Додатні і відємні числа. Число 0. Презентація

Про матеріал
Презентація до уроку з математики на тему: Додатні та відємні числа. Число 0
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Додатні і від'ємні числа. Число 06 клас. Підготувала вчитель математики Мельниченко А.Є.

Номер слайду 2

Мета уроку: Сформувати уявлення учнів про зміст понять «додатні числа», «від'ємні числа». Виробити вміння відрізняти ці види чисел і ви­конувати прості вправи, що передбачають таку класифікацію. Розвиток обчислювальних навичок, мислення, пам’яті, уваги. Виховання працьовитості, культури математичних записів. Підвищення інтересу до вивчення математики. Ознайомлення з деякими історичними фактами математики.

Номер слайду 3

Поняття додатних та від’ємних чисел. Сашко вийшов зі школи і пройшов повз три будинки вулиці. Де опинився Сашко? Біля бібліотеки? Біля басейну?Чи можна визначити, де опинився Сашко? Що потрібно знати, щоб дати відповідь на це запитання?Треба знати не тільки пройдену відстань, а й напрямок руху від школи.

Номер слайду 4

Попрацюємо з термометром: Яку температуру він показує за­раз?Що буде показувати, якщо стовпчик термометра підніметься на 5; на 12 поділок? А що буде показувати, коли стовпчик термометра спуститься на 20; на 25 поділок?

Номер слайду 5

Огляньте ще такі термометри:

Номер слайду 6

У 1198 році відбулася Перша національна українська експедиція на Еверест. Досягнувши позначки 8848 м над рівнем моря, наші альпіністи підкорили найвищу вершину світу. Якщо колись нашим дослідникам пощастить спуститися на дно Маріанської впадини, то в газетах напишуть «Українцям підкорилася позначка – 11022 м». Еверест – найвища вершина світу. Варто знати. Маріанська впадина – найглибше місце в океані на планеті

Номер слайду 7

Висновок: Всі числа умовно ділимо на:а) додатні; б) від'ємні; в) не додатне і не від'ємне, тобто 0.

Номер слайду 8

Означення додатних та від'ємних чисел

Номер слайду 9

Число 0

Номер слайду 10

Вам цікаво звідки з'явились такі назви чисел ? Де взявся 0?Давайте перенесемось у часі … Відвідаємо стародавню …

Номер слайду 11

Індію В області арифметики та алгебри Індії належала пальма першості. Починаючи з VII ст. індійські математики користувалися негативними числами. Позитивні числа вони називали «Дхана» або «сва» («майно»), а негативні - «Дарина» або «кшайя» («борг»). Арифметичні правила індійців мало чим відрізнялися від правил, вивчаються сучасними школярами.

Номер слайду 12

Індійці винайшли 0 !В своїй праці «Брахма-спхута-сіддханта» Брамагупта дав означення нуля як результату віднімання з числа самого числа. Він одним з перших встановив правила арифметичних операцій над додатними і від'ємними числами та нулем, розглядаючи при цьому додатні числа як майно, а від'ємні числа як борг. Далі Брамагупта намагався розширити арифметику давши означення ділення на нуль.

Номер слайду 13

Назвіть за схемою розміщення точок на місцевості порівняно з рівнем океану.

Номер слайду 14

Прочитайте покази термометрів. Яку температуру покаже термометр, якщо потепліє або похолодає на 5°С ?Що буде з водою у відрі, якщо воно стоятиме на вулиці при таких температурах?

Номер слайду 15

Чи може виражатися від'ємним числом:а) кількість людей, що мешкає в будинку; б) довжина кімнати;в) кількість грошей; г) маса якого-небудь предмета?

Номер слайду 16

Пригадайте головне

Номер слайду 17

Застосування набутих знань. На малюнку подано ескіз вулиці. Чи правильне твердження: щоб потрапити від школи до музею, треба: Рухатися праворуч. Рухатися ліворуч. Пройти повз три будинки

Номер слайду 18

За допомогою додатних та від'ємних чисел запишіть твердження: Температура повітря – дванадцять градусів нижче від нуля. Температура повітря – десять градусів вище за нуль. Глибина моря – один кілометр від рівня океану. Висота гори – один кілометр триста метрів вище за рівень океану. Прибуток на травень становить 4500 грн. Борг за квітень становить 670 грн.560 років до нашої ери2013 років нашої ери. Відповідь:- 12 + 10- 1000+ 1300 + 4500- 670-560-2013 Тренувальна вправа

Номер слайду 19

Відповіді: Правильне. Правильне Не правильне. Не правильне. Тренувальна вправа

Номер слайду 20

Узагальнення вивченого. Відомо, що дівчинка зайшла у ліфт на 4 поверсі і проїхала 3 поверхи. На якому поверсі дівчинка вийшла?1 або 7

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Rudnichenko Elena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Данилець Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Константинова Олена Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Баєва Катерина Вікторівна
    Супер презентація! Дякую за вашу роботу! Успіхів та натхнення!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Носальська Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Базалій Світлана
    Дуже вдало підібраний ілюстративний матеріал та повідомлення з історії математики та досягнень українських альпіністів, добірка компетентнісних вправ : зняти покази термометрів, визначити стан води при додатній та від'ємній температурі, визначення поверхів при русі на ліфті.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
pptx
Додано
14 листопада 2021
Переглядів
14510
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку