Додаткові матеріали, надані лектором вебінару "Співпраця вчителя та його асистента в інклюзивному класі" О. Семко https://naurok.com.ua/webinar/spivpracya-vchitelya-ta-yogo-asistenta-v-inklyuzivnomu-klasi:
Анкета зворотнього зв’язку «Школа - Дім»
Дата________________________ Ім’я дитини_______________________________
Частина «Дім» (заповнюють батьки/бабусі/дідусі)
Вечір минулого дня:
______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
|
Ніч:
______________________________________________________________________ |
Ранок:
______________________________________________________________________ |
Примітка:__________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Частина «Школа» (заповнюють асистент вчителя/асистент дитини)
Назва уроку |
Завдання (що робили) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інформація про поведінку
Поведінка на уроках |
____________________________________________________ ____________________________________________________ ____________________________________________________ ____________________________________________________ ____________________________________________________
|
Поведінка на перерві |
____________________________________________________ ____________________________________________________ |
Домашнє завдання______________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Оцінка сильних сторін та вподобань: опитувальник для учня
Запитання |
Відповідь |
Що тобі подобається? (Наприклад, динозаври, рептилії, зоопарк) |
|
Що у тебе добре виходить? |
|
Що приносить тобі задоволення? |
|
Чим ти любиш баватись (гратись)? |
|
Чим ти любиш займатись? |
|
З ким ти любиш проводити час? |
|
Яка твоя улюблена пора доби? |
|
Що ти вмієш такого, чого не вміють інші діти? |
|
Куди ти любиш ходити? |
|
Назви декілька речей (предметів) з дому чи школи, які ти хочеш мати завжди при собі |
|
Оцінка сильних сторін та захоплень: опитувальник для батьків
Дата |
Ім’я учня/учениці |
Хто ставить запитання |
Хто відповідає |
|
|
|
|
Запитання |
Відповідь |
Як він/вона проводить час (загалом)? |
|
Які іграшки/заняття він/вона любить? |
|
Що Ваша дитина робить краще за інших? |
|
За що ви ним/нею пишаєтесь? |
|
З ким йому/їй подобається проводити час? |
|
Яка його/її улюблена частина доби? |
|
Що найчастіше привертає його/її увагу? |
|
Які місця він/вона найбільше любить відвідувати? |
|
З якими речами він/вона не захоче розлучитись? |
|
Оцінка сильних сторін та вподобань: опитувальник для учня
Запитання |
Відповідь |
Що тобі подобається? (Наприклад, динозаври, рептилії, зоопарк) |
|
Що у тебе добре виходить? |
|
Що приносить тобі задоволення? |
|
Чим ти любиш баватись (гратись)? |
|
Чим ти любиш займатись? |
|
З ким ти любиш проводити час? |
|
Яка твоя улюблена пора доби? |
|
Що ти вмієш такого, чого не вміють інші діти? |
|
Куди ти любиш ходити? |
|
Назви декілька речей (предметів) з дому чи школи, які ти хочеш мати завжди при собі |
|