Дорожня безпека для дітей середнього віку

Про матеріал
Ознайомлювати дітей з правилами безпечного переходу дороги по пішохідному переходу; закріплювати знання дітей про сигнали світлофора; виховувати усвідомлене ставлення до правил безпечної поведінки на дорозі; вчити уважно слухати і відповідати на запитання, збагатити словниковий запас; продовжувати викликати інтерес до розфарбовування.
Перегляд файлу

Заняття для дітей середнього віку

“Дорожня безпека”

            

 

Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з правилами безпечного переходу дороги по пішохідному переходу; закріплювати знання дітей про сигнали світлофора; виховувати усвідомлене ставлення до правил безпечної поведінки на дорозі; вчити уважно слухати і відповідати на запитання, збагатити словниковий запас; продовжувати викликати інтерес до розфарбовування.

Словник: світлофор, зебра, пішохідний перехід, уважний, безпечно, правила руху.

Хід заняття

Вихователь:  Діти, до нас завітав ведмедик.

-Звідки він прийшов?Де він живе?

Так він живе у лісі.Та коли потрапив до нас то на дорогах дуже злякався.Оскільки там багато машин, а він зовсім не вміє переходити дорогу

-Ми допоможемо йому?

Отож послухайте загадку і відгадайте! 

 Як переходиш вулицю,

На мене подивись.

Я шлях вкажу надійний,

Де небезпек нема,

Трикольорові очі

Я маю недарма.

 Діти. Світлофор.

Вихователь (показує іграшковий світлофор): Він має три ока, усе бачить на своїх дорогах.

Якого кольору очі? Світлофор приніс нам цікаву таблицю і картки.

Вихователь: Погляньте на таблицю. Які машини зображено на картинках?

Діти: Легкова автомашина, вантажівка, пожежна машина (можливі інші відповіді).

Вихователь:

Не літає — гуркотить,

Жук по вулиці біжить.

Очі-вогники горять.

Як жука такого звуть?

Діти: Легкова автомашина.

Вихователь запитує дітей про те, де на таблиці розміщено картинку із зображенням легкового автомобіля чи інших машин (праворуч, ліворуч, угорі, унизу, посередині).

Діти знаходять відповідні картинки.

Вихователь: Так, у гаражах стоять різні машини: легкова автомашина, вантажівка, пожежна машина, але там є ще й інші. Машину-екскаватор використовують, щоб викопати велику яму для будівництва. (Діти рухами рук імітують дії ковша екскаватора.)

Вихователь:

Двірник-чудо перед нами,

Величезними руками

За одну хвилину згріб

На дорозі білий сніг.

Про яку машину загадка?

Діти: Про снігозбиральну.

Вихователь: Так, це снігозбиральна машина для очищення вулиць від снігу. А це — автокран, що піднімає і переміщує на невелику віддаль вантажі. (Показую інші картинки.)

Чим різняться машини між собою?

 Діти: Різна форма кузова, кабіни, наявні інші деталі (ківш, щоб копати землю; щит для згрібання снігу; гачок підйомного автокрана).

 Дидактична вправа «Закінчи речення»

Машини допомагають людям...

Легкові автомашини...

Вантажівки перевозять...

Машиною керує...

Усі машини можна назвати одним словом...

                                             Гра «Світлофор»

Гру проводять з метою закріплення знань про кольори світлофора, їхнє значення; розвитку уваги і реакції.

Правила гри

Діти стоять на килимку. Вихователь піднімає зелений прапорець, діти тупають ногами. Якщо піднятий жовтий прапорець — плескають у долоні; якщо червоний — присідають без руху і звуку. (Повторити двічі–тричі.)

Вихователь: Усі автомашини їздять по дорогах, а людям також часто доводиться ходити по дорозі, переходити її.

Щоб не сталося біди, що потрібно знати пішоходові?

Діти: Правила дорожнього руху.

Вихователь: А тепер, діти, послухайте вірш про перехід через вулицю та виконайте разом рухи. (Імітація рухів за текстом вірша.)

Подивись ліворуч,

А потім праворуч,

Якщо хочеш ти

Дорогу перейти.

C:\Users\Admin\Desktop\c21a394b88d4f90981f7f2fb8d29f6b0.jpgІ якщо побачиш,

Будь-яку машину,

Почекай на місці,

Щоб не було біди.

 Діти повторюють текст вірша за вихователем.

Вихователь: А тепер ми розгляньмо картки, що нам подарував Світлофор. Вони лежать на столі. Я називатиму машину, а ви обиратимете відповідну фішку з геометричними фігурами і накриватимете зображення цієї машини на картці. Якщо це пасажирський транспорт, то накривайте кружечком, вантажний — квадратом, а машини, що допомагають людям виконувати важку роботу,— прямокутником.

Вихователь: Ну що ж малята, ви добре впорались. Скажіть тепер, що вам сподобалось сьогодні на занятті і чому.

 

 

docx
Додано
13 серпня
Переглядів
108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку