До розіграшу
залишилось:
12 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Матеріали до уроків математики в 6 класі: "Таблиці усних вправ".

Про матеріал

Пропоную вашій увазі матеріали для проведення усних обрахунків у 6 класі.

Перегляд файлу

Скарбничка  математичних ідей

 

 

Таблиці усних вправ

Найбільша цінність будь-якої держави – це люди. Але вони не тільки є цінністю, але й творцями. Для цього, звичайно, необхідно бути розумною, освіченою людиною. Стати такою можна тільки тоді, коли розум не знає ні хвилини спокою, а силу розумові додають вправи й постійний пошук.

 

 

Підготувала вчитель математики

Шеремет В.П.

 

 

Удайцівська ЗОШ І-ІІ ступенів

2017 рік

 

Роль усних вправ на уроках математики важко переоцінити, оскільки їх виконання найкраще активізує мисленнєву діяльність учнів, розвиває увагу, пам´ять, мовлення, швидкість реакції, підвищує інтерес до матеріалу, що вивчається. Їх виконання стимулює в учнів уважність, спостережливість, ініціативу, дисциплінує і викликає інтерес до роботи. Правильно організована вчителем робота учнів під час уроку є дуже важливою умовою активізації учнівської діяльності та розвитку творчих здібностей під час навчання. Усні вправи відіграють у цьому неабияку роль, адже мають особливість залучати до роботи сильних і слабких учнів, створюють у класі дух змагання, розвивають увагу, пам´ять, бажання до пізнання, гордість за власні здібності. Правильно сплановане та організоване виконання усних вправ може значно урізноманітнити, збагатити та покращити навчальний процес.                                                  Завдання вчителя математики – переконати кожного учня в тому, що навіть мінімальний рівень математичних  знань піднімає його на більш високий рівень людського спілкування.

Про свої здібності людина може дізнатися тільки спробувавши їх застосувати. Л.Сенека.

 

1.Дії з натуральними числами

 

1

2

3

4

5

6

7

а

12-4

23+56

56-9

35∙4

65-8

0∙78

1∙98

б

45+32

350:7

56-8

2-1

65-7    

54∙3

69:3

в

10:5

24+67

450:9

9-0

14∙10

45-4

6∙67

г

23∙2

67-45

45-5

34∙2

56-3

5∙100

5+9

д

200:2

25∙4

0+69

0∙4

89-4

56∙2

2+56

е

15+34

45-34

0:45

36∙1

54∙2

32∙5

13+9

є

67-52

67-32

340:2

10∙5

45-5

97∙2

0∙23

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

а

120-7

40+6

345+5

50-7

90+3

453+7

70-3

б

20+4

230-8

30+11

342+8

231+9

40-5

346+4

в

34-12

234-4

100-9

80+8

60-8

20+4

60+4

 

 

1

2

3

4

5

6

7

а

120:3

100:2

76+34

450:9

98+12

480:8

450:5

б

200:4

150:5

400:4

600:6

700:7

67+34

34+56

в

45+34

32+56

360:9

45+78

420:7

800:10

720:9

 

 

 

2. Дії з десятковими дробами:

 

1

2

3

4

а

34,56:100

356:10

56,78∙100

9,07∙0,1

б

32,1∙10

24,7∙100

0,87∙0,1

98,65∙0

в

0,1∙27,9

245:100

45,09:10

0,56∙100

г

57∙10

657∙0,1

3,5∙0,001

13,7:1

д

1,6∙2

4,1∙3

78,1∙10

8,9∙1

е

3,5∙4

65∙0,2

4,5∙20

54,3∙2

є

6,2+3,4

4,6+4

3,5-2,1

1:0,5

ж

7,9+0,6

3,1+9,7

0,7:1

2:0,4

 

 

1

2

3

4

5

6

а

0,45+2,34

4,2+2

5,6+0

56,2-4

4,8-3,1

45,7-8

б

31,7-0,5

0,7+5,7

5+5,6

3,4-0

6+4,12

34-1,2

в

5,4-2,1

34,2-2

1+34,5

7+5,1

23-2,4

5,4-2

г

6,3+3,0

0+5,78

12,7-5

34,6-3

78,1-5

9+2,1

 

 

1

2

3

4

5

а

10·2,3

3,5·100

78,2·0,1

5,9·100

23,9·0,1

б

4,3·100

4,5·10

5,1·10

67,2·0,1

2,7·10

в

45,1·0,1

45,1·0,1

5,7·100

3,9·10

4,1·100

 

 

 

 

1

2

3

4

5

а

2,3·10

10·6,12

13,7+5,3

10·12,5

100·0,05

б

4,2:2

56,2:2

56,2:2

9,5-5

43,2:2

в

2,67+0

45,3:100

5,6+0

23,5-6

90:30

г

4,52-2

45,6+4

7,2-4

78,9+0,3

120:40

 

3.Виконати ділення:

 

1

2

3

4

а

13,4:10

3,9:3

2,4:6

26,4:24

б

5,7:100

0,48:6

8,91:11

7:0,1

в

12,3:100

0,02:8

0,63:21

83:0,01

г

0,3:10

0,125:25

1,5454:1,5

1,44:3,6

д

50:10

18:18

5,5:10

2,56:1

е

345:100

3,5:7

66:11

10,5:10,5

 

4.Дії з раціональними числами:

 

1

2

3

4

а

-47:0,1

7:0,1

-1:0,2

-23∙4

б

-250:(-5)

47+(-47)

-3,5-3,5

45:0,45

в

-12,5-4

0,3∙(-10)

-5,6∙2

-2,5+3,7

г

-0,63:21

0-6,7

1-5,8

-1∙(-5)

д

-8,2∙3

0∙(-3,21)

-20:4

8,9-1

е

7,9∙0

1:0,2

-16∙2

1-(-8)

є

-5:(-5)

1-7

45+46

67-68

 

5.Вирази зі змінними:

 

1

2

3

4

а

2х+3Х

2(х+3)

4с-4с+5а

16х∙2ув

б

10а∙2в

3а-2а+1

3у:2

2в∙вав

в

2в+4в+в

5у+6у-3

18х-2х

25а:5

г

6х:2

4х+7х

7с+7с

45ав:5ав

д

3,5х∙3

3у∙5ас

5с∙3с

5(х+а)

е

1+4а+2а

33в:3

1,5а∙3в

6,5ав∙2

 

 

1

2

3

4

а

-3а+3а

10в∙3в

3а(х+1)

-(6х+1)2

б

-4,5а+а

0,5а-3а

4а(1-в)

3а(1-4в)

в

6,1в∙в

8х+х-6

-4с∙(4с)

-3ас-3ас

г

-12ах+ах

-4,2а-4а

3,5ав∙2

7х(3+в)

д

авс∙ав

-49а:7а

-1,8а∙3в

-3х:3х

е

-63а:3а

-2(3а+1)

-4,5а:9а

0∙(-4авс)

 

Література

  1. Підручна М.В., Янченко Г.М. Позакласна робота з математики у неповній середній школі. – Тернопіль.:Підручники і посібники, 1997.
  2. Кордемский Б.А. Увлечь школьников математикой. – М.:Просвещение. 1981.
  3. Кованцов Н.И. Математика и романтика. – К.: Вища школа. 1980.
  4. Журнал «Математика в школах України».
  5. Журнал «Відкритий урок. Розробки. Технології. Досвід.»
  6. Журнал «Математика в школах України».

 

1

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
31 грудня 2017
Переглядів
420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку