12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

"Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд"(Місячник «Територія»)

Про матеріал
Розробка презентаційного уроку-мандрівки з математики у 2 класі НУШ на тему: "Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд" (Місячник «Територія»).
Перегляд файлу

Урок-мандрівка з математики на тему:

"Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд"(Місячник «Територія»)

Мета:

  •         навчити дітей додавати та віднімати числа в межах 20 з переходом через розряд, пояснити алгоритм таких дій;
  •         розвивати логічне мислення учнів під час розв’язування задач, порівняння чисел;
  •         познайомити дітей із значущими датами, які стосуються їхнього рідного міста, області та Батьківщини;
  •         виховувати любов до математики, вміння самостійно робити висновки та узагальнення.

Використані матеріали та обладнання. 

Телевізор для демонстрації кліпів та презентації, картки для роботи в групах, парах, гральний кубик.

Тип уроку. Комбінований урок.

Форма уроку. Урок-мандрівка з мультимедійним супроводом.

Завдання уроку. 

Навчити учнів додавати та віднімати одноцифрові числа; опанувати задачі на різницеве порівняння; вчити дітей користуватися українською грошовою одиницею - гривнею при здійсненні покупок у магазинах та  при інших розрахункових операціях.

Стислий план уроку.

І. Організація класу до уроку  (2 хв )

ІІ. Актуалізація опорних знань і навичок (10 хв)

  1.      Графічний диктант.
  2.      Гра «Черв’ячок».
  3.      Вправа «Кругові приклади».
  4.      Гра «Цифрова стежина».
  5.      Каліграфічна хвилинка (число 24).
  6.      Вправа «Портрет числа 24».
  7.      Математичний диктант.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу (17 хв)

  1.      Вправи для очей (релаксація)
  2.      Вправа «Кубик по колу». Робота в групах.
  3.      Вправа «Відшукай помилки». Робота в групах.
  4.      Логічна вправа «Фруктові приклади». Робота в парах.
  5.      Вправа «Порахуй фігури». Робота в групах.
  6.      Фізкультхвилинка.
  7.      Гра «Вірний шлях».

ІV. Закріплення вивченого матеріалу (8 хв)

  1.      «Поміркуй». Робота над задачею. Робота в групах.
  2.      «Куди прямують діти?». Робота з ЛЕГО.
  3.      «Школа твоєї мрії». Робота з ЛЕГО.

V. Підсумок уроку (рефлексія) (3 хв)

Сьогодні я… . Робота з ЛЕГО

 

Хід уроку

 

І. Організація класу до уроку 

- До якого уроку ми приготувалися?

- Як треба себе поводити на уроці?

- А тепер доторкніться один до одного, посміхніться один одному і подаруйте чудовий настрій.

- Перегляд відео фрагменту «Файна мандрівка 2-Б класу» для емоційного налаштування.

Вітання. 
   Діти, сьогодні до нас на урок прийшли гості, щоб побачити, як ви любите математику, і які ви вже стали дорослі. Усміхніться їм і привітайтеся.
- Всіх вітаю, добрий день,
Хай щасливим буде день.
       Бажаю успіху і вам, діти. Я сподіваюсь, що від роботи на уроці ви отримаєте задоволення, і гарний настрій.  Успіх буде супроводжувати вас увесь день до самого вечора якщо гарно працювати .
Працюватимем завзято,

Юний друже, я і ти.

Будь уважним,

Добре думай, не спіши!

Знай, що вчитись завжди важко,

Буде легко у житті!

-  А зараз, я вам хочу запропонувати переглянути відео фрагмент «Файна мандрівка 2-Б класу»

ІІ. Актуалізація опорних знань та навичок

Після перегляду відео ви мабуть зрозуміли, що на нас сьогодні чекає дивовижна мандрівка. Але куди ми вирушимо? Куди помандруємо? Дізнаємось?

1. Графічний диктант

Ви вже зрозуміли, що помандруємо ми з вами до України.
2. Гра «Червячок» (Усно).

3. Вправа «Кругові приклади».

 

4. Гра «Цифрова стежина».

5. Каліграфічна хвилинка (число 24).

Розгорніть зошити.
Пригадаємо, як треба сидіти під час письма:
- спинка рівна;
- ноги на підлозі;
- руки на парті, тільки лікті виглядають;
- ручку тримаємо трьома пальчиками;
- зошит похило.

6. Вправа «Портрет числа 24».

- Як ви гадаєте, що означає число 24?

(В Україні налічується 24 області і АРК. Однією з цих областей є Вінницька область. давайте переглянемо відео фрагмент про наш мальовничий край.)

7. Математичний диктант.

  • Сьогодні у нас … число. Яке число було вчора, а завтра?
    • Який день тижня сьогодні?
  • Число у якому 9 дес. 5 од.
    • Яке число більше від  40 на 10?
  • Запиши сусідів числа 9.
    • Число, яке передує числу 21.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

1.Повідомлення теми уроку

 Отже, сьогодні ми будемо вчитись додавати і віднімати в межах 20 з переходом через розряд.

Вправи для очей (релаксація)

2. Вправа «Кубик по колу». Робота в групах.

3. Вправа «Відшукай помилки». Робота в групах.

56-6=50

40+7=74

15+3=12

42-2=40

45-40=5

99+1=98

70-1=60

50-20=70

11-2=8

30+5=53

73-70=3

12-6=5

14-8=7

60+4=100

18-9=10

15-6=7

17-1=18

94-4=90

78-70=8

11+1=10

4. Логічна вправа «Фруктові приклади». Робота в парах.

Ми отримали з вами число 25. А чим знаменна дана дата? (25 травня ми відзначаємо народження нашого славного міста Калинівки. Цьогоріч ми відзначали 70 річницю із дня народження). Давайте переглянемо короткий відео фрагмент про наше місто.

5. Вправа «Порахуй фігури». Робота в групах.

6. Фізкультхвилинка

Дитинство ТВ «Голова, плечі, коліна, пяти»

7. Гра «Вірний шлях».

Найкоротший шлях по прямій. Він нас веде до школи. Нашої рідної домівки, яка з радістю зустрічає нас щодня. Перегляньмо відео фрагмент, який підготували учні нашої коли.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

 1 . «Поміркуй». Робота над задачею. Робота в групах.

Задача 1. У 2-Б класі навчається 16 дівчаток, а хлопчиків на 4 менше. Скільки хлопців навчається у 2-Б класі?

Задача 2. Хлопчик прочитав 24 казки, а дівчинка 26 казок. На скільки більше казок прочитала дівчинка?

Задача 3. На стіл поставили 9 порцій каші, а супу на 5 порцій більше. Скільки порцій супу поставили на стіл?

Задача 4. На святі виступало 24 учні першого класу і 12 учнів другого класу. Скільки всього дітей виступало на святі?

Задача 5. В естафеті приймало участь 14 дітей, а вболівало 8 дітей. Скільки всього дітей знаходилось у приміщенні?

2. «Куди прямують діти?». Робота з ЛЕГО.

3. «Школа твоєї мрії». Робота з ЛЕГО.

А тепер діти я вам хочу запропонувати побудувати школу своєї мрії. Як бачите її ви. для цього використайте цеглинки ЛЕГО.

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

1. Сьогодні я… . Робота з ЛЕГО

 

- Ось ми і завершили наш урок. Ви всі добре і дружно працювали.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 квітня
Переглядів
257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку