Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками (підсумковий урок)

Про матеріал
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. конспект уроку для учнів 5 класу.
Перегляд файлу

Тема: Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів  по темі «Звичайні дроби»; розвивати математичну мову, логічне мислення учнів; формувати пізнавальну компетентність; виховувати інтерес до математики, працьовитість, активність, добросердечність.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок.

Обладнання: інтерактивна дошка, цукерки, завдання на картках.

Хід уроку

І. Організаційна частина. 

Привітання, організація учнів на роботу в класі:

Рівно встали, тихо сіли

Головами покрутили

Солоденько потягнулись

Один одному всміхнулись

Пролунав дзвінок

Починаємо урок.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Діти, так як це ваш перший відкритий урок математики у старших класах, то щоб вас трішки заспокоїти і підняти вам настрій я підготувала для вас невеличкий подарунок – мішечок з цукерками і хочу вас пригостити. Ой, але нас 12 а цукерок у мене всього 6, що ж робити? Як же поділити ці цукерки так, щоб ніхто з вас не образився? Так, правильно! Потрібно поділити кожну із цукерок на дві рівні частини. І по скільки ж дістанеться кожному з нас? Так по.

А які знання ми з вами застосували при поділі цих цукерок? Знання про звичайні дроби. Я думаю, що ви ще раз переконалися, що знати все про звичайні дроби корисно, а іноді, ще й смачно? Правда? Тому на сьогоднішньому уроці ми з вами пригадаємо все, що вивчили про звичайні дроби. Згодні? Адже, як сказав Цицерон «Без знання дробів ніхто не може визнавати, що знає математику».

Саме цей вислів великого мислителя стане епіграфом до нашого уроку.

IV. Актуалізація опорних знань учнів 

Перевірка теоретичних знань.

  1. Що показує знаменник дробу?
  2. Що показує чисельник дробу?
  3. Що означає риска дробу?
  4. Який дріб називають правильним?
  5. Який дріб називають неправильним?
  6. Як порівняти дроби з однаковими знаменниками?
  7. Як порівняти дроби з однаковими чисельниками?
  8. Як порівняти правильний дріб із неправильним?
  9. Як перетворити  мішане число у неправильний дріб?
  10. Як перетворити неправильний дріб у мішане число?

 

 

V. Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка

Ми множили і ділили

Вже голови натрудили

Знайшли частки, знайшли дроби

Корені попідбирали

І рівняння розв’язали

Та попереду задачі

Сили в нас вже на остачі

За роботу знов візьмемось

Коли сили наберемось.

 

   



 

 

 

VІ. Підсумок уроку

Висновок:

Діти, як ви думаєте: що важливіше – що ви про себе думаєте чи що про вас думають інші люди?
Один з відомих письменників сказав, що людину можна оцінювати дробом, чисельник якого становить те хороше, що вона думає про себе сама, а знаменник -  те хороше, що про цю людину думають інші. То ж бажаю вам,щоб дріб у кожного з вас був завжди правильним.

 

Рефлексія

Метод незакінченого речення

На сьогоднішньому уроці я дізнався …

Я  зрозумів…

Я вмію…

Я забув, але пригадав… і т.д.

 

VІІ. Домашнє завдання

Повторити параграфи 31, 32, 33.

Вправи №1106, 1113;

№1117(1,3) – додатково.

 

docx
Додано
11 листопада 2019
Переглядів
1311
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку