Дослідницький проєкт, 2 клас

Про матеріал
Презентація роботи над дослідницьким проєктом для 2 класу на тему " Про що розкажуть прості речі? Таємниці Парасолі."
Перегляд файлу

Проєкт 2-В класу

 

Автори:  учні класу

Координатори: учитель,  батьки

Учасники проєкту:  учні класу, батьки

Проєкт за видом діяльності: дослідницький, пошуковий, практично-орієнтований, творчий

За кількістю учасників: груповий

За тривалістю:  середньотривалий 

За наявністю міжпредметних зв’язків:  поліпредметний

 

Актуальність проєкту:

- можливість учням навчитися досліджувати та аналізувати різноманітні теми; проводити експерименти, робити висновки та представляти результати своїх досліджень, що сприяє розвитку  критичного мислення;

- об'єднання різних дисциплін, таких як наука, історія, культура, мистецтво та технології, допомагає дітям зрозуміти, як різні аспекти знань можуть бути взаємопов'язані;

- командна робота, обговорення та презентації, допомагає дітям розвивати комунікативні навички, вчать працювати разом, обговорювати ідеї та висловлювати свої думки;

- вивчення історії та культурного значення парасолі дає дітям можливість розширити свій кругозір і дізнатися більше про інші культури, що сприяє розвитку толерантності та розуміння різноманітності;

- демонструє, як теоретичні знання можуть бути застосовані в практичних ситуаціях, допомагає дітям зрозуміти, як навчання може бути корисним у повсякденному житті.


Тема проєкту: «Про що розкажуть прості речі? Таємниці Парасолі»


Ключове запитання: Які секрети приховує парасоля?

Тематичні запитання:

  • Історія парасолі?
  • Як працюють парасолі?
  • Експерименти з парасолями?
  • Парасолі у мистецтві

Мета проєкту : розвивати в учнів навички дослідження, критичного мислення та комунікації, а також стимулювати їхню цікавість і бажання вчитися через креативні та інтерактивні завдання;  сприяти всебічному розвитку дітей, поєднуючи навчання з практичними завданнями, і створенні позитивного досвіду навчання, який надихає їх на подальші дослідження та саморозвиток.

 

Очікувані результати

  • Діти навчаться знаходити інформацію в різних джерелах.
  • Учні зможуть показати, що вони розвинули навички дослідження, такі як спостереження, збір даних, аналіз та формування висновків.
  • Вони знатимуть, як ставити запитання та шукати відповіді через експерименти та дослідження.

 

Перебіг проєкту

 

1. Мелодія із шумом дощу. Ведучі піднімаються на сцену.

Ведучі:

- Скільки буденних речей нас оточує, але кожна зберігає свої історії та таємниці. А надихнув нас на дослідження твір Валентини Табур, який ми вивчали на «Я досліджую світ». (слайд портрет В.Табур, коли відгадали загадку відкривається обкладинка книги української письменниці Валентини Табур “Вероніка і рожева парасолька”)

Питання до глядачів:

Відгадайте, який предмет ми вирішили дослідити й дізналися багато цікавого:

Я порою дощовою -

Наче дах над головою.

При собі мене тримають,

А як дощ пройде - складають.

 

                                                   Легенда

Учениця. Давним-давно, у часи, коли люди ще не знали, що таке парасольки, жив собі тесля. Він був дуже майстерний і любив свою дружину більше за все на світі. Його дружині подобалося гуляти на свіжому повітрі, але завжди засмучувалася, коли йшов дощ або було дуже спекотно.

 

Учень. Одного разу, коли небо затягнуло хмарами, тесля подумав: "Як би мені захистити мою кохану від дощу?" Він взяв кілька дощок, прибив їх одну до одної, зробив ручку з дерева і покрив дах тканиною. Так він створив першу парасольку!

 

Учениця. Коли його дружина вийшла на вулицю з цим дивовижним винаходом, всі сусіди здивовано дивилися на неї. Так парасолька стала символом турботи та винахідливості.

Учень. З того часу люди почали робити парасольки, щоб захищатися від дощу та сонця, і кожен раз, коли вони відкривали свої парасольки, вони згадували про того теслю та його любов до дружини.

 

Ведучі (проблемне питання до залу)

- Перші парасольки - захист від дощу чи захист від сонця?

 

Ведучі. Відповідь на це питання з’ясувала група істориків.

Група «Історики»  (група виходить під музичний супровід)

Учениця (під парасолькою від сонця)

- Перші парасолі були саме від сонця. Іх батьківщиною вважають Китай, Єгипет, Індія. Зроблені були з листя та шкіри, для каркасу використовували китовий вус. Вони були тільки у царів, багатіїв, як символ влади та багатства.

 

Учень. В Європі вони з’явилася під назвою парасоль, як захист від сонця спочатку у Франції. А як укриття від дощу вперше застосували в Англії у 1852 році.

 

Учень. Англієць Ханвей узяв звичайну жіночу парасольку від сонця, замінив на ньому тканину на більш щільну, темну і став гуляти в дощ лондонськими вулицями. Прогулянки супроводжувалися свистом і сміхом перехожих, адже вважалося, що парасолька призначена тільки для жінок і тільки як захист від сонця. Але сміялися недовго, скоро всі зрозуміли, до таке пристосування справжній порятунок для тих, у кого немає екіпажу.

 

 Ведучі. А як працює парасолька з’ясовували наші техніки.

 

Група «Техники» (група виходить під музичний супровід)

 

Учень. Існує два види парасольок: довгі парасолі-тростини і парасольки, які можна скласти в кілька разів - в 2, 3, 4 і навіть 5. (продемонструвати, як відкриваються різні парасольки)

 

Учениця. Першу парасольку, що складається винайшли в Парижі у 1715 році.

 

Учень. Якими тільки незвичайними функціями ні наділяли цей предмет винахідники. Є парасольки-вудки, парасольки — кинджали.

 

Учениця. А ще парасольки- громовідводи і навіть жіночі парасольки для самооборони з сигналізацією.

 

Учень. У парасольках  навіть зберігали гаманці, трубки, письмове приладдя та інші дрібні предмети.

Учень. З цією метою за спеціальним замовленням майстри вшивали в них потаємні кишеньки.

 

Учень. В Японії придумали варіант парасолі з бездротовим інтернетом, а в США — парасольку, що попереджає про наближення дощу.

 

Учениця. Є навіть «нанозонт», який висихає миттєво - достатньо його просто струсити.

 

Ведучі. Цікаві факти про парасольки дізналися наші детективи.

             Група «Детективи» (група виходить під музичний супровід)

 

 Учень. Друзі, виявляється є парасольки не тільки для людей, а й для наших домашніх улюбленців.

 

 Учень. Знайшов, знайшов. Найбільша парасолька в світі встановлена в Китаї. Її загальна вага майже 6 тонн, висота — 18 метрів, діаметр — 23 метри. 

 

Учень. У деяких країнах парасольки вважаються символом удачі і захисту від злих сил.

 

Учень. У сучасному світі парасольки використовують, не тільки як захист від дощу та сонця. Ще для прикрашання вулиць або танцю.

 

Ведучий. Зустрічайте нашу мистецьку групу.

Учениця. Дощик крапає в дворі,

Сумно в хаті дітворі.

Набурмосились хмаринки -

Заглядають до Яринки.

 

Учениця. Спить собі пухнаста киця,

Їй тепло і сонце сниться.

Спить малий кудлатий песик,

А у книжечці Телесик.

 

Учениця. Лиш чудова парасоля

В танці крутиться довкола.

Плаття в неї кольорове,

Гарне, ніжне, веселкове.

 

Учениця. Любить кралечка негоду,

Не зважає на погоду.

Бо для неї дощик свято!

Можна вийти погуляти!                  Ната Ярема

 

Пісня та танок «Парасольки» (слова й музика Анни Олєйнікової)

- Дякуємо за увагу!

docx
Додано
18 травня
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку