17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Дослідження "Дослідження екологічних проблем своєї місцевості"

Про матеріал

Дослідницький практикум "Дослідження екологічних проблем своєї місцевості" виховує в учнів відповідальне ставлення до природи. Розвиває вміння збирати й аналізувати інформацію.

Перегляд файлу

Дослідницький практикум

 «Дослідження екологічних проблем своєї місцевості»

  Урок 5 Тема. Презентація міні-проектів   «Чи не перетвориться Земля на пустелю?», «Будь природі другом».Дослідницький практикум  «Дослідження екологічних проблем своєї місцевості»

                                                                                      Лише зрозумівши природу,

                                                                             людина зрозуміє себе

Р. Едберг                                      

 

Тема. Дослідницький практикум     «Дослідження екологічних проблем своєї місцевості»

Навчальна мета. Розглянути проблеми руйнування  екосистем нашої планети у ході презентації міні-проектів і необхідність проведення  природоохоронних заходів.

 Проаналізувати екологічні проблеми своєї місцевості під час  виконання дослідницького практикуму.

Розвиваюча мета. Розвивати вміння збирати й аналізувати інформацію.

Виховна мета. Виховувати відповідальне ставлення до природи.             

Обладнання й матеріали: плакати або слайди презентації із зображенням наслідків шкідливого впливу людської діяльності на природу, презентації учнів до міні-проектів.

Базові поняття й терміни: екосистеми, охорона природи, екологічні проблеми, забруднення навколишнього середовища.

Тип уроку: формування нових знань методом пошуку

Хід уроку

І. Організаційний  момент

Проблемне питання

 - Чи є майбутнє у мого села?

ІІ. Мотивація навчальної діяльності й актуалізація знань

Прийом «Інтелектуальна розминка»

  На які групи поділяються природоохоронні території України?

  Яке значення мають заповідники, заказники і національні парки?

  Які вам відомі заповідники України?

  На які групи діляться заповідники?

  Які з них належать до біосферних?

  Які вам відомі національні парки України?

  Чим загрожує людині споживацьке ставлення до природи?

Прийом «Приваблива мета»

Уявіть собі, що ви стали керівником села чи району. І в якийсь момент згадали уроки з природознавства і свою вчительку …. Вам захотілося втілити в життя те, про що ви тільки виражали свою думку на уроках і ось тепер можете це здійснити.

 - Що саме і як саме?

Аналіз виконання завдання, описаного у розділі «Сторінка природодослідника» (§50)

ІІІ. Презентація міні-проектів

а) Презентація міні-проекту «Чи не перетвориться Земля на пустелю?»

Так, тому що

Ні, тому що

 

 

 

 

 

 

 

б) Презентація міні-проекту «Будь природі другом»

ІV. Дослідницький практикум

Робота з «Зошитом для практичних робіт, практичних занять та дослідницького практикуму»(стор.15)

Тема.  Дослідження екологічних проблем своєї місцевості

Мета:  проаналізувати наявні екологічні проблеми своєї місцевості, 

            запропонувати можливі шляхи їх розв’язання.

Обладнання й матеріали: зображення рослин і тварин району проживання, чисельність яких зменшилася, фотографії  із зображенням наслідків екологічних проблем своєї місцевості.

План проведення дослідження

1. Зберіть інформацію про основні екологічні проблеми у нашій місцевості і запишіть їх.

2. Визначте основні джерела забруднення середовища у нашій місцевості(можна сфотографувати).

3. Запропонуйте план розв’язання визначених проблем.

V. Підсумок уроку

Оцінювання роботи учнів на уроці

VІ. Домашнє завдання

Повторити матеріали §47-50


 

docx
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
3985
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку