Презентація "Додавання, віднімання, порівняння натуральних чисел" для 5 класу

Про матеріал
Матеріал презентації можна використовувати на уроці узагальнення знань та умінь з математики для учнів 5 класу з теми "Натуральні числа. Додавання, віднімання та порівняння натуральних чисел".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

ЯКІ ІЗ ЗАПИСАНИХ ЗНАКІВ В КОЖНОМУ РЯДКУ ЗАЙВІ?+ ? - < ☼ > ◊ =

Номер слайду 3

5 клас. Натуральний ряд чисел. Додавання, віднімання,порівняння натуральних чисел.

Номер слайду 4

Прочитайте числа:348911324010101937896134278958345411001102

Номер слайду 5

Назвіть порядок дійа) 32 + 204 ∙ ( 739-147 ) : 8 Додавання ..... Множення ..... Віднімання ..... Ділення .....2341

Номер слайду 6

Назвіть порядок дій у прикладі:4321

Номер слайду 7

Назвіть порядок дій в прикладі:4123

Номер слайду 8

Виконайте дії:№19525460316153825075

Номер слайду 9

ОБЧИСЛЮЄМО УСНО:810901135565400: 9+ 23* 5-165: 80 I

Номер слайду 10

ОБЧИСЛЮЄМО УСНО: II805511015030360+ 30:2+95:5*12

Номер слайду 11

Вкажіть в запропонованих рядах чисел натуральний ряд1, 3, 5, 7…0, 1, 2, 3…1, 2, 3, 4…Подумай!

Номер слайду 12

Вкажіть число вісімнадцять мільйонів три тисячі сто сімдесят п’ять183 001 7518 003 1751 831 750 01.2.3. Подумай!Молодець!

Номер слайду 13

Виберіть й вкажіть правильний варіант відповідіI10км 15м1015 м10 015 м10 150 м. Молодець!

Номер слайду 14

1.2.3.4.7.6.5.8.9.10. Група з трьох цифр у запису багатоцифрового числа.класstyle.colorfill. Colorfill.type

Номер слайду 15

2.3.4.7.6.5.8.9.10.2. Частина прямої, обмежена з двох сторін. класвірдіозкstyle.colorfill. Colorfill.type

Номер слайду 16

3.4.7.6.5.8.9.10.3. Найменше натуральне число. класвірдіозодинкstyle.colorfill. Colorfill.type

Номер слайду 17

4.7.6.5.8.9.10.4. Компонент дії додавання. класвірдіозодиндодаонккstyle.colorfill. Colorfill.type

Номер слайду 18

7.6.5.8.9.10.5. Назва другого розряду класу одиницькласвірдіозодиндодаонкеясдткикstyle.colorfill. Colorfill.type

Номер слайду 19

7.6.8.9.10.6. Основне поняття в математиці.класвірдіозодиндодаонкеясдткичлисокstyle.colorfill. Colorfill.type

Номер слайду 20

7.8.9.10.7. Назва чисел, які використовуютьсяпри лічбі предметів.класвірдіозодиндодаонкеясдткичлисоіранутьланкstyle.colorfill. Colorfill.type

Номер слайду 21

8.9.10.8. Одиниця вимірювання довжини.класвірдіозодиндодаонкеясдткичлисоіранутьлансантиметркstyle.colorfill. Colorfill.type

Номер слайду 22

9.10.9. Найменше чотирицифрове число.класвірдіозодиндодаонкеясдткичлисоіранутьлансантиметркstyle.colorfill. Colorfill.type

Номер слайду 23

т10.9. Найменше чотирицифрове число.класвірдіозодиндодаонкеясдткичлисоіранутьлансантиметркисячаstyle.colorfill. Colorfill.type

Номер слайду 24

10.10. Чотирикутник, у якого всісторони рівні.класвірдіозодиндодаонкеясдткичлисоіранутьлансантиметртисячаквадрат. Молодці!кstyle.colorfill. Colorfill.type

Номер слайду 25

Розв’яжіть задачу. Вершник проїхав 80 км за 5 год. Скільки часу витрать на дорогумотоцикліст, якщо його швидкістьна 24 км/год більше, ніж швидкістьвершника?Розв’язання:1) 80 : 5 = 16 (км/год)- швидкість вершника2) 16 + 24 = 40 (км/год)- швидкість мотоцикліста3) 80 : 40 = 2 (год)Відповідь: 2 год витратить на дорогумотоцикліст.style.colorfill. Colorfill.type

Номер слайду 26

Виберіть правильну відповідь, порівнявши числа. I815 771 і 816 331:815 771 > 816 331815 771 < 816 331815 771 = 816 331 Молодець!

Номер слайду 27

Виберіть правильну відповідь, порівнявши величини. II5км 10м і 5000м:5км 10м > 5000м5км 10м < 5000м5км 10м = 5000м Молодець!

Номер слайду 28

Виберіть правильну відповідь, порівнявши величини. II4год і 240хв:4год > 240хв4год < 240хв4год = 240хв Правильно!

Номер слайду 29

Знайди та виправ помилки в записах:8247 < 82477777 = 77 77712 015 > 12 105233 > 230 Вірно!=<<

Номер слайду 30

Н а в ч а л ь н и й т е с т(1 б.) Запишіть цифрамичисло: вісім мільярдів дев’ятьтисяч сім. А) 897; Б)8 009 007;В) 8 090 000 007; Г) 8 000 009 007.2. (1 б.) Яка цифра записана врозряді сотень класу тисячу числі 456 178?А) 1; Б) 7; В) 6; Г) 4.3. (1 б.) Який знак требапоставити замість зірочки 12 369 * 12 371?А) >; Б) <; В) =; Г)Визначити неможливо.4. (1 б.) Запишіть найбільшечотирицифрове число, у запису якоговикористані цифри 7, 9, 1, 0, які не повторюються. А) 7910; Б) 1079; В) 9710; Г) 9701.5. (1 б.) Яке з наведених чисел перетворюєнерівність х + 42 < 654 на правильнучислову нерівність?А) 612; Б) 418; В) 615; Г) 904.6. (1 б.) Виконайте віднімання33 000 251 – 6 691 893. А) 26 308 358; Б) 27 308 359;В) 36 308 358; Г) 26 308 359.7. (1 б.) Розв’яжіть рівняння:х – 187 = 453. А) 266; Б) 267; В) 640; Г) 650.8. (2 б.) Обчисліть значення виразу:64 362 + 15 819 – 40 237. А) 29 944; Б) 39 944; В) 39 044; Г) 40 004.9. (2б) У новому будинку 206двокімнатних квартир, атрикімнатних – на 34 менше, ніждвокімнатних. Скількидвокімнатних і трикімнатнихквартир у будинку?А) 240; Б) 446; В) 172; Г) 378.

Номер слайду 31

Н а в ч а л ь н и й т е с т /відповіді/(1 б.) Запишіть цифрамичисло: вісім мільярдів дев’ятьтисяч сім. А) 897; Б)8 009 007;В) 8 090 000 007; Г) 8 000 009 007.2. (1 б.) Яка цифра записана врозряді сотень класу тисячу числі 456 178?А) 1; Б) 7; В) 6; Г) 4.3. (1 б.) Який знак требапоставити замість зірочки 12 369 * 12 371?А) >; Б) <; В) =; Г)Визначити неможливо.4. (1 б.) Запишіть найбільшечотирицифрове число, у запису якоговикористані цифри 7, 9, 1, 0, які не повторюються. А) 7910; Б) 1079; В) 9710; Г) 9701.5. (1 б.) Яке з наведених чисел перетворюєнерівність х + 42 < 654 на правильнучислову нерівність?А) 612; Б) 418; В) 615; Г) 904.6. (1 б.) Виконайте віднімання33 000 251 – 6 691 893. А) 26 308 358; Б) 27 308 359;В) 36 308 358; Г) 26 308 359.7. (1 б.) Розв’яжіть рівняння:х – 187 = 453. А) 266; Б) 267; В) 640; Г) 650.8. (2 б.) Обчисліть значення виразу:64 362 + 15 819 – 40 237. А) 29 944; Б) 39 944; В) 39 044; Г) 40 004.9. (2б) У новому будинку 206двокімнатних квартир, атрикімнатних – на 34 менше, ніждвокімнатних. Скількидвокімнатних і трикімнатнихквартир у будинку?А) 240; Б) 446; В) 172; Г) 378.

Номер слайду 32

СПАСИБІ ВАМ, ДІТИ, ЗА УРОК!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горик Руслана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 листопада 2019
Переглядів
2892
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку