Дослідження "Планування маршруту мандрівки країнами світу з визначенням різниці в часі"

Про матеріал
Розробка містить покроковий опис дослідження з географії для сьомого класу у формі міні - проекту, иоже бути використанийяк на уроці, так і в якості домашнього завдання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект. Планування маршруту мандрівки країнами світу з визначенням різниці у часі в них порівняно з Київським. Автор: Резнік Ольга Іванівна. Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №156

Номер слайду 2

Ключові компетентностівільне володіння державною мовою;математична компетентність;інноваційність;екологічна компетентність;інформаційно-комунікаційна компетентність;навчання впродовж життя;громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;культурна компетентність;підприємливість та фінансова грамотність.

Номер слайду 3

Проект: Планування маршруту мандрівки країнами світу з визначенням різниці в часі в них порівняно з київським. Учасники проекту: учні 7 – х класів. Тьютор: вчитель географіїМета проекту: Дізнатися назви країн- сусідів України, визначити координати їх столиць, та розрахувати різницю між ним та київським часом, розробити маршрут мандрівки до цих країн.

Номер слайду 4

Завдання проекту. Спланувати маршрут подорожі до країн- сусідів України. Користуючись картою годинних поясів світу та політичною картою світу, визначити координати столиць обраних країн. Формування активної життєвої позиції, що забезпечує можливість нестандартного підходу до вирішення певних проблем. Підтримка та розвиток дослідницької та проектної діяльності учнів з метою формування інтересу до географіїРеалізація наскрізних змістовних ліній: громадська відповідальність, екологія і сталий розвиток

Номер слайду 5

Умови реалізаціїПроектна робота виконується учнями 6 – х класів протягом уроку географіїВ кінці уроку здійснюється презентація результатів проекту

Номер слайду 6

Тип проекту. За складом учасників: індивідуальний. За мірою реалізації міжпредметних зв’язків: міжпредметний(географія, математика)За тривалістю виконання: короткостроковий. Тип за результатами діяльності: дослідницький

Номер слайду 7

Етапи проектуІ етап. ПідготовчийІІ етап. Здійснення проектуІІІ етап. Підбиття підсумків, оформлення результатів

Номер слайду 8

І етап- підготовчий Учитель здійснює інструктаж щодо виконання дослідження. За фізичною картою України учні визначають координати Києва. За політичною картою Світу визначаємо список країн та їх столиць. Повторення поняття « поясний час», та способу визначення різниці в часі Результати етапу: Координати Київа 50°пн.ш. 30°сх.д. Країни – сусіди України: Польща, Словаччина, Угорщина, Молдова, Румунія, Росія, Білорусь

Номер слайду 9

ІІ Здійснення дослідницької роботи. Виконання дослідження, визначення координат столиць країн – сусідів України, користуючись політичної карти світу. Визначення різниці в часі між столицями визначених країн та Україною. Результати етапу. Результати дослідження занести в таблицю. Приклад розрахунків: Київ 50°пн.ш. 30°сх.д.; Варшава(Польща)  52°пн.ш.  21°сх.д.

Номер слайду 10

Приклад розрахунків1) Київ: 30 : 15 = 2 ( годинний пояс)2) Варшава: 21 : 15=1,4 = 1 (годинний пояс)3) 2 -1=1(година)Відповідь: різниця в часі між Київом і Варшавою становить 1 грдина.

Номер слайду 11

ІІІ етап. Підбиття підсумків, оформлення результатів. Результати відобразити в таблиці на спеціальній карточці, після таблиці зазначити ПІ учня, та клас.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Країна - столиця. Географічні координати столиціРізниця в часі з Києвом1 Україна - Київ50°пн.ш. 30°сх.д.---------------------------------2 Польща- Варшава52°пн.ш.  21°сх.д.1 година3 Словаччина4 Угорщина5 Молдова6 Румунія7 Білорусь8 Росія

pptx
Додано
30 березня
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку