Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження суми. Геометричні тіла. Куб.

Про матеріал
Розширити та поглибити знання про додавання і віднімання двоцифрових чисел .
Перегляд файлу

Урок з математики 2 клас НОВА українська школа

Тема : Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження суми. Геометричні тіла. Куб.

Мета :  Розширити та поглибити знання про додавання і віднімання    двоцифрових чисел .

Завдання : ( навчальне , розвивальне , виховне ) удосконалювати знання учнів з вмінням знань додавання і віднімання двоцифрових чисел .Узагальнювати вміння розв’язувати задачі на  знаходження суми , користуватися різними джерелами інформації .Розвивати розумові здібності , здатність самостійно мислити , вміння зосереджуватися . Розвивати критичне мислення , збагачувати словниковий запас ; Розвивати математичне мовлення , навчити розумного і корисного спілкування . розивати пам’ять, спостережливість , уяву . формувати математичну компетентність; Відпрацьовувати  вміння працювати в парі , команді , поважати думку один одного . Зміцнювати психофізичне здоров’я учнів , підвищувати емоційний стан .Виховувати любов до рідного краю .

Тип уроку : урок узагальнення та  систематизації знань з використання ІКТ НУШ  .

Основні терміни і поняття для вивчення : двоцифрові числа  ( розряд одиниць десятків , задачі на знаходження суми , умова задачі , запитання , розв’язання , відповідь .  Геометрія , геометричні тіла, куб .

Обладнання :   LEGO-цеглинки , куб , підручник (Н. Листопад 2 клас , НУШ) , робочі зошити ,  ІКТ ноутбук , презентація до уроку , картки для роботи з цеглинками , друковані матеріали (пам’ятка для кожного учня ).

Структура уроку з хронометражем

  1. Організація класу , мотивація навчання ( 2хв)
  2. Усний рахунок ( 5 хв)
  3. Актуалізація знань ( 12 хв)

Руханка ( 3 хв )

  1. Робота  з геометричним матеріалом ( 15 хв )
  2. Підсумок уроку . Рефлексія ( 3 хв )

 

Етап уроку

 

Хід уроку

Навчальні дії , та результати

Організація класу , мотиваційна частина(2хв)

 

 

 

 

 

При вітання .(  діти промовляють слова і показують відповідного кольору цеглинку) Мотивація діяльності , налаштування на роботу

Доброго  ранку ,

сонце привітне !    Жовта цеглинка

Доброго ранку ,

небо блакитне !     Блакитна цеглинка

Доброго ранку ,

у небі хмарки !      Синя цеглинка

Доброго ранку ,

трава і квітки !      Зелена Червона цеглинка

Доброго ранку

 тобі і мені !          Оранжева цеглинка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усний рахунок Завдання на швидкість(5 хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуалізація знань ( 12 хв )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Робота  з геометричним матеріалом          ( 15хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Підсумок уроку . Рефлексія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок

 

 

 

 

 

 

 

 

Удосконалення обчислених навичок.Повторення назви чисел при додаванні і відніманні . З коментуванням Запис виразів з дужками в робочий зошит .

26+12=38 90-(30+10)=50

34+23=57 20+(90-40)=70

95-21=74 30+(15+15)=60

Пальчикова гімнастика «Цеглинка»

Діти беруть одну цеглинку ( такого кольору , який подобається , або за вказівкою вихователя) – в праву руку , стискають та розтискають кулачок. Беруть ще одну цеглинку – в ліву руку роблять теж саме .

Ця цеглинка – фантазер

Та чудовий масажер .

Візерунчастий бочок

Розвиває кулачок .

Міцно ти її здави

Свою силу прояви .

 

Постановка проблеми . Спробуємо розв’язати задачу . Щоб почати розв’язувати задачу , пригадаємо алгоритм до задачі . Алгоритм до задачі . 

Уважно прочитай задачу й уяви , про що в ній говориться .

Визнач , які величини відомі , а які невідомі ( якщо треба познач їх на схемі )  .

Придумай і поясни , як за допомогою відомих величин знайти невідомі . Аналіз задачі.

Запишіть розв’язання і відповідь .

 

Працюючи над задачею складаю пам’ятку .

ПАМ’ЯТКА

  Мені відомо : 

  Треба дізнатися : …

  Складаю схему : …

  Пояснюю розв’язання : шукане більше – дія     додавання .

 Розв’язую : …

 Відповідаю : …

 

Задача.

У пеналі лежало 11 олівців і   20 фломастерів. Поклали      ще 8 ручок. Скільки всього речей стало в пеналі?

                              Схема

C:\Users\Татьяна\Desktop\cхема.jpg

Розв’язання

  1. 11+20=31(р.)
  2. 31+8=39(р.)

Відповідь : 39 речей стало в пеналі .

 

Робота з LEGO (слайди вставить )

Завдання : з LEGO – цеглинок побудуйте фігури за кольорами розв’язавши приклади .

C:\Users\Татьяна\Desktop\числа1.jpg

 

C:\Users\Татьяна\Desktop\nnjnjn.jpg

C:\Users\Татьяна\Desktop\dbf1c2a9-5137-493f-bbfe-addc0a54c330.jpg

 

C:\Users\Татьяна\Desktop\ll,l,l,l,l,l.jpg

Руханка «Україна ми твоя надія»

Виконання  руханки за зразком ( відео)

 

 

Пригадайте , що вивчає наука геометрії .Які ви знаєте геометричні тіла . Ми зараз перевіримо , пограємо в гру «Чарівний мішечок». Об’єднайтеся в групи за кольорами цеглинок , колір який визначить керівник групи . Пригадайте правила роботи в групі .

C:\Users\Татьяна\Desktop\rdyhtgfry.jpg

Правила роботи у групі :

  • Не перебивати один одного .
  • Допомагати один одному .
  • Поважати думку іншого .
  • Уважно слухати іншого .
  • Кожна думка має право на існування .
  • Бути активним .

Картинки по запросу мішечокОпустіть руку в мішечок. Не зглядаючи ,визначте , що там лежить Озвучте . Витягніть з мішечка геометричні тіла

1 група- куб .

2 група- прямокутник паралелепіпед .

3 група – призма .

Обговоріть в групі , що ви знаєте про геометричні тіла .

Завдання  :накресліть в робочих зошитах геометричне тіло куб . Намалюйте на кожній грані смайлик . Перевірте на поданому слайді чи правильно ви накреслили куб і намалювали смайлики .

 

На кожній грані дійсно намалювали  три смайлика .Хто помітив скільки смайликів ще потрібно  домалювати ? Дійсно три . Тому що куб має шість граней .

C:\Users\Татьяна\Desktop\куб.jpg

Завдання :

  • кожен учень складає куб із шести LEGO- цеглинок .
  • тепер із двох геометричних тіл які ви створили (куб) створіть прямокутний паралелепіпед .
  • перевірте  чи вдалося створити куб .

C:\Users\Татьяна\Desktop\,l,.jpg

 

Вправа «Мікрофон» . Узагальнювальна бесіда .

Відповідаємо на запитання :

  • чи справдилися ваші очікування ?
  • де ви можете застосувати отримані знання ?
  • чому важливо вивчати науку математику?

Учні показують цеглинки :

  • зелені – все зрозуміли ;
  • сині – зрозуміло наполовину ;
  • оранжеві – дещо зрозуміли ;
  • червоне – нічого не зрозуміло ;

Виставка геометричних тіл ( куба, прямокутного паралелепіпеда ) 

 

Віримо в майбутнє нашої України !

Наші діти – найталановитіші!

C:\Users\Александр\Desktop\IMG_20200126_104142.jpg

Робота біля дошки з коментуванням ( працють два учня Взаємо –підтримка.

 

Пальчикова гімнастика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

Повторення й узагальнення понять і засвоєння відповідної їм система знань .

 

 

 

 

 

 

Щоб діти не зазнавали труднощів у розв’язанні задачі .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 3

Вирішення проблеми . Робота із схемою

 

  

 

Розвиток творчих здібностей .

 

 

Робота на місцях .

 

 

Слайд 4

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 7

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ .Любов до рідного краю.

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд  9

 

 

 

Самостійна робота учнів .

 

 

 

Завдання з логічним навантаженням

 

Робота в парах .

Слайд 10

 

 

 

 

 

 

Самоаналіз. Самооцінювання .

Роботи учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайди 11

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 січня 2022
Переглядів
713
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку