Дослідницьки проект "Ростіть зернята на радість малятам"

Про матеріал
В проекті представлено: учасників проекту, структуру проекту, його актуальнісь, мету та завдання, а також ресурсне забезпеченя та очікувані результати. Розкриті етапи роботи над пректом: 1-й етап - підготовчий, 2-й етап основний - дослідницький, який включає зміст діяльності вихователя та дітей, та 3 - й - заключний етап: участь у підсумковомі заняття у вигляді наукової конференції дітей старшої групи. В презентації представлені фрагменти дидактичних ігор.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КЗ «Ярославський ДНЗ (я-с)» Проектно – дослідницька діяльність:«Ростіть зернята на радість малятам» старша група. Автор проекту: вих-ль. Синявська О. В. квітень 2019р

Номер слайду 2

Керівник проекту: завідувач – Сибірякова Н. П. - керує реалізацією проекту; - здійснює контроль за ходом реалізації проекту;

Номер слайду 3

Учасники проекту вихователь: Синявська О. В. помічник вихователя: Боян Г. М. діти старшої групи та їх батьки

Номер слайду 4

Структура проекту: - актуальність; - мета проекту; - завдання проекту; - ресурсне забезпечення; - передбачувані результати; - продукт; - етапи проекту;

Номер слайду 5

Мета проекту: - впровадження інноваційної моделі організації освітньої діяльності, що забезпечує приємність дошкільного та початкового шкільного рівня освіти через застосування технологій ефективної соціалізації дітей; - створення умов для розвитку пізнавальних навичок дітей, формування уявлень, джерелом яких є рослинний світ в процесі пошуково- дослідних завдань

Номер слайду 6

Завдання проекту: - розширювати знання дітей про культурні рослини, вчити доглядати за ними в кімнатних умовах; - формувати уявлення про необхідні умови для росту і розвитку рослин; - вчити дітей фіксувати уявлення про зміни росту рослин в різних середовищах, пророщування за допомогою щоденника спостережень; - при подальшому проведенні спостережень розвивати вміння помічати зміни в зростанні рослин, пов’язувати їх з умовами в яких вони знаходяться правильно відображати в щоденнику; - вчити проводити аналіз роботи над проектом, оцінювати свою діяльність;

Номер слайду 7

Очікувані результати: 1. Застосувати здобуті знання, вміння і навички що до збереження здоров’я, не зашкоджуючи як власному, так і здоров’ю інших людей. Застосувати до самооцінки, позитивного ставлення до власного внутрішнього світу. Здатність взаємодії з людьми, які її оточують, узгоджувати свої дії, поведінку з іншими Усвідомлює себе частиною великого світу природи. Довільно регулює власну поведінку в природі. Знає про залежність власного здоров’я, настрою. Активності від стану природи, її розмаїття і краси Виявляє пізнавальну активність, спостережливість, винахідливість у довкіллі Інтегроване вміння розповідати, пояснювати, розмірковувати, оцінювати, використовувати як мовні, так і позамовні засоби виразності

Номер слайду 8

Очікувані результати: 2. Діти отримують та застосовують отримані знання про те, що рослини живі: їх саджають, поливають, доглядають вирощують. 3. Рослини – овочі - дають плоди, вони корисні для збереження здоров’я людини. 4. Формується увага до людей праці.

Номер слайду 9

Етапи роботи над проектом: І-й етап – підготовчий - бесіди з дітьми з метою виявлення рівня знань дітей про рослини; - складання плану роботи над проектом (час посіву, розміщення, підбір ідеї, тематики оформлення, підготовка щоденників спостережень). - збір матеріалу необхідного для реалізації проекту

Номер слайду 10

Основний етап – дослідницький Включає зміст діяльності вихователя і дітей: - розглядання і порівняння насіння

Номер слайду 11

Дослідницька і практична діяльність по вивченню особливості вирощування культурних насаджень - підготовка грунту - відбір якісного насіння від поганого

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Знайомство з моделлю послідовності виконання робіт

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Оформлення посівних експонатів на вікні;Спостереження за першими паростками(сходами)та подальшим розвитком

Номер слайду 16

Встановлення зв’язку: рослина – земля рослина – вода рослина – людина.

Номер слайду 17

Модель будови рослини (горох)

Номер слайду 18

Ведення щоденника спостережень

Номер слайду 19

Дидактичні ігри

Номер слайду 20

ІІІ – заключний етап: Участь у підсумковому занятті у вигляді наукової конференції дошкільнят; - підсумкова бесіда про виконану роботу - участь у презентації проекту: «Ростіть, ростіть зернята на радість малятам» - Застосування матеріалів семінару в практичній роботі учасниками.

Номер слайду 21

Дякуємо за увагу!

pptx
Додано
7 лютого 2023
Переглядів
804
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку