Урок 21
Тема: Практична робота 3. Опрацювання зображень створених раніше
Навчальна мета: Перевірити засвоєні знання на практиці.
Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з комп’ютером, самоконтролю, уміння конспектувати.
Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, дисциплінованості, посидючості.
Тип уроку: Комбінований урок.
Структура уроку
Хід уроку
І. Організаційний момент
Доброго ранку, діти!
Ось дзвінок сигнал нам дав,
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо,
Урок скоріше починаймо.
Щоб урок нам розпочати,
Треба всім нам повторяти:
«Я уважний і серйозний,
Хоч іще малого зросту,
Зараз з силами зберусь,
Я нічого не боюсь.
Впевнений, кмітливий я,
Здобути хочу я знання.
Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?
Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Практична робота 3. Опрацювання зображень створених раніше».
ІІ. Етап орієнтації
Мета сьогоднішнього уроку перевірити ваші практичні навички по роботі з графічним редактором.
ІІІ. Етап проектування
План уроку
Повторення
Практична робота 3. Опрацювання зображень створених раніше
Фізкультхвилинка
1-2-всі пірнають;
3-4 - виринають;
5-6 - на воді кріпнуть крильця молоді;
7-8 - що є сили всі до берега поплили;
9-10 - обтрусились і за парти опустились.
Завдання № 1. Розшифруйте за допомогою алфавіту, пронумерованого по порядку.
19, 20, 1, 3, 5, 1, 34, 23, 34, 3, 18, 5, 12, 34, 17, 7, 34, 22, 18,17, 7, 34, 22, 34, 3, 18, 4, 17, 12, 34, 17, 7, 34, 4, 18, 20, 10, 22, 30.
(Правда у воді не тоне, у вогні не горить)
Алфавіт, пронумерований по порядку
А |
Б |
В |
Г |
Д |
Є |
Е |
Ж |
З |
И |
Й |
І |
Ї |
К |
Л |
М |
Н |
О |
П |
Р |
С |
Т |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
У |
Ф |
Х |
Ц |
Ч |
Ш |
Щ |
Ь |
Ю |
Я |
’ |
|
– |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання № 2. Розшифруйте за допомогою алфавіту, пронумерованого по порядку
22, 3, 12, 11, 34, 25, 3, 18, 21, 22,10, 14, 34, 32, 34, 3, 34, 20, 23, 26, 12, 34, 5, 6, 20, 8, 1, 3, 34, 22, 10, 34, 19, 18, 15, 7, 22, 12, 3, 34, 32, 34, 19, 18, 2, 12, 8, 1, 3.
19, 18, 3, 12, 22, 20, 32, 17, 1, 34, 14, 23, 15,30, 14, 1.
(Твій хвостик я в руці тримав, ти полетів, я побіжав.) (Повітряна кулька.)
Завдання № 3. Придумайте свій спосіб кодування інформації. Зашифруйте відповіді на загадки за допомогою свого коду:
Сьогодні ми з вами на практиці навчилися застосовувати знання по роботі з графічним редактором.
Учитель оцінює роботу учнів на уроці
1. Вивчити терміни
2. §
3. пит..
1