Презентація допоможе повторити попередній матеріал та ознайомитись з алгоритмом додавання і віднімання на основі складу чисел першої сотні.
Формувати навички усного рахунку, розвивати логічне мислення,кмітливість.
Додавання і віднімання на основі складу чисел першої сотні 1 клас. Вчитель початкових класів Одеської ЗОШ № 45 Петровська Ірина Володимирівна
Номер слайду 2
Текст слайда. Заголовок слайда
Номер слайду 3
«Мікрофон» * Назвіть число, в якому : 1д. 4 од. ; 5 д.; 2д. 7од.; 9од. *Полічіть від 8 до 18 ; від 33 до 46;
Номер слайду 4
Знайди відповідні цеглинки
Номер слайду 5
Додавання до числа 10 окремих одиниць 10 + 7 = 17 Міркуємо так: 10 – це 1десяток,додаємо 7 одиниць; сума- 1десяток і 7 одиниць= 17. 10 + 4 10 + 9 10 + 8 10 + 5 10 + 3 10 + 6
Номер слайду 6
Віднімання від числа другого десятка його одиниць 16 – 6 = 10 Міркуємо так:16 – це 1 десяток і 6 одиниць; від 1 десятка і 6 одиниць забираємо 6 одиниць , залишається 1 десяток, або 10. 14 – 4 18 – 8 17 - 7 13 – 3 12 – 2 15 - 5
Номер слайду 7
Віднімання від числа другого десятка 1 десятка 16 -1 0= 6 Міркуємо так: 16 – це 1 десяток і 6 одиниць,10- це 1 десяток; від 1 десятка і 6 одиниць віднімає – мо 1 десяток, залишається 6 одиниць= 6. 14 – 10 19 – 10 11 - 10 17 - 10 15 - 10 13 - 10
Номер слайду 8
Додавання на основі десяткового складу числа Пам’ятка. Замінюю двоцифрове кругле число десятками. Читаю інший доданок з назвою «одиниць». Поєдную десятки з одиницями. Записую число, яке містить дану кількість десят – ків і одиниць. Наприклад: 20 + 5 = 2 д.5од. = 25
Номер слайду 9
Віднімання на основі десяткового складу числа Пам’ятка * Визначаю десятковий склад зменшуваного:…десятків …одиниць. Називаю від’ємник зі словом одиниць (десятки). Віднімаю від двоцифрового числа його одиниці( десятки),залишаться десятки ( одиниці). Наприклад : 42 – 2 = 4д.2од. – 2 од. = 4 д.=40 52 – 50=5д.2од. – 5д. =2од.= 2