Додавання і віднімання числа 1.

Про матеріал
Урок розроблено відповідно до вікових особливостей учнів та згідно програми О.Я. Савченко , на основі Державного стандарту початкової освіти НУШ. Використано презентацію і посібник з математики Н. Листопад.
Перегляд файлу

1

 

Тема: Додавання і віднімання  числа 1.  Повторення понять «попереднє» та «наступне» число.

Мета: формувати в учнів навички додавання і віднімання числа 1; закріпити поняття «попереднє – наступне числа», учити обчислювати вирази на додавання і віднімання; вправляти у складанні й розв`язанні задач на знаходження суми і різниці; розвивати вміння працювати в групах та парах,  розвивати пам'ять та мислення; виховувати вміння безпечної поведінки взимку під час зимових розваг.

Обладнання: мультимедійна презентація, картки для роботи в групі, сніговик, пам’ятки, цеглинки Лего.

Очікувані результати:

- розуміє суть додавання і віднімання ;

- називає попереднє та наступне числа;

- вміє додавати і віднімати число 1;

- розв’язує задачі на знаходження суми та різниці;

- називає геометричні фігури.

Тип уроку: урок –засвоєння нових знань

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання

Дзвоник вже сигнал на дав

Починати час настав

Тож і ти часу не гай -мо

Працювати починай -мо.

  •          Діти. Сьогодні у нас незвичайний урок, бо нас прийшли гості.
  •          Добра і миру гостям хочемо побажати.
  •          Наснаги, щирості і щастя повсякчас.
  •          І дякуємо, що завітали ви до нас! 
  •          Давайте з ними привітаємось.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності

  1.               Бесіда (слайд 1)

Коли зимонька надходить, земля примерзає, до діточок іде в гості свято Миколая. Цього святого дуже люблять діти. Адже Святий Миколай – це добрий дідусь, який завжди піклується і про дорослих і про малят. Він щороку обходить кожний дім і дивиться, як поводилась дитинка. Тому сьогодні  у нас буде незвичайний урок, бо наближається свято Миколая, 6 грудня. А ми всі знаємо, що в цей день відбуваються різні дива і чудеса. До свята ще 3 дні, а вже почались несподіванки. Сьогодні до школи я прийшла дуже рано, щоб підготуватись до уроку, та помітила, що у наших дверях на нас чекає лист. Я його розкрила та на дошку прикріпила. Нам пише сам Святий Миколай, нумо дізнаємося, що трапилося.

Лист

Любі діти!

Ваше майбутнє свято в небезпеці.

Я так сильно до Вас поспішав ,що не помітив , як мене викрали!

Крадії чортинята вирішили перевірити, а чи гідні Ви свята?

Щоб було у Вас свято, Ви повинні пройти всі завдання уроку і цим мене визволити.

Я у Вас вірю! А завдання Вам будуть давати мої вірні друзі – Янголятка і Сніговички, а також і Чортенята.

Бажаю успіху.

 

Тож давайте старанно працювати, щоб виконати всі його завдання.   Наш девіз: Девіз: (слайд 2)

Міркуємо - швидко!

Відповідаємо - правильно!

Лічимо - точно!

Пишемо - гарно!

  1.               Перше завдання від Сніговичка - Усний рахунок( слайд 3,4)
  1.                 Гра«Пропущене число»

 

 

 

 

  1.     Гра « Попереднє - наступне число»
  2.     «Магічні квадрати»

 

 

 

 

 

  1.     Гра з цеглинками Лего «Задачі від Сніговиків, Чортенят»

(слайд 5-10)

 

 

 

  1.     Фізкультхвилинка «Кроком руш!»

 

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні ми будемо вчитися додавати та віднімати число 1, розв'язувати вирази, та будемо  старанно виконувати завдання від наших героїв, щоб допомогти Миколаю.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з презентацією (слайд 11-12)
  •                      Скільки ялиночок ?
  •                      Скільки ми додали?
  •                      Яке число утворилося?

 

 

  1. Первинне закріплення (слайд 13-14)

 

 

 

 

 

V. Узагальнення та систематизація знань

          1. Робота в парах. Гра «Прикрась ялинку» (слайд 18)

 

 

 

 

2. Робота з посібником

а) С. 6 - 7 завдання 4 - 5. (записуємо відповіді)

 

 

 

 

3.Фізкультхвилинка  (музична)

 

 

 

б) Святий Миколай приносить на свято цукерки. Тож давайте застосуємо свої знання і розв’яжемо задачі в посібнику – с. 7 (завд.6)

 

 

 

 

  1. Робота в групах. Гра «Збудуй вежу».

 

 

5. Фізкультхвилинка. Гра «Так чи ні.» (слайд 17)

 

 

 

  •          Коли випаде сніг. Ми будемо з вами грати в сніжки, ліпити сніговичків, кататися на санчатах. Все це добре, але треба дотримуватись правил. Давайте їх пригадаємо і в гру «Так чи ні» пограємо Якщо ви згодні з відповіддю, то плескаєте. Якщо – ні, то піднімаємо руки в гору.
  •          Треба ліпити бабу снігову у рукавичках (Так)
  •          Сніжками можна кидатися у обличчя (Ні)
  •          На санчатах треба кататися на проїзній частині (Ні)
  •          Взимку треба обов’язково одягати шапку.(Так)
  •          Кататися на ковзанах слід на спеціальному катку(Так)
  •          Забороняється гратися на тонкій кризі. (Так)

6. Робота в групах «Склади сніговичка» (слайд  15)

1) Завдання: - Снігу ще немає, а Сніговичків ми з вами поскладаємо. Кожна група складає двох сніговиків.  Слід звернути увагу та число, яку знаходиться на відерці кожного сніговита. А потім підібрати такі кулі для сніговика, щоб результат на кожній  з них був такий, як  число на відерці.

2) Презентація робіт

 

 

 

 

  1. VІ. Підсумок уроку. Рефлексія (слайд 19)

1. Мікрофон

-Діти, що ми навчилися  сьогодні на уроці?

- Коли ми додаємо одиницю, яке ми отримуємо число?

- Коли ми віднімаємо одиницю, яке ми отримуємо число?

2. Рефлексія «Лего» (слайд 19)

 

 

  1. Подарунок від сніговика.

Наші герої хочуть сказати, що ви -  МОЛОДЦІ, подякувати за урок та подарувати маленькі пам’ятки  - подарунки за те, що ви визволили Миколая і він обов’язково до вас прийде у п’ятницю на свято.

 

Пам’ятки «Додавання та віднімання числа 1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 грудня
Переглядів
4
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку