Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач

Про матеріал
Конспект уроку з теми "Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач" для учнів 2 класу.
Перегляд файлу

Урок з математики в 2 класі з теми

 «Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. »

 

Тема: «Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач.»

 

Мета: удосконалювати вміння учнів додавати одноцифрові числа із переходом через десяток;  вчитися додаванню частинами, розвивати в учнів грамотність, логічне мислення, відповідати на питання повними відповідями,

розв'язувати задачі творчо працювати з ними,   розвивати логічне мислення,  творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність,  інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.

 

Обладнання: ілюстративний  матеріал, інтерактивні вправи.

 

Тип уроку: комбінований урок.

 

Освітня галузь: математична.

                                                               Хід уроку

І.    Організаційний  момент.

        Наш дзвінок подав сигнал

        До уроку нас склика

        Часу ми з вами не гаймо

       Та урок розпочинаймо.

ІІ.   Ситуація  успіху.

1. Усний рахунок

 12 +6 =     Ж

  8- 5 =       Ї

 13+1 =      К

 10 + 8 =    А

 - Що за слово ховається серед літер ? ( Їжак)

 Перегляд відео цікаві факти про їжаків

https://www.youtube.com/watch?v=8QsdjXz0dSc  

- Чи водяться   їжаки  в нашій місцевості?  Що цікавого знаєте  про них?

Давайте також гарно попрацюємо і дізнаєтесь багато корисного.

ІІІ.  Повторення  матеріалу.

1.    Хвилинка каліграфії.

Два стовпці стоять рівненько

ось один і ще один

Вийшло в нас… ( відповідь дітей одинадцять )

— Запишіть його в зошиті каліграфічно.

2. Самостійна робота.

- Знайди значення виразів. https://learningapps.org/display?v=pi2m689un23 

-Що спільне для цих виразів? ( Спільне це відповіді у виразах 11, 12, 13 )

- Хто ховався у нас за виразами ? ( Їжачок )

3. Фізкультхвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM  

 ІV.   Робота над новим матеріалом.

1. Запиши приклади та розв'яжи їх.

8+5 -3 =                      8 — 5 +10 =

9 — 6+ 7 =                 18-10+7 =

6+4-10 =                      10 — 3+9 =

Перевір себе

2. Порахуй  та розмісти вирази  у потрібній  колонці.

https://learningapps.org/display?v=pw1x7pdgn19

 

3. Творча робота над задачею.

 

 

 

 

 

 

 

 

- Що зображено на малюнку ?

- Скільки ягід взяв їжачок? ( 5 ягід )

- Скільки ягід залишилося ? ( 4 ягоди )

- Як дізнатися скільки ягід було біля дерева?

-  Запиши задачу в зошит

                                                             Задача

5 + 4 = 9 ( яг)

Відповідь: 9  ягід було біля дерева.

V.  Підсумок  уроку.

1. Пояснення домашнього завдання.

2. Підсумок уроку. Рефлексія

— Виберіть цеглинку лего, що відповідає вашому настрою на уроці:

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коліогло Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
846
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку