Додавання і віднімання десяткових дробів

Про матеріал
Урок засвоєння нових знань у дистанційному режимі. Це четвертий урок теми "Десяткові дроби та дії з ними".Урок розроблено за підручником з математики для 5 класів закладів загальної середньої освіти (авт. Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк, Ю. В. Рудніцька)
Перегляд файлу

Тема шкільного курсу:   Десяткові дроби та дії з ними

Урок №  128

Клас:  5

Тема уроку:  Додавання і віднімання десяткових дробів

Цілі уроку:

Навчальні – вивчити алгоритм додавання і віднімання десяткових дробів; навчитися розв’язувати основні задачі на додавання і віднімання десяткових дробів

Розвивальна - розвивати пам’ять, увагу,культуру мовлення, вміння організовувати свою працю для досягнення результату.

Виховні – виховувати наполегливість, акуратність, позитивне ставлення до рідної мови, культури

 

Обладнання уроку: компьютер, презентація, підручник з математики для 5 класів закладів загальної середньої освіти (авт. Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк, Ю. В. Рудніцька

Тип уроку: урок засвоєння нових знань у   дистанційному  режимі..

Хід уроку

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОНД*

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

1. Організаційна частина

1хв

Створення сприятливого психологічного клімату на уроці. Перевірка готовності учнів до уроку

Привітання з класом. Концентрація уваги учнів, з’ясування настрою класу через емоджи в додатку Google Meet

Саморефле

ксія. Інструк-

ція до проведення уроку

Ф

Налаштовує учнів на роботу на уроці, пропонує поділитися настроєм через емоджи в додатку Google Meet .

Учні сприймають інформацію від однокласни

ків і  емоційно налаштовуються на роботу, включаються в діловий ритм уроку. Записують число.

2. Перевірка домашнього завдання

5хв

 

Відповісти на запитання, що виникли в учнів під час виконання домашнього завдання

Бесіда

Ф

Відповідає на питання, виявляє проблеми, що виникли у учнів під час виконання домашнього завданя

Задають питання, що виникли під час виконання домашнього завдання

3.Формулювання мети й завдань уроку;

2хв

Визначення мети уроку.

 

Оголошення теми уроку

Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку

 

Бесіда, мозковий штурм

Ф

Спонукає учнів до активної роботи, визначає мету уроку.

З’ясовують тему уроку, разом з вчителем формулюють мету і завдання уроку.

 

4.Актуалізація

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Пробуджен-

ня зацікавленості в учнів пригадати те, що вони знають

 

.

Усне тренування.

Опитування

Бесіда

Ф

 

 

 

 

 

 

 

Організовує ,   колективну роботу

 

 

Проводить опитування

Відповідають на питання,

Сприймають і   називають поняття десяткового дробу,правило порівняння десяткових дробів

5. Формування вмінь

10хв

 

10хв

Робота з підручником

 

Розв'язування вправ № 1110, 1111, 1113, 1116, 1118, 1122, 1124, 1129

Експрес-контроль№57

 

Ф, І

Повідомляє завдання

 

Організовує індивідуальну роботу, повідомляє завдання.

 

Виконують завдання в зошиті

Виконують самостійно завдання за посиланням

 

6. Підведення підсумків уроку. Повідомлення домашньої роботи

5хв

Пояснення змісту опрацьова-

ного.Встановлення зв’язків між тим, що вже відомо і тим, що потрібно засвоїти

1. Який дріб називається «десятковим дробом»?

2. Як порівняти два десяткових дроби у яких цілі частини різні?

3. Як порівняти два десяткових дроби у яких цілі частини рівні?

4. Назвіть розряди дробового числа у якого ціла частина – чотиризначне число, і 5 знаків після коми.

Д/З п. 28, №1114, 1117, 1119, 1123, 1125, 1130

Бесіда

Ф

Організовує бесіду

 

 

 

Пояснює д/з

Відповідають на питання

 

 

 

Учні записують д/з



 


 

 

 

docx
Додано
26 січня
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку