Доповідь на конференцію

Про матеріал
Отже, дане дослідження показало, що дітям подобається навчатися граючись і це дає кращі результати у навчанні. Використання у практичній, навчальній діяльності різних ігор, ігрових завдань та ситуацій забезпечує необхідні умови для вивчення іноземної мови.Викликати інтерес до вивчення певної теми може незвичайний початок уроку.
Перегляд файлу

Всім доброго дня! Все, що нам видається на перший погляд простим таким не є насправді. Ти можеш бути освіченою людиною, але все одно нічого не знати. Тому продовжуй вчитися у всіх і в кожного-це золоте правило кожного з нас. (про важливість обміну досвідом)Ерік Берн

Ми ж з вами поговоримо про гру на уроках іноземної мови.Що ж таке гра? Французький соціолог Роже Кайюа у книзі «Les jeux et les hommes» (Ігри та люди) визначив гру як діяльність, що обов'язково має наступні властивості:

радість: діяльність приваблює своїм легким характером (не розпочинається з слів-буде оцінка!)

відмежованість: час і місце гри чітко визначені( дається певна установка-це серйозно,учні)

невизначеність: результат діяльності неможливо передбачити

продуктивність: участь у грі   має  корисні  наслідки-задіяні всі учні

правила: така діяльність має правила, відмінні від буденного життя

вигаданість: супроводжується усвідомленням іншої реальності.

                            А зараз пропоную пограти у дуже коротку гру-що дає учням  бажання навчатися (клік 1 раз)

       Моніторингові дослідження показали, що 76% учням – подобається гра на уроці, 12% - ставляться байдуже, 10% - не подобається і 2% - не змогли визначитись з вибором відповіді на запитання. Отже, дане дослідження показало, що дітям подобається навчатися граючись  і це дає кращі результати у навчанні. Використання у практичній, навчальній діяльності різних ігор, ігрових завдань та ситуацій забезпечує необхідні умови для вивчення іноземної мови.Викликати інтерес до вивчення певної теми може незвичайний початок уроку. Наприклад, сьогодні ми помандруємо до міста, назву якого ви дізнаєтесь, коли виконаєте завдання. Запишіть у зошити слова рік, пень, ніч, поле, знання, питання, подвір'я. Підкресліть у першому слові першу букву, у другому – другу, в третьому – третю і т. д. З підкреслених букв утворіть слово. Це і буде назва того міста у країні Граматики, куди ми сьогодні з вами вирушимо… Відомо, що учні найкраще навчаються під час гри. Запам'ятовування відбувається значно продуктивніше за використання ейдетичних методів. Нагадаємо, що ейдетизм (від грецького "ейдос" – вигляд, образ) здатність відтворювати яскравий наочний образ через певний час. Для ейдетизму характерна емоційна забарвленість образів, які запам'ятовуються значно краще, ніж багаторазове повторювання незрозумілих понять. Фантазія  у них невичерпна, незрідка вона відкривається з несподіваного боку, збуджує уяву. Та й кілька хвилин на уроці здорового, доброго гумору підвищують бажання працювати як учителя, так і учня. Помічено, що пам'ять учнів легко фіксує намальовані ними  для самих себе малюнки, образні картинки, які створюються за їх участю на їхніх очах, тобто уявні або зорові образи.З появою метафоричних карток та друдлів таких прийом вивчення лексики став улюбленим. Робота з цим матеріалом допомагає також урізноманітнити діяльність учнів, пробудити їхню активність, викликати зацікавленість тим, що вони вивчають. Спробувавши один раз так підготувати навчальний матеріал, учні продовжують далі творити за власним бажанням або за вказівкою . Коли діяльність учнів наповнюється творчістю, вони займаються нею з радістю. Як правило, у  моїх учнів, на жаль переважають зовнішні мотиви вивчення будь-якого предмета.Тож ігри у нас дуже люблять,адже тут ще окрім оцінок,сюрпризи!То ж ми досить часто граємо. Як я обіцяла-гра (КРАЇНИ)

Вибір гри залежить від навчальної, виховної та розвивальної мети заняття. З прикладу власного досвіду можна згадати гру «Снігова куля», яка зазвичай є складовою вивчення теми «Різдво у німецькомовних країнах». Викладач дає початкове речення (наприклад, «Різдво у Німеччині відоме такими складовими…»), а учні по черзі підіймають руку і відповідають. Така гра сприяє розвиткові уяви та перевірці існуючих знань. У контексті розвитку мотивації учнів ефективними є настільні ігри. До прикладу, в якості складової інструментарію до теми «Життєвий та творчий шлях І. Гете» розроблено гру «Стежками Гете», яка допомагає активізувати пізнавальну діяльність, підвищити інтерес до вивчення біографії письменника.

Гра забезпечує невимушену обстановку, в якій учні є настільки винахідливими і жвавими, наскільки це можливо. Вона дає широкі можливості для активізації навчального процесу, активізує прагнення учнів до контакту одне з одним і вчителем, створює умови рівності в мовному партнерстві, руйнує традиційний бар’єр між учителем і учнем.

Існує багато видів гри та ігрових елементів на уроці, серед яких усні, письмові та рухливі ігри. Ігри повинні проводитись неодмінно в доброзичливій, творчій атмосфері, викликати у учнів почуття задоволення, радості. Гра організовується таким чином, щоб учні могли активно спілкуватися, з максимальною ефективністю використовувати мовний матеріал, що відпрацьовується. що ігри допомагають спілкуванню, сприяють передачі накопиченого досвіду, одержанню нових знань, правильній оцінці вчинків, розвитку комунікативних навичок людини, її сприйняття, пам'яті, мислення, уяви, емоцій, таких рис, як колективізм, активність, дисциплінованість, спостережливість, уважність. Більшість учнів оцінюють ігри позитивно, вбачаючи в них велику практичну користь. Вчені вважають, що оволодіння формами усного іншомовного спілкування можливо тільки  за допомогою ігор, причому успішність гри залежить від рівня і старанності її підготовки, правильності організації,  регулярності застосування даного прийому навчання і, звичайно, від майстерності вчителя і його відданості своїй справі. 

Прийом гри має безсумнівну дидактичну цінність, адже гра сприяє ефективному засвоєнню матеріалу і поліпшенню загального настрою в класі, а також ламанню психологічних бар'єрів, як у самому класі, так і між класом і педагогом.

Таким чином, гра додає навчальному спілкуванню комунікативну спрямованість, зміцнює мотивацію вивчення іноземної мови і значно підвищує якість оволодіння іноземною мовою. Гра – це могутній фактор психологічної адаптації дитини в новому мовному просторі, що може вирішити проблему природного ненасильницького впровадження іноземної мови у світ дитини.

Відродження нашого суспільства, його успішний розвиток на сучасному етапі значною мірою залежить від творчості та активності людей, їх ініціативи, тих умов, які створюються для розвитку кожної особистості. При цьому велика увага повинна приділятися підростаючому поколінню. Вирішення цієї проблеми у значній мірі залежить від вчителя, вихователя дитячого колективу, діяльність яких повинна бути спрямована на створення у навчально-виховному процесі сприятливих умов для розвитку потенціальних творчих можливостей учнів, їх творчої сутності. Дослідження, проведені в цій сфері, свідчать, що одним з шляхів вирішення поставленого питання є використання в навчанні ігрових методів. Робота з образами, які пронизують всю ігрову діяльність, стимулює процеси мислення, в тому числі творчу інтуїцію.

Цінність методу розвитку та виховання грою полягає в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвиваюча і виховні функції діють в тісному взаємозв’язку. «Гра має важливе значення в житті дитини, має те саме значення, яке в дорослого має діяльність, робота, служба. Яка дитина в грі, такою в багатьох поглядах буде в роботі, коли виросте.

 

Невеличка вікторина гра –це наша з вами внутрішня мотивація. Ми зібралися для того,щоб обмінятися досвідом,взяти щось у свою роботу,запропонувати нову гру,яку я залюбки апробую із своїми учнями .Тож ,на переможця чекає нагорода!

1. Гра як діяльність  має наступні властивості ?

 

(радість: діяльність приваблює своїм легким характером (не розпочинається з слів-буде оцінка!)

відмежованість: час і місце гри чітко визначені( дається певна установка-це серйозно,учні)

невизначеність: результат діяльності неможливо передбачити

продуктивність: участь у грі   має  корисні  наслідки-задіяні всі учні

правила: така діяльність має правила, відмінні від буденного життя

вигаданість: супроводжується усвідомленням іншої реальності.

2. Що дає учням  бажання навчатися ?

3.Від чого залежить вибір гри?

(Вибір гри залежить від навчальної, виховної та розвивальної мети заняття)

4.Назвіть ,будь-ласка види ігор

усні, письмові та рухливі ігри.

5.Яка атмосфера повинна панувати під час проведення будь-якої гри?

в доброзичливій, творчій атмосфері, викликати у учнів почуття задоволення, радості.

6.Яку дидактичну цінність має прийом гри?

гра сприяє ефективному засвоєнню матеріалу і поліпшенню загального настрою в класі, а також ламанню психологічних бар'єрів, як у самому класі, так і між класом і педагогом.

7. Цінність методу розвитку та виховання грою полягає в….

 

в ігровій діяльності освітня, розвиваюча і виховні функції діють в тісному взаємозв’язку.

                                    (НАГОРОДЖЕННЯ)

 


2

 

 

docx
Додано
8 жовтня 2019
Переглядів
503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку