Визначення географічних координат за географічними картами.
«У пошуках скарбу», квест-пошук скарбів, систематизація і узагальнення знань, умінь та навичок.
Тема: Визначення географічних координат
за географічними картами.
«У пошуках скарбу»
Мета: узагальнити і перевірити знання з теми, вміння учнів використовувати набуті знання під час розв’язання проблемних ситуацій з теми; розвивати географічне мислення, виховувати почуття дружби, уміння працювати в колективі.
Тип уроку: квест-пошук скарбів, систематизація і узагальнення знань, умінь та навичок.
Обладнання: ІКТ, фізична карта світу, атласи, контурна карта світу, роздатковий матеріал із завданнями, мішечки зі скарбами, підручник, зошити, олівці, маркери.
Наскрізні змістові лінії:
Екологічна безпека та сталий розвиток
Усвідомлює дбайливе ставлення до природи. Орієнтує на формування в учнів екологічної свідомості для збереження і захисту довкілля.
Здоров’я і безпека
Сприяє розвитку інтересу до географічних наук.
Громадянська відповідальність
Пояснює на конкретних прикладах значення географії для життєдіяльності людини, добираючи інформацію з різних джерел. Сприяє позитивному ставленню до навчання, розвиває здатність спільного розуміння проблеми і толерантне й неупереджене ставлення до інших думок і поглядів.
ХІД УРОКУ:
IІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель: На уроці на вас очікуватиме захоплива подорож, дивовижні відкриття. Для пошуку скарбу Вам знадобляться координати, проте частина їх була втрачена і Вам потрібно буде проявити неабияку кмітливість, щоб віднайти правильний шлях та отримати такий бажаний скарб.
ІІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
Робота у парах (роздатковий матеріал)
Робота з контурною картою
Правила:
Отже, частина координат буде замінена загадками.
Не забувайте позначати Ваш маршрут на контурній карті.
№ |
Завдання
|
1. |
200 пд.ш. Острів з мультфільму. |
2. |
350 пн.ш. «Кольорове» море. |
3. |
00 д. Столиця, де живе королева. |
4. |
320 пн.ш. Острови «загадки» в Атлантичному океані. |
5. |
600 зх.д. Найдовша річка землі. |
6. |
700 зх.д. Протока, яка названа у честь мореплавця, який очолив навколосвітню подорож. |
7. |
650 зх.д. Півострів, на якому знаходиться українська наукова станція. |
№ |
Відповіді
|
1. |
о. Мадагаскар. |
2. |
Жовте море. |
3. |
Лондон. |
4. |
Бермудські о-ви. |
5. |
р.Амазонка. |
6. |
Магелланова протока. |
7. |
Антарктичний півострів. |
ІV. ПІДСУМОК УРОКУ.
РЕФЛЕКСІЯ
Учні підбивають підсумки за допомогою вчителя, відповідаючи на запитання:
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати відповідний текст підручника.
2. Скласти кросворд за координатами «Подорож містами Європи».