Мета проекту: - впровадження інноваційної моделі організації освітньої діяльності, що забезпечує приємність дошкільного та початкового шкільного рівня освіти через застосування технологій ефективної соціалізації дітей; - створення умов для розвитку пізнавальних навичок дітей, формування уявлень, джерелом яких є рослинний світ в процесі пошуково- дослідних завдань
Завдання проекту: - розширювати знання дітей про культурні рослини, вчити доглядати за ними в кімнатних умовах; - формувати уявлення про необхідні умови для росту і розвитку рослин; - вчити дітей фіксувати уявлення про зміни росту рослин в різних середовищах, пророщування за допомогою щоденника спостережень; - при подальшому проведенні спостережень розвивати вміння помічати зміни в зростанні рослин, пов’язувати їх з умовами в яких вони знаходяться правильно відображати в щоденнику; - вчити проводити аналіз роботи над проектом, оцінювати свою діяльність;
Очікувані результати: 1. Застосувати здобуті знання, вміння і навички що до збереження здоров’я, не зашкоджуючи як власному, так і здоров’ю інших людей. Застосувати до самооцінки, позитивного ставлення до власного внутрішнього світу. Здатність взаємодії з людьми, які її оточують, узгоджувати свої дії, поведінку з іншими Усвідомлює себе частиною великого світу природи. Довільно регулює власну поведінку в природі. Знає про залежність власного здоров’я, настрою. Активності від стану природи, її розмаїття і краси Виявляє пізнавальну активність, спостережливість, винахідливість у довкіллі Інтегроване вміння розповідати, пояснювати, розмірковувати, оцінювати, використовувати як мовні, так і позамовні засоби виразності
Етапи роботи над проектом: І-й етап – підготовчий - бесіди з дітьми з метою виявлення рівня знань дітей про рослини; - складання плану роботи над проектом (час посіву, розміщення, підбір ідеї, тематики оформлення, підготовка щоденників спостережень). - збір матеріалу необхідного для реалізації проекту