1
Тема: Додавання і віднімання числа 1. Повторення понять «попереднє» та «наступне» число.
Мета: формувати в учнів навички додавання і віднімання числа 1; закріпити поняття «попереднє – наступне числа», учити обчислювати вирази на додавання і віднімання; вправляти у складанні й розв`язанні задач на знаходження суми і різниці; розвивати вміння працювати в групах та парах, розвивати пам'ять та мислення; виховувати вміння безпечної поведінки взимку під час зимових розваг.
Обладнання: мультимедійна презентація, картки для роботи в групі, сніговик, пам’ятки, цеглинки Лего.
Очікувані результати:
- розуміє суть додавання і віднімання ;
- називає попереднє та наступне числа;
- вміє додавати і віднімати число 1;
- розв’язує задачі на знаходження суми та різниці;
- називає геометричні фігури.
Тип уроку: урок –засвоєння нових знань
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
Дзвоник вже сигнал на дав
Починати час настав
Тож і ти часу не гай -мо
Працювати починай -мо.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності
Коли зимонька надходить, земля примерзає, до діточок іде в гості свято Миколая. Цього святого дуже люблять діти. Адже Святий Миколай – це добрий дідусь, який завжди піклується і про дорослих і про малят. Він щороку обходить кожний дім і дивиться, як поводилась дитинка. Тому сьогодні у нас буде незвичайний урок, бо наближається свято Миколая, 6 грудня. А ми всі знаємо, що в цей день відбуваються різні дива і чудеса. До свята ще 3 дні, а вже почались несподіванки. Сьогодні до школи я прийшла дуже рано, щоб підготуватись до уроку, та помітила, що у наших дверях на нас чекає лист. Я його розкрила та на дошку прикріпила. Нам пише сам Святий Миколай, нумо дізнаємося, що трапилося.
Лист
Любі діти!
Ваше майбутнє свято в небезпеці.
Я так сильно до Вас поспішав ,що не помітив , як мене викрали!
Крадії чортинята вирішили перевірити, а чи гідні Ви свята?
Щоб було у Вас свято, Ви повинні пройти всі завдання уроку і цим мене визволити.
Я у Вас вірю! А завдання Вам будуть давати мої вірні друзі – Янголятка і Сніговички, а також і Чортенята.
Бажаю успіху.
Тож давайте старанно працювати, щоб виконати всі його завдання. Наш девіз: Девіз: (слайд 2)
Міркуємо - швидко!
Відповідаємо - правильно!
Лічимо - точно!
Пишемо - гарно!
(слайд 5-10)
ІІІ. Повідомлення теми уроку.
Сьогодні ми будемо вчитися додавати та віднімати число 1, розв'язувати вирази, та будемо старанно виконувати завдання від наших героїв, щоб допомогти Миколаю.
ІV. Вивчення нового матеріалу
V. Узагальнення та систематизація знань
1. Робота в парах. Гра «Прикрась ялинку» (слайд 18)
2. Робота з посібником
а) С. 6 - 7 завдання 4 - 5. (записуємо відповіді)
3.Фізкультхвилинка (музична)
б) Святий Миколай приносить на свято цукерки. Тож давайте застосуємо свої знання і розв’яжемо задачі в посібнику – с. 7 (завд.6)
5. Фізкультхвилинка. Гра «Так чи ні.» (слайд 17)
6. Робота в групах «Склади сніговичка» (слайд 15)
1) Завдання: - Снігу ще немає, а Сніговичків ми з вами поскладаємо. Кожна група складає двох сніговиків. Слід звернути увагу та число, яку знаходиться на відерці кожного сніговита. А потім підібрати такі кулі для сніговика, щоб результат на кожній з них був такий, як число на відерці.
2) Презентація робіт
1. Мікрофон
-Діти, що ми навчилися сьогодні на уроці?
- Коли ми додаємо одиницю, яке ми отримуємо число?
- Коли ми віднімаємо одиницю, яке ми отримуємо число?
2. Рефлексія «Лего» (слайд 19)
Наші герої хочуть сказати, що ви - МОЛОДЦІ, подякувати за урок та подарувати маленькі пам’ятки - подарунки за те, що ви визволили Миколая і він обов’язково до вас прийде у п’ятницю на свято.
Пам’ятки «Додавання та віднімання числа 1.