Домашнє завдання на дистанційному навчанні з предмету “Фізична культура.” вчитель Рябуха Ю.М
Знаходячись на дистанційному навчанні я знайшла багато інструментів щодо проведення уроків з фізичної культури , та до залучення учнів до самостійних занять вдома. По перше не навантажувати дітей тестами , теоретичними знаннями та сидінням біля комп’ютера або телефону. Головною метою було створити для учнів комфортні умови, додати фізичної активності, привчити їх до розпорядку дня, розвантажити м’язи спини, шиї та очей.
Урок починається з налаштування на позитивне спілкування, на підняття настрою, розвантаження психоэмоционального напруження.
Методи які я застосовувала для своєї роботи:
1.Рекомендації створити”Розпорядок дня “(прописати що треба зробити) Цей метод дуже простий та дієвий- дитині легше привчити себе діяти за планом.
2.Починати свій ранок з простенької “Ранкової гімнастики” або простих рухів під музикальний супровід улюбленої мелодії.( Ранкову гімнастику завантажувала на Классрум) Пропонувала але не примушувала користуватися моїм зразком. Це за бажанням, можливий свій варіант!
3.Пропонувала виконувати фізкультурні хвилинки:
- на стільці
- для очей
- для пальців рук
- руханки
Ці активності теж на розсуд дитини, за бажанням,але обов’язково розповідала як це корисно для здоров'я та збереження працездатності.
4.Пропонувала слідкувати за вживанням води, давала формулу для розрахунку норми. Це викликало інтерес та спонукало до змін на кращий результат. (30* на власну вагу)
5.Пропонувала вживати якомога більш сезонних овочів(морква, буряк,капуста,гарбуз,редька ,цибуля, часник).
6.По можливості замінити солодощі на фрукти.
7.Слідкувати за режимом харчування (не пропускати прийоми їжі,сніданок,обід,вечеря.
8.Виконувати фізичні вправи не менше 3 рази на тиждень. Зразки для занять завантажувала на Классрум. За бажанням для дівчат та хлопців окремо. Для різних груп м’язів. При підборі матеріалу обов’язково радилась з учнями.
9.Рекомендувала учням завести блокноти та записувати свої навантаження для того щоб стежити за динамікою своїх досягнень. Це дуже мотивує. За короткий проміжок часу можно покращити свій фізичний стан при систематичних заняттях.
10. Рекомендувала учням притримуватись циркадних ритмів сну,та розповідала як вони впливають на наш організм та стан здоров’я.
11. Пропонувала по можливості бувати на свіжому повітрі кожного дня. Обов’язково провітрювати кімнату не менше ніж 3 рази на день.
12. Пропонувала учням “Челенджі” (простояти в планці 30 секунд.) Пропонувала різні види планок. Згинання розгинання рук або вправу для пресу, теж за 30 секунд.
Головною метою для мене було привчити учнів бережно відноситись до свого здоров’я,відчувати постійну потребу рухатись, вибрати для себе улюблену фізичну активність та вести ЗСЖ!!! Задача учителя допомогти дітям під час дистанційного навчання подолати психічний та емоційний стрес , зберегти та покращити здоров’я та фізичний стан учнів.