16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Додаток до конкурсу з інформатики та математики

Про матеріал
«Магістри математики та інформатики» Програма змагання: 1. Презентація команди (2 команди по 6 учнів): назва, девіз, візитка, представлення у вигляді презентації, фільму т.п. 2. Розминка 3. Чи знаєш ти, що…? 1.Бліц-турнір. 4. Вікторина з історії математики та інформатики. Імена. 5. Конкурс віршів, прислів’я. Вгадай прислів’я: 6. «Знайди зайвий термін» або Кросворд (за 2 хвилини в таблиці знайти 10 слів, що заховалися. Читати слова можна в будь-якому напрямку, крім діагонального.) 7. «Крилаті слова» Вам будуть названі прислів'я, приказки, цитати з літературних творів. Для кожного з цих «крилатих слів» будуть запропоновано 3 поняття інформатики. Вибрати найбільш відповідне і підкреслити. 8. Інсценівка казки на інформатичний лад. «Казка про золоту рибку». «Казка про сіру мишку». 9. Конкурс «Реклама»
Перегляд файлу

«Магістри  математики та інформатики»

Програма змагання:

  1. Презентація команди

(2 команди по 6 учнів): назва, девіз, візитка, представлення у вигляді презентації, фільму т.п.

  1. Розминка
  2. Чи знаєш ти, що…? 1.Бліц-турнір.
  3.                       Вікторина з історії математики та інформатики. Імена.
  4. Конкурс віршів, прислів’я. Вгадай прислівя:
  5. «Знайди зайвий термін» або Кросворд (за 2 хвилини в таблиці знайти 10 слів, що заховалися. Читати слова можна в будь-якому напрямку, крім діагонального.)
  6. «Крилаті слова»

Вам будуть названі прислів'я, приказки, цитати з літературних творів. Для кожного з цих «крилатих слів» будуть запропоновано 3 поняття інформатики. Вибрати найбільш відповідне і підкреслити.

  1. Завдання «Читай уважно!»

Зафарбувати у тексті червоним кольором поняття і терміни, пов'язані (явно чи неявно) з інформатикою. 

  1. інсценівка казки на інформатичний лад.

Команда ________________________    «Казка про золоту рибку».

Команда_________________________  «Казка про сіру мишку».

  • 8. Конкурс «Реклама»

Кожен клас чи учень обирає певну річ:


  1. фартух
  2. брязкальце (дитяча іграшка)
  3. присоска
  4. шарф
  5. зубна щітка
  6. металева чашка
  7. резинка для волосся
  8. повітряна кулька
  9. дверна ручка
  10. ліхтарик
  11. лінійка
  12. олівець

Потрібно за допомогою реклами даної речі (в гумористичній формі) впевнити усіх, що вона є дуже необхідною і не замінимою  у використанні комп’ютерної техніки або у вивченні інформатики. Текст реклами, картинки у вигляді презентації реклами Представляти свій предмет можна 1 – 3 учням.

№1. Розминка.

  1. Рівність, що містить невідоме.
  2. Сума кількох рівних між собою доданків.
  3. Одиниці вимірювання роботи.
  4. Сторони прямокутного трикутника.
  5. Трикутник, в якому всі сторони рівні.
  6. Сума кутів трикутника.
  7. Барометр – це прилад для вимірювання…
  8. Твердження, що приймається без доведення.
  9. 20% числа 35 становлять…
  10. Динамометр – прилад для вимірювання…
  11. Сума кутів ромба.
  12. Найменше натуральне число.
  13. Амперметр – це прилад для вимірювання…
  14. Одна друга в третій степені.

 

№2. Чи знаєш ти, …?

1.Бліц-турнір. «Цифри – дати»

  1. … скільки днів продовжувались Олімпійські ігри на початку їх заснування?
  2. скільки рядків у сонеті?
  3. …яка кількість співаків у хорі?
  4. В каком году  появилась первая графическая  многозадачная  ОС  Windows 95, позволившая сделать  ПК IBM PC «бытовыми» устройствами?
  5. В каком году появились электронные таблицы?
  6. В каком году Джордж Девол запатентовал первого  перепрограммируемого  робота?
  7. В каком году Международная компания  Ренк  Ксерокс выпустила Лазерный принтер?
  8. В этом году Компании Philips u Sony объявили о создании дисковода СD-Rom.
  9. В каком году Рей Темлинсон послал первое электронное письмо из Кембриджского в Массачусетский университет?
  10.  В этом году компания Sony Electronics представила гибкий диск размером 3,5 дюйма (емкость -720 Кбайт) и дисковод к нему.

 

  • №3. Вікторина з історії математики та інформатики.

Імена.

  1. Хто з відомих вчених був нагороджений двічі Нобелівською премією?
  2. З якого року нагороджують міжнародними Нобелівськими преміями? Чому їх так називають?
  3. Хто був генеральним конструктором перших супутників і космічних кораблів?
  4. Про якого вченого говорив О.С.Пушкін «він сам був нашим першим університетом»?
  5. Хто з математиків брав участь у 58-й олімпіаді в 548р. до н.е.?
  6. Хто склав таблицю простих чисел?
  7. Хто першим запропонував нумерацію крісел в театрі по рядам і місцям?
  8. Хто із письменників був автором книги з математики?
  9. Кто и когда изобрел механическое устройство сложения и умножения чисел.
  10. Кто являлся основоположником отечественной вычислительной техники ?
  11. Кто создал проект первой вычислительной машины с программным управлением.
  12. Чьим именем названа классическая архитектура компьютера.
  13.         Им’я творця мишки.
  14. Хто автор цих рядків? Яке відношення вони мають до інформатики?

Мы почитаем все нулями,

А единицами себя.

  1. Французский философ и мыслитель. Изобрёл в 1642 г. механический калькулятор.

 

  1.  Изобретатель первого ультразвукового сканера.
  2. Композитор, написавший эту музыку,  увлекался математикой. Он исписывал пол, стены, выполняя сложные математические вычисления. Назовите его имя.

 

 

doc
До підручника
Інформатика (підручник для класів із поглибленим вивченням інформатики) 9 клас (Руденко В.Д., Речич Н.В., Потієнко В.О.)
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку