Урок 22
Тема: Практична робота 4. Створення графічних зображень за поданим планом
Навчальна мета: Перевірити засвоєні знання на практиці.
Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з комп’ютером, самоконтролю, уміння конспектувати.
Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, дисциплінованості, посидючості.
Тип уроку: Комбінований урок.
Структура уроку
Хід уроку
І. Організаційний момент
Доброго ранку, діти!
Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?
Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Практична робота 4. Створення графічних зображень за поданим планом».
ІІ. Етап орієнтації
Мета сьогоднішнього уроку перевірити ваші практичні навички по роботі з графічним редактором.
ІІІ. Етап проектування
План уроку
Повторення
Практична робота 4. Створення графічних зображень за поданим планом
Фізкультхвилинка
Буратіно потягнувся,
Раз нагнувся, два нагнувся.
Руки в сторону розвів –
Мабуть, ключик загубив.
А щоб ключик відшукати,
Треба нам навшпиньки стати
Завдання № 1. Розшифруйте за допомогою алфавіту, пронумерованого у зворотньому порядку.
Розшифруйте прислів'я за допомогою алфавіту, пронумерованого в зворотному порядку. Запишіть їх.
19, 29, 27, 19, 35, 25, 22, 18, 2, 21, 29, 28, 26, 14, 6, 2, 35, 2, 27, 19, 35, 25, 22, 18, 2, 31, 35, 21, 29, 22,18, 2, 34, 24, 28, 26, 14, 6. (Незнайко лежить, а знайко далеко біжить.)
21, 5, 31, 26, 19, 35, 2, 19, 29, 17, 29, 15, 6, 20, 29, 19,19, 35, 2, 1, 2, 7, 18, 2, 15, 18, 22, 26, 16, 35, 2, 19, 29, 14, 18, 9, 29, 19, 35. (Людина неписьменна - що сокира неточена.)
Алфавіт, пронумерований у зворотному порядку
А |
Б |
В |
Г |
Д |
Є |
Е |
Ж |
З |
И |
Й |
І |
Ї |
К |
Л |
М |
Н |
О |
П |
Р |
С |
Т |
35 |
34 |
33 |
32 |
31 |
30 |
29 |
28 |
27 |
26 |
25 |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
19 |
18 |
17 |
16 |
15 |
14 |
У |
Ф |
Х |
Ц |
Ч |
Ш |
Щ |
Ь |
Ю |
Я |
’ |
|
– |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання № 2 Зашифруйте скоромовку за допомогою алфавіту, пронумерованого в зворотному порядку: «Біля кола - дзвони і на колах - дзвони».
Сьогодні ми з вами на практиці навчилися застосовувати знання по роботі з графічним редактором.
Учитель оцінює роботу учнів на уроці
1. Вивчити терміни, підготуватися до контрольної роботи
2. §
3. пит..
1