Урок "Географічні координати"

Про матеріал

Визначення географічних координат за географічними картами.

«У пошуках скарбу», квест-пошук скарбів, систематизація і узагальнення знань, умінь та навичок.

Перегляд файлу

Тема: Визначення географічних координат

за географічними картами.

«У пошуках скарбу»

Мета: узагальнити і перевірити знання з теми, вміння учнів використовувати набуті знання під час розв’язання проблемних ситуацій з теми; розвивати географічне мислення, виховувати почуття дружби, уміння працювати в колективі.

Тип уроку: квест-пошук скарбів, систематизація і узагальнення знань, умінь та навичок.

Обладнання: ІКТ, фізична карта світу, атласи, контурна карта світу, роздатковий матеріал із завданнями, мішечки зі скарбами, підручник, зошити, олівці, маркери.

Наскрізні змістові лінії:

Екологічна безпека та сталий розвиток

Усвідомлює дбайливе ставлення до природи. Орієнтує на формування в учнів екологічної свідомості для збереження і захисту довкілля.

Здоров’я і безпека

Сприяє  розвитку  інтересу до географічних наук.

Громадянська відповідальність

Пояснює на конкретних прикладах значення географії для життєдіяльності людини, добираючи інформацію з різних джерел. Сприяє позитивному ставленню до навчання, розвиває здатність спільного розуміння проблеми і толерантне й неупереджене ставлення до інших  думок і поглядів.

ХІД УРОКУ:

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

IІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель: На уроці на вас очікуватиме захоплива подорож, дивовижні відкриття. Для пошуку скарбу Вам знадобляться координати, проте частина їх була втрачена і Вам потрібно буде проявити неабияку кмітливість, щоб віднайти правильний шлях та отримати такий бажаний скарб.

 

 

ІІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Робота у парах (роздатковий матеріал)

Робота з контурною картою

 

Правила:

  1. Учасники, учні розділяються на ІІ команди (5-6 учасників).
  2. Розподіляють обовязки між учасниками:
  • капітан команди;
  • координатор руху команди;
  • відповідальні за моделювання спостережень;
  • доповідач.
  1. Учасникам видаються завдання для виконання дослідження.
  2. Після проходження заданого маршруту, команди проводять «захист» власних досліджень.

Отже, частина координат буде замінена загадками.

Не забувайте позначати Ваш маршрут на контурній карті.

Завдання

 

1.

200 пд.ш.

Острів з мультфільму.

2.

350 пн.ш.

«Кольорове» море.

3.

00 д.

Столиця, де живе королева.

4.

320 пн.ш.

Острови «загадки» в Атлантичному океані.

5.

600 зх.д.

Найдовша річка землі.

6.

700 зх.д.

Протока, яка названа у честь мореплавця, який очолив навколосвітню подорож.

7.

650 зх.д.

Півострів, на якому знаходиться українська наукова станція.

 

Відповіді

 

1.

о. Мадагаскар.

2.

Жовте море.

3.

Лондон.

4.

Бермудські о-ви.

5.

р.Амазонка.

6.

Магелланова протока.

7.

Антарктичний півострів.

 

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ.

РЕФЛЕКСІЯ

Учні підбивають підсумки за допомогою вчителя, відповідаючи на запитання:

  • Я дізнався ...
  • Я навчився ...
  • Я зрозумів, що можу ...
  • Мені сподобалося ...
  • Для мене стало новим ...
  • Мене здивувало ...
  • У мене вийшло ...
  • Мені захотілося ...
  • Мене надихнуло ...

 

 

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати відповідний текст підручника.

2. Скласти кросворд за координатами «Подорож містами Європи».

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, Розробки уроків
Додано
27 листопада 2018
Переглядів
713
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку