Урок 20
Тема: Додавання тексту. Основні елементи формату символів: шрифт, накреслення, колір, розмір.
Навчальна мета: Познайомити учнів з додаванням тексту до малюнку та зміною його характеристик
Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю, уміння конспектувати.
Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Тип уроку: Комбінований урок.
Структура уроку
Хід уроку
І. Організаційний момент
Доброго ранку, діти!
Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?
Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Додавання тексту. Основні елементи формату символів: шрифт, накреслення, колір, розмір».
ІІ. Етап орієнтації
Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з графічним редактором Paint, а саме з додаванням тексту до малюнку.
ІІІ. Етап проектування
План уроку
Повторення
Додавання тексту.
Діти, ми пригадали, як намалювати малюнок. А зараз уважно послухайте, як надрукувати у програмі "Раint " текст.
Для того, щоб зробити надпис на малюнку, вибери інструмент Надпис – курсор прийме форму хрестика. Натисни ліву кнопку миші і протягни її праворуч і вниз. Ти побачиш, як за курсором розтягується пунктирний прямокутник - це рамка, в середині якої можна вводити текст. Коли ти відпустиш кнопку, у рамці з’явиться курсор клавіатури. Тепер можна вводити текст.
Текстова рамка може бути прозора або мати колір фону. Текст при цьому наноситься основним кольором, який вибрано для фігур.
Основні елементи формату символів: шрифт, накреслення, колір, розмір
Якщо натиснути в середині текстової рамки правою кнопкою миші, відкриється контекстне меню, в якому вибери пункт Панель атрибутов текста – на екрані з’явиться панель Шрифти. На цій панелі можна вибрати потрібний шрифт, його розмір (висоту букв) та стиль написання (жирний, курсив або підкреслення).
Фізкультхвилинка
Хто здоровим хоче буть,
Про зарядку не забудь!
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись,
Руки вгору, руки в боки,
І зроби чотири кроки,
Дерева високі-високі,
Травичка низенька-низенька,
Вітер дерева колише, гойдає,то вниз пригинає.
Птахи з дерев летять, відлітають,
А учні тихенько на місця сідають.
Учні створюють малюнок
Намалюй свою найкращу подругу(друга) і підпиши її ім’я. Під малюнком напиши ваші улюблені ігри та розваги.
Завдання № 1. Знайдіть закономірності і заповніть порожні клітки. Спочатку заповните порожні клітки по виділеній діагоналі, а потім клітки по рядах.
3 |
7 |
11 |
|
19 |
|
4 |
|
8 |
10 |
|
14 |
1 |
|
|
9 |
13 |
17 |
|
20 |
16 |
12 |
8 |
|
35 |
30 |
|
20 |
|
|
|
30 |
|
24 |
21 |
18 |
Завдання № 2. Вставте потрібне число замість знаку питання.
Завдання № 3. Зашифруйте відповіді на загадки за допомогою алфавіту, пронумерованого по порядку.
Не сказав би нічого,
Якщо б не було його.
Живе мій братик за горами,
Не може зустрітися зі мною.
Алфавіт, пронумерований по порядку
А |
Б |
В |
Г |
Д |
Є |
Е |
Ж |
З |
И |
Й |
І |
Ї |
К |
Л |
М |
Н |
О |
П |
Р |
С |
Т |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
У |
Ф |
Х |
Ц |
Ч |
Ш |
Щ |
Ь |
Ю |
Я |
’ |
|
– |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сьогодні ми з вами познайомилися з додаванням тексту до малюнку та зміною його характеристик.
1. Вивчити терміни
2. §
3. пит..
1