Гра-грає в гру «Шифрувальник»;
-вміє зробити висновки за умовами гри;
Оцінювання: - висловлює свої судження, вміє робити самоаналіз ;
-виховання самостійності , активності, охайності ; інтересу до математики .
Обладнання: малюнки відділів супермаркету, «математичні гаманці «з прикладами ,міні-таблиці «Так-ні», таблиця до гри «Шифрувальник», конверти з завданнями, лічильний матеріал.
У кожної групи на парті лежать «математичні гаманці»з прикладами
Нагадайте правило письмового додавання.
254+345=599 324+573=897 621+252=873 534+321=855 483+215=698 452+325=777 658+341=999
Коли ви приклади розв’ яжете правильно , то зможете розшифрувати слово-відгадку - назву відділу магазину.
599-а 897-и 873-г 855-к 698-і 777-р б 999-ш:
І |
г |
р |
А |
Ш |
К |
и |
VII. Фізквилинка