Конспект уроку з математики для 6 класу на тему "Звичайні дроби"

Про матеріал

Урок має за мету повторити та узагальнити знання та вміння учнів розв'язувати задачі на знаходження дробу від числа та числа за його дробом, використовуються робота в групах та в парах, математичне лото, вправа "Незакінчене речення" та інші прийоми роботи

Перегляд файлу

Урок математики у 6 класі на тему: Звичайні дроби

Мета: повторити та узагальнити знання та вміння розв’язувати задачі на знаходження дробу від числа та числа за його дробом, поглибити знання з математики, навички виконання множення та ділення дробів; формувати культуру усного та писемного мовлення, розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять, вміння працювати в групах, в парах; виховувати наполегливість у досягненні мети.

Хід уроку

І. Організаційний момент

 

ІІ. Оголошення теми та мети уроку. 

Пропоную вам відгадати загадку. Слово-відгадка буде одним з ключових слів нашого уроку. У вас є три спроби. Увага, загадка:

  • це – дрібні свинцеві кульки для стрільби з мисливської зброї
  • це – часті, переривчасті звуки, наприклад, «барабанний…»
  • він  може бути правильним чи неправильним, звичайним чи десятковим.

Це слово – дріб. Чому це слово ключове на нашому уроці? Тому що темою нашого уроку є «Звичайні дроби та дії над ними».

 

ІІІ.   Мотивація навчальної діяльності, демонстрація проектів

Учні вдома готували проекти-демонстрації на тему: «Звичайні дроби у нашому житті». Виступ учнів з проектами.

 

IV. Актуалізація опорних знань

1. Вправа Незакінчене речення

- Щоб  помножити звичайні дроби, треба …

- Щоб поділити звичайні дроби, потрібно …

- Щоб знайти дріб від числа, потрібно …

- Щоб знайти число за його дробом, потрібно …

2. Математичне лото (Робота в парах)

 

 

V. Розв’язування вправ

1. Завдання на магнітній дошці:

На магнітній дошці ви бачите приклади на ділення звичайних дробів. Однакові фігури закривають рівні числа. Вкажіть число, що знаходиться під шестикутником.

 

2. Задача-жарт

Чи можна 3 яблука поділити між двома батьками і двома синами так, щоб кожен одержав по одному яблуку? (так, якщо це батько, син і внук)

 

VІ. Хвилинка релаксації

Колись, перебираючи струни на арфі, давньогрецький учений Піфагор помітив, що наймилозвучніше співвідношення звуків – це октава – 1/8, квінта – 1/5 і кванта – ¼.

Для вас звучить  чарівна мелодія  вальсу, витримана у розмірі ¾.

Прослуховування музики

 

VІІ. Робота в групах

Учні об’єднуються в три групи за рівнем знань, розв’язують задачі, потім один учень від групи пояснює розв’язання.

І група (середній рівень) Для урочистих подій в школі зшили прапор України, довжина якого 1,8 м, а ширина становить 2/3 довжини. Яку площу покриє цей прапор?

ІІ група (достатній рівень) Площа одного з найкрасивіших озер України – гірського озера Синевир (Закарпаття) становить 1/3000 площі озера Сасик (Одеська область) – найбільшого озера України. Скільки квадратних метрів становить площа озера Синевир, якщо площа озера Сасик дорівнює 210 км 2?

ІІІ група (високий рівень)  Близько 80 пам’ятників історії розташовані на території Києво-Печерської лаври. Довжина триденного туристичного маршруту 72 км. У перший день туристи пройшли 4/9 всього шляху, у другий день – 7/8 того, що вони пройшли в перший день. Скільки кілометрів залишилося пройти туристам в третій день?

 

VІІІ. Підсумок уроку

Російський письменник Лев Толстой сказав: «Людину можна оцінити дробом, знаменник якого – те гарне, що вона думає про себе сама, а чисельник – те гарне, що про цю людину думають інші. Чим більший чисельник, тим більший дріб». Давайте про це завжди пам’ятати і намагатися жити відповідно до цього правила.

 

ІХ. Домашнє завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шмагун Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 січня 2018
Переглядів
8011
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку