Практична робота 4. Створення графічних зображень за поданим планом

Про матеріал
Навчальна мета: Перевірити засвоєні знання на практиці. Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з комп’ютером, самоконтролю, уміння конспектувати. Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, дисциплінованості, посидючості.
Перегляд файлу

Урок 22

 

Тема: Практична робота 4. Створення графічних зображень за поданим планом

 

Навчальна мета: Перевірити засвоєні знання на практиці.

 

Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з комп’ютером, самоконтролю, уміння конспектувати.

 

Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, дисциплінованості, посидючості.

 

Тип уроку: Комбінований урок.

 

Структура уроку

 

  1. Організаційний момент
  2. Етап орієнтації
  3. Етап проектування
  4. Етап навчальної діяльності
  5. Гра
  6. Контрольно-оцінювальний етап
  7. Домашнє завдання

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

Доброго ранку, діти!

Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?

Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Практична робота 4. Створення графічних зображень за поданим планом».

 

ІІ. Етап орієнтації

Мета сьогоднішнього уроку перевірити ваші практичні навички по роботі з графічним редактором.

 

ІІІ. Етап проектування

План уроку

  1. Повторення
  2. Практична робота 4. Створення графічних зображень за поданим планом
  3. Гра
  4. Домашнє завдання

 

  1. Етап навчальної діяльності

Повторення

  1. Яке призначення графічного редактора?
  2. Види графічних зображень.
  3. Як намалювати в Paint точне коло?
  4. Чим відрізняються різні види графічних зображень?
  5. Назвати інструменти та їх призначення графічного редактора Paint.
  6. Чим відрізняється клацання лівою клавішею миші від правої при виборі кольору з палітри?
  7. Як перемістити фрагмент рисунка в інше місце?
  8. Як отримати колір або його відтінок, якого немає в стандартній палітрі?
  9. Як надрукувати текст біля малюнка?
  10. Що означає слово Paint?
  11. Що таке палітра?
  12. Як змінити колір для малювання?
  13. Як змінити колір фону?
  14. Як змінити палітру кольорів?
  15. Для чого використовується інструмент ?
  16. Для чого використовується інструмент ?
  17. Які дії потрібно виконати, щоб  скопіювати малюнок?
  18. Які дії потрібно виконати, щоб  повернути або відобразити  малюнок?
  19. Який інструмент використовують для розфарбовування малюнків?
  20. Чи будь-яку фігуру можна залити фарбою?
  21. Чому фарба може зафарбувати весь малюнок?
  22. Як вибрати колір для фігури (контуру)?
  23. Які фігури можна використовувати при побудові малюнків?
  24. Як змінити товщину лінії?
  25.  Як намалювати криву лінію (дугу)?
  26. Чому для логотипів обирають векторну графіку?
  27. Чому для фотографій обирають растрову графіку?

 

Практична робота 4. Створення графічних зображень за поданим планом

 

  1. Ввімкни комп’ютер
  2. Відкрий графічний редактор
  3. Відкрий новий документ
  4. Виконати малюнок за зразком в графічному редакторі Paint.
  5. Розфарбуйте на власний розсуд

 

  1. Покажи вчителю
  2. Закрий графічний редактор.
  3. Коректно заверши сеанс роботи на комп’ютері

 

Фізкультхвилинка

Буратіно потягнувся,

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторону розвів –

Мабуть, ключик загубив.

А щоб ключик відшукати,

Треба нам навшпиньки стати

 

  1.        Гра

Завдання № 1. Розшифруйте за допомогою алфавіту, пронумерованого у зворотньому порядку.

 

Розшифруйте прислів'я за допомогою алфавіту, пронумерованого в зворотному порядку. Запишіть їх.

19, 29, 27, 19, 35, 25, 22, 18, 2, 21, 29, 28, 26, 14, 6, 2, 35, 2, 27, 19, 35, 25, 22, 18, 2, 31, 35, 21, 29, 22,18, 2, 34, 24, 28, 26, 14, 6. (Незнайко лежить, а знайко далеко біжить.)

 

21, 5, 31, 26, 19, 35, 2, 19, 29, 17, 29, 15, 6, 20, 29, 19,19, 35, 2, 1, 2, 7, 18, 2, 15, 18, 22, 26, 16, 35, 2, 19, 29, 14, 18, 9, 29, 19, 35. (Людина неписьменна - що сокира неточена.)

 

Алфавіт, пронумерований у зворотному порядку

 

А

Б

В

Г

Д

Є

Е

Ж

З

И

Й

І

Ї

К

Л

М

Н

О

П

Р

С

Т

35

34

33

32

31

30

29

28

27

26

25

24

23

22

21

20

19

18

17

16

15

14

У

Ф

Х

Ц

Ч

Ш

Щ

Ь

Ю

Я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання № 2 Зашифруйте скоромовку за допомогою алфавіту, пронумерованого в зворотному порядку: «Біля кола - дзвони і на колах - дзвони».

 

  1.     Контрольно-оцінювальний етап

Сьогодні ми з вами на практиці навчилися застосовувати знання по роботі з графічним редактором.

Учитель оцінює роботу учнів на уроці

 

  1. Домашнє завдання

1. Вивчити терміни, підготуватися до контрольної роботи

2. §  

3. пит..

1

 

doc
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку