Урок з математики 2 клас НОВА українська школа
Тема : Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження суми. Геометричні тіла. Куб.
Мета : Розширити та поглибити знання про додавання і віднімання двоцифрових чисел .
Завдання : ( навчальне , розвивальне , виховне ) удосконалювати знання учнів з вмінням знань додавання і віднімання двоцифрових чисел .Узагальнювати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми , користуватися різними джерелами інформації .Розвивати розумові здібності , здатність самостійно мислити , вміння зосереджуватися . Розвивати критичне мислення , збагачувати словниковий запас ; Розвивати математичне мовлення , навчити розумного і корисного спілкування . розивати пам’ять, спостережливість , уяву . формувати математичну компетентність; Відпрацьовувати вміння працювати в парі , команді , поважати думку один одного . Зміцнювати психофізичне здоров’я учнів , підвищувати емоційний стан .Виховувати любов до рідного краю .
Тип уроку : урок узагальнення та систематизації знань з використання ІКТ НУШ .
Основні терміни і поняття для вивчення : двоцифрові числа ( розряд одиниць десятків , задачі на знаходження суми , умова задачі , запитання , розв’язання , відповідь . Геометрія , геометричні тіла, куб .
Обладнання : LEGO-цеглинки , куб , підручник (Н. Листопад 2 клас , НУШ) , робочі зошити , ІКТ ноутбук , презентація до уроку , картки для роботи з цеглинками , друковані матеріали (пам’ятка для кожного учня ).
Структура уроку з хронометражем
Руханка ( 3 хв )
Етап уроку |
Хід уроку |
Навчальні дії , та результати |
Організація класу , мотиваційна частина(2хв)
|
При вітання .( діти промовляють слова і показують відповідного кольору цеглинку) Мотивація діяльності , налаштування на роботу Доброго ранку , сонце привітне ! Жовта цеглинка Доброго ранку , небо блакитне ! Блакитна цеглинка Доброго ранку , у небі хмарки ! Синя цеглинка Доброго ранку , трава і квітки ! Зелена Червона цеглинка Доброго ранку тобі і мені ! Оранжева цеглинка
|
|
Усний рахунок Завдання на швидкість(5 хв)
Актуалізація знань ( 12 хв )
IV. Робота з геометричним матеріалом ( 15хв)
Висновок
|
Удосконалення обчислених навичок.Повторення назви чисел при додаванні і відніманні . З коментуванням Запис виразів з дужками в робочий зошит . 26+12=38 90-(30+10)=50 34+23=57 20+(90-40)=70 95-21=74 30+(15+15)=60 Пальчикова гімнастика «Цеглинка» Діти беруть одну цеглинку ( такого кольору , який подобається , або за вказівкою вихователя) – в праву руку , стискають та розтискають кулачок. Беруть ще одну цеглинку – в ліву руку роблять теж саме . Ця цеглинка – фантазер Та чудовий масажер . Візерунчастий бочок Розвиває кулачок . Міцно ти її здави Свою силу прояви .
Постановка проблеми . Спробуємо розв’язати задачу . Щоб почати розв’язувати задачу , пригадаємо алгоритм до задачі . Алгоритм до задачі . Уважно прочитай задачу й уяви , про що в ній говориться . Визнач , які величини відомі , а які невідомі ( якщо треба познач їх на схемі ) . Придумай і поясни , як за допомогою відомих величин знайти невідомі . Аналіз задачі. Запишіть розв’язання і відповідь .
Працюючи над задачею складаю пам’ятку . ПАМ’ЯТКА Мені відомо : … Треба дізнатися : … Складаю схему : … Пояснюю розв’язання : шукане більше – дія додавання . Розв’язую : … Відповідаю : …
Задача. У пеналі лежало 11 олівців і 20 фломастерів. Поклали ще 8 ручок. Скільки всього речей стало в пеналі? Схема
Розв’язання
Відповідь : 39 речей стало в пеналі .
Робота з LEGO (слайди вставить ) Завдання : з LEGO – цеглинок побудуйте фігури за кольорами розв’язавши приклади .
Руханка «Україна ми твоя надія» Виконання руханки за зразком ( відео)
Пригадайте , що вивчає наука геометрії .Які ви знаєте геометричні тіла . Ми зараз перевіримо , пограємо в гру «Чарівний мішечок». Об’єднайтеся в групи за кольорами цеглинок , колір який визначить керівник групи . Пригадайте правила роботи в групі .
Правила роботи у групі :
Опустіть руку в мішечок. Не зглядаючи ,визначте , що там лежить Озвучте . Витягніть з мішечка геометричні тіла 1 група- куб . 2 група- прямокутник паралелепіпед . 3 група – призма . Обговоріть в групі , що ви знаєте про геометричні тіла . Завдання :накресліть в робочих зошитах геометричне тіло куб . Намалюйте на кожній грані смайлик . Перевірте на поданому слайді чи правильно ви накреслили куб і намалювали смайлики .
На кожній грані дійсно намалювали три смайлика .Хто помітив скільки смайликів ще потрібно домалювати ? Дійсно три . Тому що куб має шість граней .
Завдання :
Вправа «Мікрофон» . Узагальнювальна бесіда . Відповідаємо на запитання :
Учні показують цеглинки :
Виставка геометричних тіл ( куба, прямокутного паралелепіпеда )
Віримо в майбутнє нашої України ! Наші діти – найталановитіші!
|
Робота біля дошки з коментуванням ( працють два учня Взаємо –підтримка.
Пальчикова гімнастика
Математика Повторення й узагальнення понять і засвоєння відповідної їм система знань .
Щоб діти не зазнавали труднощів у розв’язанні задачі .
Слайд 3 Вирішення проблеми . Робота із схемою
Розвиток творчих здібностей .
Робота на місцях .
Слайд 4
Слайд 5
Слайд 6
Слайд 7
Я досліджую світ .Любов до рідного краю.
Слайд 8
Слайд 9
Самостійна робота учнів .
Завдання з логічним навантаженням
Робота в парах . Слайд 10
Самоаналіз. Самооцінювання . Роботи учнів
Слайди 11
|