Матеріали до уроків математики в 6 класі: "Таблиці усних вправ".

Про матеріал

Пропоную вашій увазі матеріали для проведення усних обрахунків у 6 класі.

Перегляд файлу

Скарбничка  математичних ідей

 

 

Таблиці усних вправ

Найбільша цінність будь-якої держави – це люди. Але вони не тільки є цінністю, але й творцями. Для цього, звичайно, необхідно бути розумною, освіченою людиною. Стати такою можна тільки тоді, коли розум не знає ні хвилини спокою, а силу розумові додають вправи й постійний пошук.

 

 

Підготувала вчитель математики

Шеремет В.П.

 

 

Удайцівська ЗОШ І-ІІ ступенів

2017 рік

 

Роль усних вправ на уроках математики важко переоцінити, оскільки їх виконання найкраще активізує мисленнєву діяльність учнів, розвиває увагу, пам´ять, мовлення, швидкість реакції, підвищує інтерес до матеріалу, що вивчається. Їх виконання стимулює в учнів уважність, спостережливість, ініціативу, дисциплінує і викликає інтерес до роботи. Правильно організована вчителем робота учнів під час уроку є дуже важливою умовою активізації учнівської діяльності та розвитку творчих здібностей під час навчання. Усні вправи відіграють у цьому неабияку роль, адже мають особливість залучати до роботи сильних і слабких учнів, створюють у класі дух змагання, розвивають увагу, пам´ять, бажання до пізнання, гордість за власні здібності. Правильно сплановане та організоване виконання усних вправ може значно урізноманітнити, збагатити та покращити навчальний процес.                                                  Завдання вчителя математики – переконати кожного учня в тому, що навіть мінімальний рівень математичних  знань піднімає його на більш високий рівень людського спілкування.

Про свої здібності людина може дізнатися тільки спробувавши їх застосувати. Л.Сенека.

 

1.Дії з натуральними числами

 

1

2

3

4

5

6

7

а

12-4

23+56

56-9

35∙4

65-8

0∙78

1∙98

б

45+32

350:7

56-8

2-1

65-7    

54∙3

69:3

в

10:5

24+67

450:9

9-0

14∙10

45-4

6∙67

г

23∙2

67-45

45-5

34∙2

56-3

5∙100

5+9

д

200:2

25∙4

0+69

0∙4

89-4

56∙2

2+56

е

15+34

45-34

0:45

36∙1

54∙2

32∙5

13+9

є

67-52

67-32

340:2

10∙5

45-5

97∙2

0∙23

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

а

120-7

40+6

345+5

50-7

90+3

453+7

70-3

б

20+4

230-8

30+11

342+8

231+9

40-5

346+4

в

34-12

234-4

100-9

80+8

60-8

20+4

60+4

 

 

1

2

3

4

5

6

7

а

120:3

100:2

76+34

450:9

98+12

480:8

450:5

б

200:4

150:5

400:4

600:6

700:7

67+34

34+56

в

45+34

32+56

360:9

45+78

420:7

800:10

720:9

 

 

 

2. Дії з десятковими дробами:

 

1

2

3

4

а

34,56:100

356:10

56,78∙100

9,07∙0,1

б

32,1∙10

24,7∙100

0,87∙0,1

98,65∙0

в

0,1∙27,9

245:100

45,09:10

0,56∙100

г

57∙10

657∙0,1

3,5∙0,001

13,7:1

д

1,6∙2

4,1∙3

78,1∙10

8,9∙1

е

3,5∙4

65∙0,2

4,5∙20

54,3∙2

є

6,2+3,4

4,6+4

3,5-2,1

1:0,5

ж

7,9+0,6

3,1+9,7

0,7:1

2:0,4

 

 

1

2

3

4

5

6

а

0,45+2,34

4,2+2

5,6+0

56,2-4

4,8-3,1

45,7-8

б

31,7-0,5

0,7+5,7

5+5,6

3,4-0

6+4,12

34-1,2

в

5,4-2,1

34,2-2

1+34,5

7+5,1

23-2,4

5,4-2

г

6,3+3,0

0+5,78

12,7-5

34,6-3

78,1-5

9+2,1

 

 

1

2

3

4

5

а

10·2,3

3,5·100

78,2·0,1

5,9·100

23,9·0,1

б

4,3·100

4,5·10

5,1·10

67,2·0,1

2,7·10

в

45,1·0,1

45,1·0,1

5,7·100

3,9·10

4,1·100

 

 

 

 

1

2

3

4

5

а

2,3·10

10·6,12

13,7+5,3

10·12,5

100·0,05

б

4,2:2

56,2:2

56,2:2

9,5-5

43,2:2

в

2,67+0

45,3:100

5,6+0

23,5-6

90:30

г

4,52-2

45,6+4

7,2-4

78,9+0,3

120:40

 

3.Виконати ділення:

 

1

2

3

4

а

13,4:10

3,9:3

2,4:6

26,4:24

б

5,7:100

0,48:6

8,91:11

7:0,1

в

12,3:100

0,02:8

0,63:21

83:0,01

г

0,3:10

0,125:25

1,5454:1,5

1,44:3,6

д

50:10

18:18

5,5:10

2,56:1

е

345:100

3,5:7

66:11

10,5:10,5

 

4.Дії з раціональними числами:

 

1

2

3

4

а

-47:0,1

7:0,1

-1:0,2

-23∙4

б

-250:(-5)

47+(-47)

-3,5-3,5

45:0,45

в

-12,5-4

0,3∙(-10)

-5,6∙2

-2,5+3,7

г

-0,63:21

0-6,7

1-5,8

-1∙(-5)

д

-8,2∙3

0∙(-3,21)

-20:4

8,9-1

е

7,9∙0

1:0,2

-16∙2

1-(-8)

є

-5:(-5)

1-7

45+46

67-68

 

5.Вирази зі змінними:

 

1

2

3

4

а

2х+3Х

2(х+3)

4с-4с+5а

16х∙2ув

б

10а∙2в

3а-2а+1

3у:2

2в∙вав

в

2в+4в+в

5у+6у-3

18х-2х

25а:5

г

6х:2

4х+7х

7с+7с

45ав:5ав

д

3,5х∙3

3у∙5ас

5с∙3с

5(х+а)

е

1+4а+2а

33в:3

1,5а∙3в

6,5ав∙2

 

 

1

2

3

4

а

-3а+3а

10в∙3в

3а(х+1)

-(6х+1)2

б

-4,5а+а

0,5а-3а

4а(1-в)

3а(1-4в)

в

6,1в∙в

8х+х-6

-4с∙(4с)

-3ас-3ас

г

-12ах+ах

-4,2а-4а

3,5ав∙2

7х(3+в)

д

авс∙ав

-49а:7а

-1,8а∙3в

-3х:3х

е

-63а:3а

-2(3а+1)

-4,5а:9а

0∙(-4авс)

 

Література

  1. Підручна М.В., Янченко Г.М. Позакласна робота з математики у неповній середній школі. – Тернопіль.:Підручники і посібники, 1997.
  2. Кордемский Б.А. Увлечь школьников математикой. – М.:Просвещение. 1981.
  3. Кованцов Н.И. Математика и романтика. – К.: Вища школа. 1980.
  4. Журнал «Математика в школах України».
  5. Журнал «Відкритий урок. Розробки. Технології. Досвід.»
  6. Журнал «Математика в школах України».

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бойко Лідія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 грудня 2017
Переглядів
6217
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку