Про матеріал
формувати уявлення учнів про цінність та значення води у житті людини, про шляхи забруднення водних об’єктів та способи охорони від забруднень, про участь школярів в охороні та збереженні чистоти місцевих водойм;
розвивальна: формувати вміння та навички застосовувати теоретичні знання на практиці, здійснювати пошукову та дослідницьку діяльність, висловлювати оцінні судження, сприяти набуттю досвіду публічного виступу, організації групової роботи, роботи з атласом та на комп'ютері, удосконалювати вміння спостерігати, зрівнювати, робити висновки, бачити зміни в природі та вміти їх пояснювати;
виховна: виховувати естетичне сприймання природи, екологічні почуття, прагнення зберегти природу, охороняти її, почуття відповідальності, впевненості у власних силах, взаємодопомогу, толерантність.