • Час прокидання_____________________________________________________
  • Самопочуття _______________________________________________________
  • Сніданок___________________________________________________________
  • Збори до школи_____________________________________________________

______________________________________________________________________

Примітка:__________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Частина «Школа» (заповнюють асистент вчителя/асистент дитини)

Назва уроку

Завдання (що робили)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про поведінку

Поведінка на уроках

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

 

Поведінка на перерві

____________________________________________________

____________________________________________________

Домашнє завдання______________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Перегляд файлу

Оцінка сильних сторін та вподобань: опитувальник для учня

Запитання

Відповідь

Що тобі подобається? (Наприклад, динозаври, рептилії, зоопарк)

 

Що у тебе добре виходить?

 

Що приносить тобі задоволення?

 

Чим ти любиш баватись (гратись)?

 

Чим ти любиш займатись?

 

З ким ти любиш проводити час?

 

Яка твоя улюблена пора доби?

 

Що ти вмієш такого, чого не вміють інші діти?

 

Куди ти любиш ходити?

 

Назви декілька речей (предметів) з дому чи школи, які ти хочеш мати завжди при собі

 

 

Перегляд файлу

Оцінка сильних сторін та захоплень: опитувальник для батьків

 

Дата

Імя учня/учениці

Хто ставить запитання

Хто відповідає

 

 

 

 

 

 

Запитання

Відповідь

Як він/вона проводить час (загалом)?

 

Які іграшки/заняття він/вона любить?

 

Що Ваша дитина робить краще за інших?

 

За що ви ним/нею пишаєтесь?

 

З ким йому/їй подобається проводити час?

 

Яка його/її улюблена частина доби?

 

Що найчастіше привертає його/її увагу?

 

Які місця він/вона найбільше любить відвідувати?

 

З якими речами він/вона не захоче розлучитись?

 

 

Перегляд файлу

Оцінка сильних сторін та вподобань: опитувальник для учня

Запитання

Відповідь

Що тобі подобається? (Наприклад, динозаври, рептилії, зоопарк)

 

Що у тебе добре виходить?

 

Що приносить тобі задоволення?

 

Чим ти любиш баватись (гратись)?

 

Чим ти любиш займатись?

 

З ким ти любиш проводити час?

 

Яка твоя улюблена пора доби?

 

Що ти вмієш такого, чого не вміють інші діти?

 

Куди ти любиш ходити?

 

Назви декілька речей (предметів) з дому чи школи, які ти хочеш мати завжди при собі

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Gurnitska Elena
    Дуже необхідна робота! Дякую ))
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Коник Юлія Сергіївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Вертеба Вікторія Іванівна
    Дякую за корисну інформацію!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Вертеба Вікторія Іванівна
    Дякую за корисну інформацію!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
zip
Додано
3 жовтня 2018
Переглядів
3150
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку